Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg kellene nézni, hogy külsőleg állítással meg tudod-e javítani. A bal blokközépből kilóg egy 8 as anya (a karburátor alatti környéken). Lecsavarod azt a csavart és alatta van egy körmös anya. Oda egy speckó szerszám kellene, de ha az nincs akkor egy vékony zégerfogó, vagy csipesz is megteszi. Namármost, ha felfelé tudod szépen kapcsolni a sebességeket csak lefelé nehézkes, akkor meg kellene nézni, hogy ha azt a belső körmös anyát az első kerék felé tekered (csak negyed/fél fordulatot) akkor utána a kontraanyát visszacsavarva tudod-e 3 ból másodikba és 2 ból 1 esbe kapcsolni valamint üresből 1 esbe és onnan felfelé amennyi van benne -3-4-5-. Ha nem oldotta meg a problémát akkor elkophatott a váltódob hornya vagy az emelőkar középső csapja vagy a váltódob túl sokat lóg tengelyirányba vagy a kis villa lóg az emelőkar végén.
21-esben is van ami póweres! :)

Dugó
Nem kókányolás, de hogy nagyon ronda az biztos, ha jó a tömítőfelület, papírtömítés (vagy klingerit) + zsír is jó, és az szebb.
Köszi a tippet, ha olyan helyzetben leszek alkalmazom!
Srácok ! A KR 51/2 Schwalben hanyas karbi van gyárilag ?
Nem tudom, még nem nagyon érek ilyen dolgokhoz, de ha sor kerül rá, akkor nem félek majd használni! Köszönöm a választ!
nemtudom hogy a tömítő paszta használata mióta kókány megoldás?
jobb mint az FBS meg hasonló cuccok!
ha kókányolás akkor spirál füzet+zsír!
51-es simson, az a baj vele hogy nehezen veszi a 3.-at, 3-ból vissza kettő azt meg még rosszabbul. Szerintetek léptető villa csere? meg mondjátok már el hogy hogy kell kicserélni, vagy mit érdemes még cserélni?
Speciel a vonóékhez se kell széthúzni az 51-es blokkot, egy hosszú 8-as csavart vagy egy darab köracélt be kell tolni a lánckerék felől és azzal kitolni a vonóéket, aztán vissza az újat.
Azt viszont elfelejtettem, hogy az 50 es típusúhoz meg kell bontani! 51 es hez nem.
Helló.
A váltó mechaniájának 60%-a a kuplung alatt és mellett van. Vagyis nem kell minden művelethez blokkot bontani. Ha vonóéket kell cserélned akkor már annál inkább...
Hello!

Nemrég vettem egy simsont, segítséget szeretnék kérni, ki kellene cserélnem a léptető villát, hogy szét kell hozzá húznom a blokkot vagy a kuplung felől ki lehet húzni?
Előre is köszi!
Üdv.
Igazad van! Csak eddig nem voltam aktív az sm Simson fórumán.
Igen a pasztára gondoltam! Menyire megbízható az a paszta? Nem rég vettem a motort és nekem is az 1. lánckeréknél ilyen piros anyag van! Kókány meló gyakran használatos anyag?
A blokkon tömítőpaszta, jobb alsó sarokban meg egy pad.
A 2. képen az a piros az mi?
Ja és köszönöm mindenkinek a tanácsokat, és majd akkor remélhetőleg a gyertyacsere megoldja a problémát.
Igen azt is cseréltünk. 2 hónapja vettük kb és mondta a gyerek új főtengő csapágy gyűrű bla bla(ja és h vmi profi versenyző csávó csinálta neki). Hazahoztuk dekni le...ütött a főtengely vége, javítani meg nem lehetett...Ja és a rázkódás miatt a csapágyakat és szétbaszta.Szal motorikusan minden rendben van.A beállítás is jó a gyertya ezek szerint szar.Majd kedden veszek egyet aztán megnézzük azzal.
szimeringet is cseréltetek?
A karbit ma már kitakarítottuk.A fúvóka méretére sajna már nem elékszem, de majd megnézzük holnap.
A motor az előző tulajnál kicsit gányolva lett, de lényegében már mindent helyre állítottunk.
NGK-ból B8HS (nem kell P-s)
Karbit takarítsd ki, ha kell "Főzd ki", nézd meg mekkora fúvóka van bennne.
Széria a motor?
Na kimentem, megpróbáltam, és a szikra az nagy, talán a Bosch meg az NGK gyertyával a legnagyobb, és hát így sem akar beindulni. NGK-val beindult felpörgött majd lefulladt....
kicsi szikrával is megy az
ngk-bol a 6-os az szerintem kicsi
többit nemtudom hogy melyik mijen
próbáld meg most este hogy hogyan megy a hidegbe
ergo ngk-s gyertya 200as hőértékű
NGK bp6hs van benne, de Pal N17-el, Brisk Super N14el, meg Bosch Super 568al is beindult, csak most nem akaródznak.
(isolatorok is vannak de nagyon kicsi a szikrájuk)