Meg kellene nézni, hogy külsőleg állítással meg tudod-e javítani. A bal blokközépből kilóg egy 8 as anya (a karburátor alatti környéken). Lecsavarod azt a csavart és alatta van egy körmös anya. Oda egy speckó szerszám kellene, de ha az nincs akkor egy vékony zégerfogó, vagy csipesz is megteszi. Namármost, ha felfelé tudod szépen kapcsolni a sebességeket csak lefelé nehézkes, akkor meg kellene nézni, hogy ha azt a belső körmös anyát az első kerék felé tekered (csak negyed/fél fordulatot) akkor utána a kontraanyát visszacsavarva tudod-e 3 ból másodikba és 2 ból 1 esbe kapcsolni valamint üresből 1 esbe és onnan felfelé amennyi van benne -3-4-5-. Ha nem oldotta meg a problémát akkor elkophatott a váltódob hornya vagy az emelőkar középső csapja vagy a váltódob túl sokat lóg tengelyirányba vagy a kis villa lóg az emelőkar végén.
51-es simson, az a baj vele hogy nehezen veszi a 3.-at, 3-ból vissza kettő azt meg még rosszabbul. Szerintetek léptető villa csere? meg mondjátok már el hogy hogy kell kicserélni, vagy mit érdemes még cserélni?
Speciel a vonóékhez se kell széthúzni az 51-es blokkot, egy hosszú 8-as csavart vagy egy darab köracélt be kell tolni a lánckerék felől és azzal kitolni a vonóéket, aztán vissza az újat.
Helló.
A váltó mechaniájának 60%-a a kuplung alatt és mellett van. Vagyis nem kell minden művelethez blokkot bontani. Ha vonóéket kell cserélned akkor már annál inkább...
Nemrég vettem egy simsont, segítséget szeretnék kérni, ki kellene cserélnem a léptető villát, hogy szét kell hozzá húznom a blokkot vagy a kuplung felől ki lehet húzni?
Előre is köszi!
Üdv.
Igen a pasztára gondoltam! Menyire megbízható az a paszta? Nem rég vettem a motort és nekem is az 1. lánckeréknél ilyen piros anyag van! Kókány meló gyakran használatos anyag?
Igen azt is cseréltünk. 2 hónapja vettük kb és mondta a gyerek új főtengő csapágy gyűrű bla bla(ja és h vmi profi versenyző csávó csinálta neki). Hazahoztuk dekni le...ütött a főtengely vége, javítani meg nem lehetett...Ja és a rázkódás miatt a csapágyakat és szétbaszta.Szal motorikusan minden rendben van.A beállítás is jó a gyertya ezek szerint szar.Majd kedden veszek egyet aztán megnézzük azzal.
A karbit ma már kitakarítottuk.A fúvóka méretére sajna már nem elékszem, de majd megnézzük holnap.
A motor az előző tulajnál kicsit gányolva lett, de lényegében már mindent helyre állítottunk.
Na kimentem, megpróbáltam, és a szikra az nagy, talán a Bosch meg az NGK gyertyával a legnagyobb, és hát így sem akar beindulni. NGK-val beindult felpörgött majd lefulladt....
NGK bp6hs van benne, de Pal N17-el, Brisk Super N14el, meg Bosch Super 568al is beindult, csak most nem akaródznak.
(isolatorok is vannak de nagyon kicsi a szikrájuk)
Dugó
jobb mint az FBS meg hasonló cuccok!
ha kókányolás akkor spirál füzet+zsír!
A váltó mechaniájának 60%-a a kuplung alatt és mellett van. Vagyis nem kell minden művelethez blokkot bontani. Ha vonóéket kell cserélned akkor már annál inkább...
Nemrég vettem egy simsont, segítséget szeretnék kérni, ki kellene cserélnem a léptető villát, hogy szét kell hozzá húznom a blokkot vagy a kuplung felől ki lehet húzni?
Előre is köszi!
Üdv.
A motor az előző tulajnál kicsit gányolva lett, de lényegében már mindent helyre állítottunk.
Karbit takarítsd ki, ha kell "Főzd ki", nézd meg mekkora fúvóka van bennne.
Széria a motor?
ngk-bol a 6-os az szerintem kicsi
többit nemtudom hogy melyik mijen
próbáld meg most este hogy hogyan megy a hidegbe
(isolatorok is vannak de nagyon kicsi a szikrájuk)