Szerintem nem, mivel akkor megmarad maga az alu felület, eloxálásnál ha jól értem, kapja ezt az eloxált réteget az anyag, és az adja le a hőt, és annak jobb a hőkisugárzása:)
Ez bugyuta kérdés...
Semmi köze a gyújtáshoz a fordulatnak, max annyi ha szar a gyújtás akkor nem forog ki, ledarál stb.:)
Motorfüggő, milyen fordulatra van hangolva, milyen az áttételezés és még rengeteg egyéb más tényező ami elég erős befolyásolással bír a végeredményre nézve.:)
Kérlek használd, a szemed ha már veszed a fáradságot ,hogy írsz. Pillants arra amit lekörmöltél, tudniillik ,hogy ha a sportmotor fóruma nyelvtani hibát lát akkor azt aláhúzza pirossal, nem tudom ,hogy feltűnt-e eddig neked (nem úgy tűnik) de nem azért van az úgy mert a adminok éppen talajrészegek voltak az oldal szerkesztése közben. :)
Nem nehéz erre szerintem oda figyelni, sőt, még nyelvtan se kell hozzá csak puszta figyelem.
Megértésedet és bárminemű változást ezzel kapcsolatban, (szerintem nyugodt szívvel kijelenthetem a simson fórum olvasói nevében) köszönjük!
Üdv: egy szerény jót akaród.
Hát, én véleményt nem tudok erre mondani, nem ismerem Kondrákot se személyesen se internetről, csak hallottam felőle, részint a munkáiról részint az egyéb hozzászólásokból amikor épp róla volt szó.
Az meg ,hogy hogyan címkézi át ő dolga, bár véleményem szerint ez nem épp becsülendő dolog.
Olvastam Gecsei oldalán ezt a történetet, sokat köszönhetnek nekik és nektek szakiknak az átlag simsonosok ,hogy pl 60 as ban is elérhetővé vált a keystone.
Ezt a kúposítást megjegyeztem magamnak, esetleg ha nem jönne össze akkor valószínűleg ez lesz, beszélek EPJ-el ez ügyben ha már minden lehetőségem elveszett.
FAlhívod Sajtost.
Megmondod neki, hogy mi a hasfájásod, hova szeretnéd a stiftelést, azt fogja mondani, hogy megcsinálja, csak nem azonnal, hanem akkor, amikor egyébbként is akkora méretű dugót csinál.
Ez azért van, mert a géppel macera átállni.
Ez egy mezei Sajtos féle dugó átcimkézeve, és vicces névvel ellátva.
Amíg SAjtost nem tudtuk rávenni, hogy csinljon a szériába valónál kúposabb dugót, addig magunk esztergáltattuk kúposabbra, de valahogy nem mondtuk, hogy Molnárzoli brutálnyomaték, vagy Papp miki űberracing 2008 vagy egyéb hüyleséget
Viszont, pár éve, főleg Gecsei és a Békésiek unszolására, Sajtos csinál egygyűrűs középre stiftelt dugót, nagyobb kúpossággal, és csinál normál két gyűrűset is, normál kúpossággal.
Halli simsonosok jővőhétvégén megyünk turázni szekszárd környéki dombokra endurokal YAMAHA,HONDA,CAGIVA125, és acagivára keresünk 1 embert aki jöne velünk nem kérünk érte semit csak a társaságod,mag amenyi benzint elhasználsz,kalocsa melet lakom,
Rendben, köszönöm!
Bár nem tudom ,hogy hogyan tudnám rávenni, ugyanis egyedi kellene, legalábbis annyira egyedi ,hogy egy ilyen racsni kúposságával megegyező legyen de gyári stiftteléssel. A kondrák-féle amit kunglao mutogatott az sajnos a szívóba hátul vígan belejárna.
Az meg tényleg a másik tényező, hogy be kéne társulnom valahova ahol igényt tartanának egyedi rendelésre.
Olvastam hogy az eloxálás segít a hőleadásban. A homokszórás is segítene rajta ?
Hát sebaj, nem születtem informatikusnak ,de most már ezt is tudom!:)
Útóljára ilyet még talán ált. iskola 2.-ban csinálhattam, de talán még akkor se.
Semmi köze a gyújtáshoz a fordulatnak, max annyi ha szar a gyújtás akkor nem forog ki, ledarál stb.:)
Motorfüggő, milyen fordulatra van hangolva, milyen az áttételezés és még rengeteg egyéb más tényező ami elég erős befolyásolással bír a végeredményre nézve.:)
Nem nehéz erre szerintem oda figyelni, sőt, még nyelvtan se kell hozzá csak puszta figyelem.
Megértésedet és bárminemű változást ezzel kapcsolatban, (szerintem nyugodt szívvel kijelenthetem a simson fórum olvasói nevében) köszönjük!
Üdv: egy szerény jót akaród.
álmogy királylány
gyári kipufogóval és karbival?
Az sem baj ha nem azonnal, úgysincs mibe belerakni, na a héten intézkedek is :)
Köszönöm a segítséget!:)
Az meg ,hogy hogyan címkézi át ő dolga, bár véleményem szerint ez nem épp becsülendő dolog.
Olvastam Gecsei oldalán ezt a történetet, sokat köszönhetnek nekik és nektek szakiknak az átlag simsonosok ,hogy pl 60 as ban is elérhetővé vált a keystone.
Ezt a kúposítást megjegyeztem magamnak, esetleg ha nem jönne össze akkor valószínűleg ez lesz, beszélek EPJ-el ez ügyben ha már minden lehetőségem elveszett.
Megmondod neki, hogy mi a hasfájásod, hova szeretnéd a stiftelést, azt fogja mondani, hogy megcsinálja, csak nem azonnal, hanem akkor, amikor egyébbként is akkora méretű dugót csinál.
Ez azért van, mert a géppel macera átállni.
Ez egy mezei Sajtos féle dugó átcimkézeve, és vicces névvel ellátva.
Amíg SAjtost nem tudtuk rávenni, hogy csinljon a szériába valónál kúposabb dugót, addig magunk esztergáltattuk kúposabbra, de valahogy nem mondtuk, hogy Molnárzoli brutálnyomaték, vagy Papp miki űberracing 2008 vagy egyéb hüyleséget
Viszont, pár éve, főleg Gecsei és a Békésiek unszolására, Sajtos csinál egygyűrűs középre stiftelt dugót, nagyobb kúpossággal, és csinál normál két gyűrűset is, normál kúpossággal.
Termszetesen azt is sajtos gyártotta.
Bár nem tudom ,hogy hogyan tudnám rávenni, ugyanis egyedi kellene, legalábbis annyira egyedi ,hogy egy ilyen racsni kúposságával megegyező legyen de gyári stiftteléssel. A kondrák-féle amit kunglao mutogatott az sajnos a szívóba hátul vígan belejárna.
Az meg tényleg a másik tényező, hogy be kéne társulnom valahova ahol igényt tartanának egyedi rendelésre.
Majd egyszer ha eljutok ,hogy lesz rá lehetőségem, akkor biztos megfogom valósítani, de egyenlőre ez még csak távlati terv.:)
szerintem inkább ne szólj többet, mert még butábbnak fognak nézni.