Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na az bizony elmés egy gondolat lehet, kíváncsian várom a fejleményeket ezzel a témával kapcsolatban:)
Hát de mi nem értünk hozzá, amatőrök vagyunk ő is megmondta!
Ebben a hűtőbordás dologban van logoka, viszont én meg valami gajpészeti, motorászati könyvben aztat olvastam, hogy egyes motrok dugótetőjét, szándékosan azért eloxálják, hogy kevésbé vegye fel a hőt az égésből.
Ennek akkor utána kellene nézni...
Hiába töröd magad, úgy se tudod eladni ennyiért, max valami balfácánnak,10 max 15e Ft kb még reális érte.
El vagy tévedve fiacska.
Betettél egy összelapátolt hulladékot nevetséges áron, mert nyilván benned is él a sztereotipia, hogy a simsonosok hülyék.
Hát felvilágosítalak, nem mindenki csökkent értelmi képességű akinek ilyen motorja (is) van.

Más fórumokon olyan alap dolgokat kérdeztél (ma éppen azt, hogy miképpen kell betenni egy szimeringet) hogy én a magam részéről nem nagyon szeretnék azzal a motorral közelebbről megismerkedni, amit te "felújítottál".

Néhányunk itt is , és más simsonos fórumokon is, jóval régebben motorozik, szerel, mint te megszülettél volna.

Nem kellene hülyegyerekezni, pláne, hogy VELED ELLENTÉTBEN mi eddig udvariasak voltunk veled.
a bekötést mondom te nagytudásu!
már nem ugy néz ki mint a fenyképen!
szar a bilentyüzetem bocsi
A teflonozás sem lenne az... csak nem tudom ,hogy megérné-e mármint hőleadás szempontjából, viszont a hengerrel kezdeni kell(ene) valamit mert azt polírozni nem lehet.
Na de majd ha ott leszek akkor...
eloxálás nem drága.

egyik ismerősömnek felnijét 8 ezerért csinálták meg. ( párra értendő )
Értem, bár spec a teflon szigetel, viszont szilárdságot nem növel és nem is ötvözhető az aluval, nem is úgy kerül rá, ez is egy festéses eljárással kerül rá.
Igazából a fekete szín miatt gondoltam, hogy javít, csak valószínű ,hogy egy 2 centi vastag bolti matt erősen ront, vékonyan meg nem fed, és még könnyeben lejön, bár amúgy is.
az alumínium ötvözői a színalumíniumhoz képest a szilárdságot általában növelik, viszont az elektromos vezetőképességet és a korrózióállóságot legtöbbször csökkentik. (például AlCu ötvözet) Emellett, mivel ez az oxidréteg színezhető, gyakran dekorációs célt is szolgál.

hőleadáshoz igazából semmi köze, max lehet a fekete szin hőleadása javít 1 minimálisat..
Na most már kezdünk felélénkülni a témában, most akkor ,hogy is van? Lehet, pontosabban érdemes teflonozni avagy sem?
Akkor csak jól tudtam az eloxálást... valami ilyenről volt szó a klub fórumán. :)
Még jó hogy olyan mint a gyári, amúgy nem működne
A te helyesírásod is vicces
Javít a hőleadó képességen valamennyit ha minden igaz, ezért is szokás a hűtőbordákat eloxálni.
igaz igaz, van benne igazság.

az eloxáció során vékony lepel szerű de mégis erős fedőréteg jön létre.
nagyon vices vagy
halod komám azt ma bekötötem!
olyan mint a gyári
csak még amikor fenyképeztem nem volt belekotve csak 1 probára a gyujtás!
tudod nem mindekinek vanideje mindenre!

ha fele anyi dolgod lene mint nekem nem azt mondanédá!
Az annyira vékony réteg, hogy nem valószínű, hogy problémát okoz, sőt. Hűtőbordákat is szokás feketére eloxálni. De kérdezzük GI-t
ÁÁÁ most lebuktam, soha se volt még Simsonom, élőben még nem is láttam, és még hülye is vagyok, na basszus, azt se tudom mi az a Simson, az egy rockegyüttes?
ja és a nyelvtanodon is javítsál :)
nem akarok közbe szólni haver, de igazuk van... nézz rá, a blokkra, sehol 1 kábel meg semmi, elég kókányul néz ki... jobb esetbe 18-20 ezret ha kapsz érte, és akkor nagyon átpaliztad a csávót..
tiris gyuszkó valakinek ?
szolyál mikor kel nevetni hülyegyerek
látom mindenki a külsővel foglakozik amatörök!
mindenkinek azelső simolya van?
hély komám ez nem terv ez fel van ujitva!
koty mentes minden

nem tudod honan szedtd hogy nincs felujitva
üdv:zsolt