Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellóztok népek!
Lenne egy kérdésem.Most készülök venni egy 60/2F hengert, de nem tudom, hogy mekkora fúvóka kell hozzá.A gyári jó?
Ja és majd a későbbiekben meg szeretném csináltatni 4F-re, ha valaki tudná nekem ezt kivitelezni, kérem szóljon.
Jah és ha van valakinek Kecskemét környékén olcsóért jó állapotú 60-as hengerfeje az érdekelne.
Előre is köszi.
Az attól függ mennyi a fals levegő.
fals levegőnél csak nagyobb gázadásra fulladna, nem csak úgy, kumukfuk.
Sziasztok SIMSONOSOK!
Ismét vettem egy Simsont, egy Enduro-t, ez most teljesen gyári állapotú (szinte) ezüstmetál meg minden csak hiányzik róla az irányjelző, meg a duda meg nincs benne akksi. A bajom az hogy ilyen Simsonom még sosem volt amiben ennyi madzag lett volna, de azt szeretném hogy minden működjön rajta. ezért szükségem lenne egy SZÍNES KAPCSOLÁSI RAJZRA ehhez a tipushoz.
Aki tud segítsen rajtam.
KÖSZI!
Hellóztok népek!
Lenne egy kérdésem.Most készülök venni egy 60/2F hengert, de nem tudom, hogy mekkora fúvóka kell hozzá.A gyári jó?
Ja és majd a későbbiekben meg szeretném csináltatni 4F-re, ha valaki tudná nekem ezt kivitelezni, kérem szóljon.
Jah és ha van valakinek Kecskemét környékén olcsóért jó állapotú 60-as hengerfeje az érdekelne.
Előre is köszi.
a megszakitó hézagnak 0,4 mm-nek kell lennie és nézd meg azt is hogy mekkora az elögyújtásod. Ezt úgy tudod megtenni hogy kiveszed a gyertyát és elkezded tekerni a lendkereket a motor forgásirányának megfelelően(előre).A gyári előgyujtás 1,8 mm . Az előgyujtást ugy tudod állítani hogy van a gyujtásalaplap amit két szárnyas alátétes csavar fog azt fellazítod és hátrafelé kell mozditani az alaplapot, majd utána rögziteni a két csavarral, ezeket jól huzd meg mert el fog mászni a gyujtásod. A megszakito hézagot pedig ugy állitod hogy fellazítod a megszakito csavarját és a megszakiton van egy kis fém fülecske és ennek segitségével előre fele nyomod és ugy nő a megszakitó hézagod.A gyujtás akkor jo ha a megszakito a felső holtpont elött 1,8 mm-el nyit a legnagyobbat jelen esetben 0,4 mm-t.
Köszi a gyors választ!
megnéztem gyorsan a megszakítót, nincs összeégve, szépen eltávolítottam egymástól a két felet, és egy kicsit megtisztogattam őket.
Ha elment a hézagom akkor azt honnan látom, és mit tudok vele csinálni?
Bocs, hogy ilyen szájbarágósan kérdezem, de még csak nemrég kezdtem a 'szakmát' :p
Hello! Nekem is szokta ezt csinálni a simsonom ilyenkor vagy elment a megszakító hézagod vagy csak összeégett...
Halihó!

Szerintetek miért csinálja mostanság azt a motorom, hogy ha alacsony fordulatszámon megy a motor akkor lefullad, és akkorát pukkan a kipufogó, hogy lerepül a vége :D
De ha simán leállítom akkor szépen megáll.
Vagy olyat csinál, hogy lefullad, de nem pukkan, csak mikor be akarom rugni, akkor kb a 2-3ra pukkan egyet, repül, ezután meg be tudom rugni.
De ha megyek vele, és nem hagyom hogy leessen a fordulat, akkor meg megy egész szépen. :)
A kipufogó az ki lett égetve, szerintetek gyújtáshiba lehet?
Ha igen, akkor azt hogyan tudnám megnézni?
Illetve mitől állíthatódott el?
A gyújtásom 12Vos megszakítós.

