Mihu!
Írtam neked múltkor, tudom nem nagyon érsz rá mostanság, de ha esetleg van egy is fölös perced, akkor rátekinthetnél.
Köszönöm!
És további sok sikert a vizsgáidhoz!:)
Bár ezt úgysem olvasod, de nem gondolod, hogy a változatlanul kitöltetlen adatlap + a változatlanul bent hagyott helyesírási hibák némileg szánalmasak?
Jeladóról feljövő (valószínű sárga) kábelt a Tirisztoros egységen az I jelhez csatlakoztasd, a gerjesztőről feljövő (valószínűleg a piros) megy a G jelre, az 1.-es jelhez pedig a testet kell kötni, 15-höz (ha nem egybetrafós) a trafót. A vili (valószínűleg zöld) tekercseket pedig a világításra:) Leállítani pedig a gerjesztő tekercs testelésével tudod.
Hellóztok népek!
Lenne egy kérdésem.Most készülök venni egy 60/2F hengert, de nem tudom, hogy mekkora fúvóka kell hozzá.A gyári jó?
Ja és majd a későbbiekben meg szeretném csináltatni 4F-re, ha valaki tudná nekem ezt kivitelezni, kérem szóljon.
Jah és ha van valakinek Kecskemét környékén olcsóért jó állapotú 60-as hengerfeje az érdekelne.
Előre is köszi.
Írtam neked múltkor, tudom nem nagyon érsz rá mostanság, de ha esetleg van egy is fölös perced, akkor rátekinthetnél.
Köszönöm!
És további sok sikert a vizsgáidhoz!:)
amúgy mester függő. boltit Sós Antal készíti, vannak nála jobbak, meg rosszabbak is.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha megveszek egy 60/2F hengert és átalakíttatom egy emberrel 4F-re, akkor lesz olyan jó, mint a bolti 4F?
Lenne egy kérdésem.Most készülök venni egy 60/2F hengert, de nem tudom, hogy mekkora fúvóka kell hozzá.A gyári jó?
Ja és majd a későbbiekben meg szeretném csináltatni 4F-re, ha valaki tudná nekem ezt kivitelezni, kérem szóljon.
Jah és ha van valakinek Kecskemét környékén olcsóért jó állapotú 60-as hengerfeje az érdekelne.
Előre is köszi.
-utcai henger tuning (3000Ft)
-4 felömlős gyorsasági pályatunig henger készítés(6000Ft)
-4 felömlő kialakítás 50,51,70-es hengeren(6000Ft)
-51-es blokk átalakítás 70ccm-re: -blokk marás(2500Ft)
-70 henger(új) (8500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft)
-70-es főtengely (gyári 13000Ft)
- főtengely lefújítás gyári alkatrésszel,jó minőségben
- henger fúrás:
- S50,star 60ccm -ig
- S51 65ccm -ig
- S70 78ccm- ig
Tel: 70-530-51-74
-utcai henger tuning (3000Ft)
-4 felömlős gyorsasági pályatunig henger készítés(6000Ft)
-4 felömlő kialakítás 50,51,70-es hengeren(6000Ft)
-51-es blokk átalakítás 70ccm-re: -blokk marás(2500Ft)
-70 henger(új) (8500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft)
-70-es főtengely (gyári 13000Ft)
- főtengely lefújítás gyári alkatrésszel,jó minőségben
- henger fúrás:
- S50,star 60ccm -ig
- S51 65ccm -ig
- S70 78ccm- ig
Tel: 70-530-51-74
Duration of the exhaust port. Ide most mit írjak? A teljes nyitvatartási szöget vagy csak a kipu nyitásától a felömlők zárásáig tartó szöget?
/2T Exhaust Calculator/
Eladó sorba került a Simsonom.
amint lesz időm kivitelezem, és beszámolok az eredményről!