Eszi a gyertyát, eszi a megszakítót.. Nem gondolod, hogy ott valami nagyon nincs rendben? Utángyártott megszakítóval lemotoroztam vagy 30 e km-t, sosem volt gond velük.
Talán beteg a kondenzátorod, a gyűjtótekercsed, ilyesmi...
Hellóztok!
Nem tudjátok miért lehet az, hogy a Simsonom (60/4F, gyári mexás gyújtás) folyamatosan eszi a gyertyákat?
Most vettem bele több mint ezer forintért NGK-t az bírta 20 percig
Mivel lehet a baj?
Volt benne egy Bosch, az bírta 2 napig, de nem volt a legjobb.
Egyszerűen csak elkezd szaggatni, aztán még robban párat és megáll.
Aztán 0 szikra.Belerakok egy másikat azzal tökéletesen működik egy darabig.Volt már benne Isolator, Brisk, NGK, Bosch, de mind meghalt egy idő után.
Mi lehet a baj?
Valóban az volt a probléma, hogy volt egy kis rés, most szikrázott rendesen.
Holnap, ha lesz időm, fogom magam azt megint beállítom rendesen az előgyújtást meg a hézagot, mert a sok szenvedés közben elmászott, persze figyelek arra,h záródjon rendesen!
Köszi még egyszer a segítséget mindenkinek!
Üdv Nektek!
Egy kérdésem lenne!
Simson alacsonyabb fordulaton megáll! Mintha elvennék vagy az üzemanyagot vagy a szikrát!? Ha lendületben van a gép akkor kicsit rásegítek lábbal és 1-2 méter után újra indul!
Kérdésem: mi lehet a gond ? Kérlek segítsetek!
Hát nekem folyamatosan van bajom velük, amit először vettem, dobozban volt(!), nem csomagban, a dobozban semmi ütés sem érhette, de mégis el volt repedve az egyik pogácsánál a műanyag!
Még jó, hogy nem bontottam ki, visszavittem, ugattam egy sort, aztán adták ezt, amivel már 1 éve szenvedek.
Azért ez erős túlzás. Nem túl jók az utángyártott alkatrészek, de nagyrészt használhatóak. A megszakító meg különben is az egyik legnormálisabb közülük. Nekem sosem volt bajom megszakítóval. (vagyis volt, de Pannóniába, és ott is a méret nem stimmelt!)
Nem lehetetlen.:)
Hidd el annyi.
Majd ha Zsoli feljön elmondja ,hogy miért is(ha akarja).
Amúgy nem ad szart, de még ezen a fórumon is írta már egy-két oldallal előbb.:)
Jó keresgélést! (.. amúgy tényleg nem kell olyan sokat keresni)
Hiba volt kicserélni, egyszerűen az utángyártott egy nagy rakás *****!
Kicsit állítsd a megszakító hézagot kisebbre, mert az utángyári megszakítónak, ha a normálisan beállított helyzetben van, nem zárnak össze a pogácsái.
Ezt szabad szemmel nem látni, de épp elég ahhoz, hogy szikra ne legyen.Én is azzal küszködök.Ahogy állítanád, egyszerűen a megszakító beleér a tekercsbe, és nem zár össze teljesen.
El van méretezve.
De!Ha megcsináltad és továbbra sincs szikra, akkor az alaplapot állítsd a gyári jelöléshez, ez egy kis bevágás lesz a blokkon, és az alaplapon.
Ha ezeket egy vonalba állítod, akkor elvileg kell lennie szikrának (ha a megszakító is jó).
De ha mindent úgy hagysz, csak a megszakítót cseréled vissza, akkor megláthatod, hogy tutira az volt a baj.
