A simson egyszerűen nem tudja elkoptatni a lamellákat, hacsak nem folyamatrosan és hosszasan csúszik a kuplung.
nekem gyári van 54ezer kilométerrel és hibátlan.
A csúszás oka rendszerint vagy heytelen szerelés, vagy egyéb szerkezeti probléma, vagy nem megfelelő olaj.
Régi olajjal is csinálta, majd cseréltem és utána is ilyen! Ha bemelegszik a verda akkor már nem csúszik meg! Majd ha arra kerül a sor, akkor szétszedem és megnézzük mit kell cserélni. Az a lényeg általában csak lamellát kell cserélni?
Szabályozni nem szabályozza, de pl amegszakítós nyolvánvalóan lemarad fordulaton, a tiris is működése folytán kissé előrébb adja a szikrát mint alapjáraton.
Nem sokat... Nyilván ha minden jó beállítás mellett, 10W-40-es olajjal csúszik, esetleg érdemes megpróbálni más olajjal (hátha valami hiperszuper csúszka autóolaj) ha úgy se, akkor látni kell. Vélhetően lamellaszettcsere.
Szeritnem kb rendben. De próbáld ki!
Egyébként a láncfűrész gyújtás tök jó dolog lenne, igaz világításod gondolom így nincs. Csak totál stabil, erős szikrád.
Ne haragudj, de azért érdekes a kérdés. Mondasz valamit, hogy jó-e. Én majdnem rávágtam, hogy nem, mert a Simson nem szabályozza az előgyújtást. Majd kibököd, hogy fűrészé. Azon nem tudom. Egyébként hogy nagyobbra veszi, az jó. Hogy az az 1,5-2 mm jó-e, arról lövésem sincs. Megjegyzem hol 1,5-2 mm? Dugattyún mérve?
Ez nem csúszó kuplung, hanem nem kiemelő. ELső körben be kéne állítani...
Egyébként a Simson kuplung tapasztalatom szerint igen strapabíró. Egyet tudok, ami megpusztult... 70-es, faragott robeszba van, de még ez sem volt elég neki, az is kellett, hogy a haverom 400 m-en gyorsuljon vele végig csúsztatott kuplunggal....
Az úgy nem hiszem ,hogy jó:)
Általában a fordulatszám növekedéssel arányosan csökkenni szokott az előgyújtás értéke (ugyanis nagyobb előgyújtásnál alul erősebb a motor, kisebb előgyújtásnál meg felül erősebb az emiatt forróbb gázok meg a rezóban még nagyobb nyomáshullámot váltanak ki és még erősebb a gép egy bizonyos ford.tartományban) és utána ha jól tudom egy picit visszaszokták növelni ill. vagy tartani egy adott értéken.
20w40es mezei motorolajat neki.
A leg közönségesebb olaj is jó.
nekem gyári van 54ezer kilométerrel és hibátlan.
A csúszás oka rendszerint vagy heytelen szerelés, vagy egyéb szerkezeti probléma, vagy nem megfelelő olaj.
xenon vaku de látni lehet vele
Egyébként a láncfűrész gyújtás tök jó dolog lenne, igaz világításod gondolom így nincs. Csak totál stabil, erős szikrád.
Egyébként a Simson kuplung tapasztalatom szerint igen strapabíró. Egyet tudok, ami megpusztult... 70-es, faragott robeszba van, de még ez sem volt elég neki, az is kellett, hogy a haverom 400 m-en gyorsuljon vele végig csúsztatott kuplunggal....
Általában a fordulatszám növekedéssel arányosan csökkenni szokott az előgyújtás értéke (ugyanis nagyobb előgyújtásnál alul erősebb a motor, kisebb előgyújtásnál meg felül erősebb az emiatt forróbb gázok meg a rezóban még nagyobb nyomáshullámot váltanak ki és még erősebb a gép egy bizonyos ford.tartományban) és utána ha jól tudom egy picit visszaszokták növelni ill. vagy tartani egy adott értéken.
trafót nem lehetne vhogy megnézni h jó-e vagy sem?
Egyébként lehet, hogy a maszek strobid nem lineáris :)
mindíg egyre kisebbet ad rá?