Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugye ezt Te sem hiszed el?!
Ha rossz, cseréld ki! Ugyanis akár csúnyán összetörheti a kerékagyat a motor, ha ez szétkopik!

Egyébként. A lánchajtás sajátossága, hogy ha egyenletes szögsebességgel forgatod a hajtó tengelyt, a hajtott tengely nem egyenletes szögsebességgel fog forogni! Ugyanis a lánckerék egy sokszörghajtás. No ezek apró rángatások, ezek kiküszöbölésére - többek között - van benn. Nyilván mikor durván kuplungolsz, vagy durva rántások vannak a hajtásláncba, azokat is fel kell vennie. De van egy ilyen fogyamatos rángatása is.
Ha sérült, cseréld, 365 Ft nem pénz érte!
Azért van rajta annyi lik amennyi, mert egyik oldalról a lándkerék, a másikról a kerékagy bütyke akad bele.
Ennak a szerepe az, hoyg ne cibálja a láncot és a blokkot a gáz.
Rándításgátló
Nem.
HA alákarburálod, kenetlen lesz, de ezt elő lehet álíltani kis és nagy karbival egyaránt.
Sziasztok! Van egy 51es hengerem és az előző gazdija lefestette feketére igényesen:) és az lenne a kérdésem , hogy kromofággal megápolhatom e? Azt tudom , hogy az alut nembántja a kromofág , csak ha esetleg ráfolyik a perselyre nem lesz baja?(sztem nem , csak mondom megkérdezem)
A levegőszűrőnek elvileg elégnek kellene lennie, mert ugyanaz a légszűrő betét, meg levegő rendszere van mint a 250esnek, azokat meg 30as karbival pakolták, minden méretük megegyezik, a karbira csatlakozó gumicsövet kivéve, egyszer egészen véletlenül kicsit hűvösebb időben, még nem üzemmeleg motorral utcánkból kifelé menet nagyon szépen ment, minden sebességet szépen kiforgott, és még ötödikben is úgy húzott hogy hajjaj ebből is arra következtettem hogy sok neki a főfúvóka, meg a gyertya sincs szépen kiégve, üzemmeleg motorral hallatszódik a fordulat visszaesésén is hogy sokall a levegőmennyiséghez képest( menet közben kuplungot behúzva enyhén lehörög, alapjáratig). Ha mondjuk egy 90-95ös fúvókával beválna a cucc, akkor lehetne bármi baja neki attól, hogy a karbihoz képest kicsi benne a főfúvóka?
Haho, komarracingrol tud valaki? Reg hallottam felole.
Kösz szépen!
Ja, és azért van rajta 6 lyuk, hogy amíg 3 lyukkal a lánckerékbe kapaszkodik a másik hárommal a dobba.
3 "lukba" a keréken lévő 3 "bütyök" megy a másik 3ba meg a lánckeréken lévők.
A szerepe átvinni a hajtást a lánckerékről a kerékre, mivel a hátsó lánckerék nincs mereven rögzítve a hátsó keréken.
Amúgy az enyém sincs tökéletes állapotban, a lyukak kicsit oválisak, de hát fordítottam rajta egyet és most úgy használom.
Semmi baja nem lesz tőle =)
Erről beszélek!
http://www.mofaker.hu/?termek_...

Nekem nem tökéletes állapotban van, érdekelne, hogy mi a szerepe! És hogy azért van-e rajta 6 lyuk, hogy esetleg ellentétesen is be lehessen rakni, ha esetleg elkopik vagy valami lesz a 3 lyukkal. Basszus elég hülyén írtam le, remélem érthető.
Hogy micsoda?
Mennyire fontos hogy a menetsztő gumi a hátsó kerékben jó állapotban legyen? Pontosan mi a szerepe? Milyen kárt tud okozni?
Nincs benne léptetővilla, teljesen más rendszerű, az 51es váltója vonóékes, nem a fogaskerekeket taszigálja valami, a fogaskerekek kapcsolata állandó, a fogaskerekek valamelyike reteszelődik a tengerlyre, mindíg csak az,amelyik sebességben éppeb van.
A többi szbadon forog.
VAn, fuvim bármilyen, 300 forintocska darabja.

Hiába nagy a karbi, ha valamely más okból a nagyobb torokmret nem érvényesül(vezérlés, légszűrő) akkor egy nagyobb karbi is kérhet kisebb fuvit.

GYanús, hogy a 28as dellrotyó, megfelelő légnyeléssel inkább 120 feletti fuvikkal szeretne működni, ha 100 asal is sok, akkor vagy egyszerűen nagy a karbi a tervezett koncepcióhoz, vagy csak mint mondtam, valamiért nem érvényesül.
Ez így elég nehéz...

HA nem reagál a karburálásra, akkor vagy falsol valahol(szimmering, karter) vagy törött a ygűrű, és nincs vákuum a karterban vagy nagyon el van álíltva akarburátor, esetleg lassan folyik a benzin.
(tankszellőző, benzincsap, szűrő)
Én aktnaptárat és zsírt használok mindenhova
Az a baj , hogy tényleg...
Köszi Emzoli, megkaptam mindent, és küldtem, amit kell:)

Van egy gondom. Eddig jól ment a motorom, de egyszer csak előállt egy olyan jelenség, hogy félgáznál nagyobbat nem tudok húzni neki, mert lehörög. ok. Gyertya ki, megnézem: fehér. Jó, nem kap anyagot. Miért? Eddig kapott. Szétszedtem a karburátort, tiszta. Kicseréltem egy nagyobb fúvókára. Megyek vele, ugyanaz a jelenség. Gyertya ki, olajos, fekete. Sok az anyag. Súber átrak, megyek vele, kicsit jobb lett, de még mindog szar. Gyertya barna, tehát benzinmennyiség oké. Megszakítóhézag is jó. Benzincső megtöretést nem szenvedett. Gyertya lehet rossz? Vagy mit mondotok? Már nem merek menni a faluban, mert nehogy szóljanak , hogy egész nap fel alá motorozom
Helló!

Valaki tudna nekem mondani oylan szakembert Budapesten, vagy a környékén, aki vállal simson kerékfűzést ,centírozást? én nagyon suta vagyok hozzá

DÁNKE
Elég, mivel nem membrános, sokkal hosszabb a szívóút, meg a 150esen 24es karbi van, plusz nekem van rajta még egy tervezett rezó :)
Nekem egy 125 ös Rs en volt a 34 es 120 as fúvókával. De meglepő, hogy egy nagyobb köbcentis motorra elég egy "kicsi"(ugye, azthiszem gyárilag 22) 28 as karbi, sőt mi több sok is :O...
Egy 150es ETZ-n van a karbi, és hozzá kéne állítani, de Etanollal használom, ami elvileg nagyobb főfúvókát igényel, de a 100as is sok
Látom nem nekem címezted, de nekem volt egy 34 es VHSB-m amiben 120 as volt a főfúvóka. A 100 ast nem tartom hozzávalónak mégsem. De Zoli majd megmondja! Csak mondom a véleményem.
Emzoli!
Az elképzelhető, hogy nagy a 100as főfúvóka a 28as Dellortoba? Úgy érzem sokall, meg a gyertya sincs kiégve szépen. Említetted múltkor, hogy van hozzá fúvókád, mekkora fúvókáid vannak hozzá, illetve milyen áron?