Üdv,nem rég már irtam hogy gond van a váltóval a haverom s50-es blokkjával,most széthuztam ismét,de szerintem jól raktam össze,előzőleg is,nem találom a hibát,a váltót úgy raktam össze ahogy a robbantott ábrán van,a berugónál van egy kis zavar nálam,a két végén ugye van 1-1db hézagoló vagy mi amin van 2-2 furat,na azokat hogy kell visszarakni,a berugó rugóját kell beakasztani,vagy hogy? Illetve a berugót fel kell e tekerni és a ha igen hogyan,mert az előző széthuzásnál feltekertem és beakasztottam a mellette lévő csapba,remélem érthetően magyarázok ,ja és még1 a váltó tengely végén van egy rugó azon is egy 1 hézagoló amin 2db furat ott sem vagyok tisztában teljesen a dolgokkal.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Sziasztok.Érdeklődnék,h valakinek nincs -e jó állapotú(horpadásmentes,rozsdamentes) tankja Nagykanizsán,vagy környékén,de nem csillagászati áron.Esetleg még közép sztender is érdekelne.Ha valakinek van msn: f.ckmeiamfamous@hotmail.com , mail : miluka69@freemail.hu . Vannak simson cuccaim is ,ha csere érdekelné.
Képek?
akos.s70b@citromail.hu
Nagyon fontos dolgot akarok kérdezni
köszöntem
Talán beteg a kondenzátorod, a gyűjtótekercsed, ilyesmi...
Nem tudjátok miért lehet az, hogy a Simsonom (60/4F, gyári mexás gyújtás) folyamatosan eszi a gyertyákat?
Most vettem bele több mint ezer forintért NGK-t az bírta 20 percig
Mivel lehet a baj?
Volt benne egy Bosch, az bírta 2 napig, de nem volt a legjobb.
Egyszerűen csak elkezd szaggatni, aztán még robban párat és megáll.
Aztán 0 szikra.Belerakok egy másikat azzal tökéletesen működik egy darabig.Volt már benne Isolator, Brisk, NGK, Bosch, de mind meghalt egy idő után.
Mi lehet a baj?
Valóban az volt a probléma, hogy volt egy kis rés, most szikrázott rendesen.
Holnap, ha lesz időm, fogom magam azt megint beállítom rendesen az előgyújtást meg a hézagot, mert a sok szenvedés közben elmászott, persze figyelek arra,h záródjon rendesen!
Köszi még egyszer a segítséget mindenkinek!
Egy kérdésem lenne!
Simson alacsonyabb fordulaton megáll! Mintha elvennék vagy az üzemanyagot vagy a szikrát!? Ha lendületben van a gép akkor kicsit rásegítek lábbal és 1-2 méter után újra indul!
Kérdésem: mi lehet a gond ? Kérlek segítsetek!
Előre is köszi !
Még jó, hogy nem bontottam ki, visszavittem, ugattam egy sort, aztán adták ezt, amivel már 1 éve szenvedek.
Hidd el annyi.
Majd ha Zsoli feljön elmondja ,hogy miért is(ha akarja).
Amúgy nem ad szart, de még ezen a fórumon is írta már egy-két oldallal előbb.:)
Jó keresgélést! (.. amúgy tényleg nem kell olyan sokat keresni)
Kicsit állítsd a megszakító hézagot kisebbre, mert az utángyári megszakítónak, ha a normálisan beállított helyzetben van, nem zárnak össze a pogácsái.
Ezt szabad szemmel nem látni, de épp elég ahhoz, hogy szikra ne legyen.Én is azzal küszködök.Ahogy állítanád, egyszerűen a megszakító beleér a tekercsbe, és nem zár össze teljesen.
El van méretezve.
De!Ha megcsináltad és továbbra sincs szikra, akkor az alaplapot állítsd a gyári jelöléshez, ez egy kis bevágás lesz a blokkon, és az alaplapon.
Ha ezeket egy vonalba állítod, akkor elvileg kell lennie szikrának (ha a megszakító is jó).
De ha mindent úgy hagysz, csak a megszakítót cseréled vissza, akkor megláthatod, hogy tutira az volt a baj.
Köszönöm előre is a válaszokat.
majd legközelebb azt rakom bele