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Gondom van! Az a baj hogy a Simsonom néha mintha le akarna fulladni,nem mindig csinálja ,mert tegnap és csak egyszer,kétszer csinálta.(de akkor elég idegesítő )Gyertyát cseréltem,benzinszint jó.Lehet hogy farslevegőt szív? Mellesleg a motor hidegen 3.rúgásra,melegen 1. rúgásra indul mindig.Kössz a választ.
nem kap elég anyagot. vagy a benzin kevés vagy a levegő sok, egy a lényeg, az arány felborult.
Vagy 20 50-eset méginkább.
kössz a segítséget , remélem jólessz
Bár így második olvasásra, lehet hogy félreértettem.
Alacsony benzinszint lesz szerintem, ha
kis gázra is felpörög, de nagyobb gáznál fullad.
Magas benzinszint...úszó fülecskéit hajligasd, benzinszintnek az úszóházban lévő kis jelnél kell lennie, nem baj ha egy kicsit magasabb, a tömítés miatt.Amúgy meg ha a súbertűn állítasz, ahogy a feljebb lévő rovátkákba pakolod egyre több anyagot kap, ergo lefele áligassál.Vagy megszakítóbeállítás.Ha ez a kettő nem oldja meg a problémádat, akkor nem tudom sajna.
(és egy észrevétel:
lehorkolt=lehörgött)
Sziasztok!
az a gondom, hogy dadogott a motor vettem bele egy gyári kondit. Azzal egy ideig jó volt de aztán megint dadogott. Utána raktam bele utángyártottat, azzal meg 15métert sikerült haladni. :S megszakító új, másik gyújtótekercs van benn. A motor simson S50N (nincs trafó)
diszlexiámért Bocs!
halihó srácok, segítségeteket szeretném kérni , a simsonom nem megy csak szivatóval , ha leveszem leáll , állítottam a súbertűn (alulról a 2. rovátkába tettem) , igy ment szivató nélkül, de kis fordulaton nem lehetett használni mert leállt , ( ez a vékonysúberes karbi ). Próbáltam a vastagsúberessel, azzal akár h állítottam kb félgáz fölött lehorkolt és nem ment. előre is kössz a segítséget.
A kiemelőkert alatt pontosan mit értesz?
Már leírtam.
érdemes ellenőrizni a rugó fagait az agynál mennyire kopottak.
A kiemelőkert, és a pálcákat ki ne cseréld, mert az utángyártottak hazsnálhatatlanok.
Akkor való színüleg lamella lesz, mert be van lőve, olaj pedig az említett fajta van benn (10w40 Q8 motorolaj). Lehet vele közlekedni, de ha végleg megadja magát szétkapom és lamellacsere lesz! Még annyit lamellákon kívül mit szokás/érdemes cserélni? (erre még senki nem adott választ)
Ezt vagy akkor csinálja, ha túl sőrő az oalj, vagy szénné vannak égetve a lamellák, vagy rosszul van beálíltva.
És akkor arra valami magyarázat, hogy miért csak hidegen és miért csak magas fordulaton csúszik meg?
HA beesik a hézagoló a beszúrásba, és úgy szorítod meg, nem emel ki és csúszik.
HA lelazul az egész, akkor dettó, ha meg ki be jár a csapágyban, akkor szintén.

Előfordul még, hogy a rugót az agy már erősen megkoptatta, mert valaki olajmentesen használta.
Iylenkor túl kicsi a rugóerő.
Egyébként ez kezelésfüggő is.
Nekem az Apriliába 53 e km felett van (csak már nem fut) és teljesen jó a kuplung. A Hyoba 30 e, eszembe se jut, hogy 30-40 e-en belül bármi lenne vele. Teszem hozzá, finoman bánok vele, vigyázok rá.
Persze van, aminél kicsit alulméretezett. AF-1 80-as, Honda NSR.. Ezeknél tipikusan viszonylag hamar megkopik, cserére szorul.