Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső!
Képek?
Zoltán légyszives küldj egy email-t erre a címemre

akos.s70b@citromail.hu

Nagyon fontos dolgot akarok kérdezni


köszöntem
Motorral még nem,ez lesz az első szezonom jogsival,de még nincs kész egyik motor sem.
Merre szoktál motorozni? Kerettye, Kistolmács? jártál arra?
Eszi a gyertyát, eszi a megszakítót.. Nem gondolod, hogy ott valami nagyon nincs rendben? Utángyártott megszakítóval lemotoroztam vagy 30 e km-t, sosem volt gond velük.
Talán beteg a kondenzátorod, a gyűjtótekercsed, ilyesmi...
Nem véletlenül plazmagyújtásod van? DE sztem a gyújtásállításon kéne állítani. Vagy túl nagy a kompressziód azaz detonációfolyamat van a motorban.
Hellóztok!
Nem tudjátok miért lehet az, hogy a Simsonom (60/4F, gyári mexás gyújtás) folyamatosan eszi a gyertyákat?
Most vettem bele több mint ezer forintért NGK-t az bírta 20 percig
Mivel lehet a baj?
Volt benne egy Bosch, az bírta 2 napig, de nem volt a legjobb.
Egyszerűen csak elkezd szaggatni, aztán még robban párat és megáll.
Aztán 0 szikra.Belerakok egy másikat azzal tökéletesen működik egy darabig.Volt már benne Isolator, Brisk, NGK, Bosch, de mind meghalt egy idő után.
Mi lehet a baj?

Valóban az volt a probléma, hogy volt egy kis rés, most szikrázott rendesen.
Holnap, ha lesz időm, fogom magam azt megint beállítom rendesen az előgyújtást meg a hézagot, mert a sok szenvedés közben elmászott, persze figyelek arra,h záródjon rendesen!
Köszi még egyszer a segítséget mindenkinek!
vagy a gyertyát pucoldki csiszoló papírral a hézagot.
esetleg karbi dugulás. a fúvókákat pucoldki, meg a légszűrőt is pucoldki. aztán láss csodát.
Üdv Nektek!
Egy kérdésem lenne!
Simson alacsonyabb fordulaton megáll! Mintha elvennék vagy az üzemanyagot vagy a szikrát!? Ha lendületben van a gép akkor kicsit rásegítek lábbal és 1-2 méter után újra indul!
Kérdésem: mi lehet a gond ? Kérlek segítsetek!

Előre is köszi !
Dugattyú öntés költséges dolog?
Hát nekem folyamatosan van bajom velük, amit először vettem, dobozban volt(!), nem csomagban, a dobozban semmi ütés sem érhette, de mégis el volt repedve az egyik pogácsánál a műanyag!
Még jó, hogy nem bontottam ki, visszavittem, ugattam egy sort, aztán adták ezt, amivel már 1 éve szenvedek.
Azért ez erős túlzás. Nem túl jók az utángyártott alkatrészek, de nagyrészt használhatóak. A megszakító meg különben is az egyik legnormálisabb közülük. Nekem sosem volt bajom megszakítóval. (vagyis volt, de Pannóniába, és ott is a méret nem stimmelt!)
Nem lehetetlen.:)
Hidd el annyi.
Majd ha Zsoli feljön elmondja ,hogy miért is(ha akarja).
Amúgy nem ad szart, de még ezen a fórumon is írta már egy-két oldallal előbb.:)
Jó keresgélést! (.. amúgy tényleg nem kell olyan sokat keresni)
Hiba volt kicserélni, egyszerűen az utángyártott egy nagy rakás *****!
Kicsit állítsd a megszakító hézagot kisebbre, mert az utángyári megszakítónak, ha a normálisan beállított helyzetben van, nem zárnak össze a pogácsái.
Ezt szabad szemmel nem látni, de épp elég ahhoz, hogy szikra ne legyen.Én is azzal küszködök.Ahogy állítanád, egyszerűen a megszakító beleér a tekercsbe, és nem zár össze teljesen.
El van méretezve.
De!Ha megcsináltad és továbbra sincs szikra, akkor az alaplapot állítsd a gyári jelöléshez, ez egy kis bevágás lesz a blokkon, és az alaplapon.
Ha ezeket egy vonalba állítod, akkor elvileg kell lennie szikrának (ha a megszakító is jó).
De ha mindent úgy hagysz, csak a megszakítót cseréled vissza, akkor megláthatod, hogy tutira az volt a baj.
igen,kanizsai vagyok:)
Helló simósok valakit nem érdekel olcsó pitbike az adatlapomon meg találjátok a hirdetést
Heló! Nekem nincs tankom csak érdekelne, hogy Kanizsai vagy?
Üdv,nem rég már irtam hogy gond van a váltóval a haverom s50-es blokkjával,most széthuztam ismét,de szerintem jól raktam össze,előzőleg is,nem találom a hibát,a váltót úgy raktam össze ahogy a robbantott ábrán van,a berugónál van egy kis zavar nálam,a két végén ugye van 1-1db hézagoló vagy mi amin van 2-2 furat,na azokat hogy kell visszarakni,a berugó rugóját kell beakasztani,vagy hogy? Illetve a berugót fel kell e tekerni és a ha igen hogyan,mert az előző széthuzásnál feltekertem és beakasztottam a mellette lévő csapba,remélem érthetően magyarázok ,ja és még1 a váltó tengely végén van egy rugó azon is egy 1 hézagoló amin 2db furat ott sem vagyok tisztában teljesen a dolgokkal.
Köszönöm előre is a válaszokat.
Sziasztok.Érdeklődnék,h valakinek nincs -e jó állapotú(horpadásmentes,rozsdamentes) tankja Nagykanizsán,vagy környékén,de nem csillagászati áron.Esetleg még közép sztender is érdekelne.Ha valakinek van msn: f.ckmeiamfamous@hotmail.com , mail : miluka69@freemail.hu . Vannak simson cuccaim is ,ha csere érdekelné.
azt még nem próbáltam de már vettem
majd legközelebb azt rakom bele
Most nézegetem (Árgép.hu) hogy amit te írtál olaj, (elf xt,) általában olcsóbb mint a hp eco... A repsolról (sintetico) valami vélemény?