Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10w40-es van benn. Ennél hígabb már csak hidraulika olajam! Mit lehet rosszul összerakni a kuplungon?
Simsonba a vastag 80w90es olajat el kell felejteni.
20w40es mezei motorolajat neki.
A leg közönségesebb olaj is jó.
A simson egyszerűen nem tudja elkoptatni a lamellákat, hacsak nem folyamatrosan és hosszasan csúszik a kuplung.
nekem gyári van 54ezer kilométerrel és hibátlan.

A csúszás oka rendszerint vagy heytelen szerelés, vagy egyéb szerkezeti probléma, vagy nem megfelelő olaj.
Régi olajjal is csinálta, majd cseréltem és utána is ilyen! Ha bemelegszik a verda akkor már nem csúszik meg! Majd ha arra kerül a sor, akkor szétszedem és megnézzük mit kell cserélni. Az a lényeg általában csak lamellát kell cserélni?
Szabályozni nem szabályozza, de pl amegszakítós nyolvánvalóan lemarad fordulaton, a tiris is működése folytán kissé előrébb adja a szikrát mint alapjáraton.
Nem sokat... Nyilván ha minden jó beállítás mellett, 10W-40-es olajjal csúszik, esetleg érdemes megpróbálni más olajjal (hátha valami hiperszuper csúszka autóolaj) ha úgy se, akkor látni kell. Vélhetően lamellaszettcsere.
hát igen viláítás.egy telefon akkuról megy :).elől 8fehér led :)nem
xenon vaku de látni lehet vele
10673-ra esetleg valaki valamit tud mondani?
Szeritnem kb rendben. De próbáld ki!
Egyébként a láncfűrész gyújtás tök jó dolog lenne, igaz világításod gondolom így nincs. Csak totál stabil, erős szikrád.
Igen dugattyun merve.ahogy rávilagitok a forgás iránnyal ellentétbe mozdúl el a gyújtása.
Ne haragudj, de azért érdekes a kérdés. Mondasz valamit, hogy jó-e. Én majdnem rávágtam, hogy nem, mert a Simson nem szabályozza az előgyújtást. Majd kibököd, hogy fűrészé. Azon nem tudom. Egyébként hogy nagyobbra veszi, az jó. Hogy az az 1,5-2 mm jó-e, arról lövésem sincs. Megjegyzem hol 1,5-2 mm? Dugattyún mérve?
Ez nem csúszó kuplung, hanem nem kiemelő. ELső körben be kéne állítani...
Egyébként a Simson kuplung tapasztalatom szerint igen strapabíró. Egyet tudok, ami megpusztult... 70-es, faragott robeszba van, de még ez sem volt elég neki, az is kellett, hogy a haverom 400 m-en gyorsuljon vele végig csúsztatott kuplunggal....
Nem fordítva? Gondold csak át...
indul az uj téma,ez biztos jobban fogja birni a hajtást.
Az úgy nem hiszem ,hogy jó:)
Általában a fordulatszám növekedéssel arányosan csökkenni szokott az előgyújtás értéke (ugyanis nagyobb előgyújtásnál alul erősebb a motor, kisebb előgyújtásnál meg felül erősebb az emiatt forróbb gázok meg a rezóban még nagyobb nyomáshullámot váltanak ki és még erősebb a gép egy bizonyos ford.tartományban) és utána ha jól tudom egy picit visszaszokták növelni ill. vagy tartani egy adott értéken.
Egy láncfűrész gyújtásról van szó.valami elektronikus gyújás.a ,,strobi''meg egy világítós kapcsolóból van:)
elvileg változni kellene neki de szerintem a simsonon nem változik semerre
Ahogy nő a fordulatszám úgy nő az előgyújtás .kb 1.5 -2 milimétert
de gondoltam vmi multiméterrel:D kölcsön meg nem tudok kérni, mert a haverjaimnak nem simsonjuk van:D
Kérsz kölcsön egy másikat és kipróbálod azzal. :)
az a baj hogy már kondit is cseréltünk:/
trafót nem lehetne vhogy megnézni h jó-e vagy sem?
Milyen gyújtás ez?
Egyébként lehet, hogy a maszek strobid nem lineáris :)
mi az pontosan hogy fordulatszámmal arányosan?
mindíg egyre kisebbet ad rá?
trafó vagy kondenzátor de csak tippelek
próbáld meg olajcserével hátha jobb lessz