Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pff, ok, köszi a segítséget, akkor marad a 3 sebességes
4 sebességes (Sperber, Habitch) váltót, német ebayről tudsz szerezni, de számíts rá hogy közel 40000Ft-os árakon szokott elkelni+ még a posta mire idejön németből.
4 sebességes váltót nem lesz egyszerű találnod hozzá,ha találsz is rendesen meg fogják kérni az árat arra készülj fel
sziasztok!

S50B simóhoz keresek kipufogót könyökbilincsekkel együtt, gyújtáskapcsolót, esetleg 3 illetve 4 sebességes váltót, indexet karral együtt. ha esetleg tudtok szerezni, vagy rendelkeztek ilyenekkel, vagy van ötletetek, hogy honnan lehet szermányolni ezeket, pls jelezzétek.

köszönöm!
ahha...tom ott van egy brigád aki összejár...vannak 4-5en kb simsonosok...

nah de én mostmár kérek egy kis tapasztaltabb segítséget h nézee meg mit mond rá...
mert ott lakom:) :P
csak pont túloldalán.
és gyakran látok simsonosokat.
Hát néha arra fele is eltévedek:P...
a újépítésű. ahol van a fehér paraszt ház szemben.
Melyik Ovi elött?:P:D amúgy szoktam mind2 előtt :D
nem te szoktál motorozni a ovi előtt is? :)
Amugy meg nem folyamatosan pörög hanem mik behuzom a kupl. akkor fokozatosan pörög fel...
Egyik ismerős az Úszót mondta úgyhogy már 2szer szétszedtem...de még mindig...:S...huznáám neki de hát Dömsöd azt hiszem kiutálna elég hamar...:D
nem véletlenül fennakad a sűber? vagy nézz meg a bowdent hogy nincsen e szálkásodva? Ha még mindig felpörög akkor húzzad neki.
Sziasztok!

Nekem egy olyan gondom lenne hogy egy S51B típusú Simsonom van és tegnap este elkezdte azt h bármit csinálok úgy veszi a technika mint hogy ha elkezdeném húzni neki...de hozzá se érek a motorhoz...
Tömören: felpörög a motor minden sebességi fokozatba úgy hogy a gázhoz hozzá se érek...Szerintetek Mi lehet a probléma?
Előre is Köszönöm a segítséget...
Azért nem mert semmi kené sem lesz(legalábbis nagyon csekély).
Ha jó fúróstól hozod el akkor azon látszanak a honolás nyomai (nem véletlen) ugyanis az olaj (TÉVESEN!) nem a tükörsima felületre tapad (ugyanis ennek a felületnek semmi olajtároló képessége sincs).
Ezért van olyan "árkos"-karcos felülete a honolt felületnek.
Azt mondják ,hogy a 10-12 mikronos felületi érdesség a megfelelő.
Egy részlet egy motorrevüs újságból:

"téves nézet ,hogy a tükröshengerfal a megfelelő, az ilyen falon az olaj nem tud megtapadni és nem képes a nagynyomású forró kipufogógázok átfújását megakadályozni.
Az ilyenkor átfújó forró szúróláng túlhevíti a gyűrűket, hengerfalat és a dugattyút ami ettől megszorul."

Nem szóról szóra, de a tény ugyan az!
miért?
Nem jó ha tükörfényes.
hengerfalat akartam írni nna.
értem. De akkor mivel lehet tenni tükörfényesebbé a hengerfelet hogy minél kisebb legyen a súrlódás?
"mi van hogy ha 1000res papírral felpolírozom a belülről hengert"
Akkor teszed tönkre jó eséllyel. Nem poénból vannak benne a hónolás nyomai.
persze polírpaszta nélkül csak kis olajjal dolgozom be aztán lemosom tiszta benzinnel és összerakom...cssak nem érts félre hogy nem polírozószettel dolgozom össze. :)
Tényleg az igaz... DE lenne kérdésem hogy mi van hogy ha 1000res papírral felpolírozom a belülről hengert meg a dugót? kivéve gyűrűt. Akkor sokkal kevésbé kell járatni? Mert egyszer csináltam így. és érezhetően másképp reagál. Akkor a hónolás után látszik még a heger falon a csiszolás nyoma. És ilyenkor 1000re papírral polírozom az mennyire baj származik ettől? Deúgy szoktam hogy egy műanyagcsőre ragasztom kétoldali ragasztószalaggal ár rá a papírt és jó sokáig csiszolgatom amig nem tükörfényes lesz. CSak azért írtam le mert kiváncsi vagyok a véleményedre.
HA mechanikailag problémás a henger/dugó szett, vagy a beállítások nem jók, tehetsz bele BÁRMENNYI olajat, akkor is meg fog szorulni.

Viszont ha minden oké, nem fúrták félre, nem szar a dugó, ki van derékszögelve a hajtórúd, akkor 1/40-1/50 nel is simán be lehet járatni, és nem csak félgázon.

Nem a félgáz a lényeg, hanem hogy ne kapjon nagy terhelést, tehát bejáratás alatt nem célszerű a nyélgázas gyorsítás, hegymenet,, és nem célszerű tartósan a max fordulat 2/3 része felett forgatni sem.
De szerintme mindezeknél lényegesebb, hogy nem illik szétmelegíteni, az öntvénygyűrűset pláne.
Miért nem? A legtöbb motorszerelő így ajánlja. én is így járattam be több mocit, pl jawa mustangot, meg robogót. stb. a 1:50.es benzinnel meg fennáll a dugószorulás veszélye.
Ez így ebben a formában nem igazán helyes.