vagy kicsi hőértékü a gyertya
nekem is kis hőértékü gyertyával a multkor amikor meleg vol nem mindíg indult be
amikor meg volt a héten a 8 fok pöccre indult
Több gyertyával is néztük már és ugyan az mindegyiknél. A megszakító pedig be van állítva (1.8mm az előgyújtás a kalapács hézagja pedig 0.3mm) Még a karbin gondolkozom, hogy azon kéne állítani de már annyi mindent kipróbáltunk azon is...
Hát ebből semmit. Én a gyertyát nézném ,hogy jó-e nem köpte be ill. a megszakítót állítanám ha nincs jól beállítva, bár elmondásod szerint mindent jól beállítottatok.
Aha értem köszi.Csak mert nemrégen vettünk egy simsont és felújítottuk teljesen (új gyűrű, főtengely, kalapács kapcsoló, kondi, csapágy, kuplungkosár) és beállítottuk rendesen , de akkor indul be , ha ő akarja. Ez volt az uccsó tippünk a hiba forrására, de ezek szerint ez sem...Pedig ma beindult mentem vele pár kört ,rendesen húzott volt benne erő aztán leállítottam és azóta nem nagyon akar beindulni. Esetleg vmi tippet tudnál adni?
Tök mindegy, először is nincs olyan ,hogy 12V vagy 6V mert a gyújtó tekercs független a többi tekercstől legyen az 6 vagy 12 Voltos.
Ne kérdezd mért van az ráírva ami, talán valami bolti fogás akar lenni, hogy a 12V drágább lehessen, vagy tudja a fene.
A gyújtó tekercs kb. 200-300 V feszejt állít elő és azt transzformálja fel a trafó 15-20 ezer Voltra.
Tehát esetedben tök mindegy milyet veszel, mind a kettő ugyan azt tudja.
Nehogy azt hidd én valami nagy übermájer tuning szaki vagyok.... egyáltalán nem, csak ragadnak rám a dolgok, egyébiránt powerjet-el semmi tapasztalatom sincs.
De igen én is úgy tudtam ,hogy ez az előnye, hogy könnyebb beállítást tegyen lehetővé középre, és magason meg ne legyen az ,hogy kevesel és az ebből következő gondokat ragadást, detonálást el lehessen vele kerülni.
Mondjuk ha előbb kérdeztél volna és nem rendeltél volna akkor nem kellene vissza mondani, de javíts ki ha tévedek:)
Na jó, dehát tudod hogy szokik eztet mondani. Magyarán nem akarom visszamondani azért az egykéccáz forintért a rendelést...
ÖÖ igen ezzel tisztában vagyok vagyis én úgy tudom, hogy részterhelésen [vagyis kis fordulaton egyáltalán nem] dolgozik a powerjet. Ezt én úgy ismerem, hogy egy lyuk van kialakítva, ahol vákuum keletkezik és, amikor több levegőt szív, ergó mivel több léket szív így magas a fordulat, tehát akkor segít be a főfúvókának. Tudtommal azért szükséges komoly motoroknál, mert ha be van karburálva középtartományra a gép akkor magas fordulaton kevesellhet csak a főfúvókával. Ha nagyobbat raksz bele akkor meg nem tudod kis fordulaton normálisan zárni... Aztán az okosok kitalálták ezt a powerjetet ami lényegében egy kiegészítő fúvóka felső tartományban dolgozik a főfúvókával párhuzamosan. Így a főfúvóka és a powerjet fúvóka által ködölt benya elég a magas fordulaton való üzemeléshez. A működéséhez meg mindenképpen vákuum szükséges a torok előtt, mivel amiatt tudja felszippantani a benzint. Biztos van benne téves infó, javítsatok ha nem pont így működik! MZoli biztosan többet tud róla, mint én. Meg nyilván Te/Ti is bár lehet hogy valakinek ez új.
Hát a szádból nem is, tudtommal gépelni szoktunk itt:)
A Powerjet az magas fordulaton dolgozik, egy külön fúvóka ami a közvetlen a torokba kever tudtommal.
Ehhez kell egy 10 fölé dolgozó henger. (természetesen hozzávaló cuccokkal)
Szériába és enyhén tuningolt kategóriába bőven elég egy sima nagyobb karbicsek is.
Jobban erre lettem volna kíváncsi. Bár nem széria motorra gondoltam, hanem 80-90ccm esekre. Erre a 60 asra azthiszem egy 17,5 es Dell'Orto-t veszek. Ahhoz legalább MZolitól tudok venni fúvókákat...
Most olvastam vissza egy csomó oldalt... Tudom, hogy Ő gyártja, de mostmár nem csinálok a számból segget... Lenne még egy kérdésem. Simsonra menyire előny powerjetes karbit vásárolni? Gondolom kellene először rezó, meg egy komolyabb henger, gyújtás, kuplung, de mégis érezhető ha van?
Ha picit előrébb olvastál volna ill. a gúgglíí a barátod alapon a telefon száma is meglehetett volna.
Igen egy idősebb ember, nem használ e-mail. és egyéb internetes elérhetőségeket.
Amúgy Ő a gyártó.
Már megrendeltem Kondráktól. Nem tudtam semmiféle Sajtos elérhetőséget azthiszem egy idősebbféle fazon, telefonszámát sem tudtam megszerezni. Igen ez egy utcai motor, szériának mondható mivel mindenféle reszelőtől mentes. Csak belerántott az oldalába a zéger utána meg a csapszeg... .
Köszi az infót.
Szerintem ha Sajtostól rendeled olcsóbb, bár ez a "soft" ugyan az mint a bolti sima Keystone.
Az illesztés meg motor függő, bár egy sima utcaiba 4 századra mehet (ezalatt értem a sima utcai tuningokat pl. SA 60/4).
Csövi.
Olvasgattam itt a dolgokat... Kondrák Pétertől veszek egy Keystone dugót 41 es méretben. Soft néven árulja... Erről tudtok valamit mondani? Azthiszem kipufelől stiftelve, trapéz, [króm ]gyűrűk. Hány századra érdemes illesztetni? 2-3-4?
Köszi
Korrekt a válasz, én kérek elnézést, csupán meglepett az ár, elég sűrűn szokta tükrözni a gépmunka minőségét az elkért munkadíj, szerencsére akkor van kivétel , Ha egy tanácsot elfogad, legközelebb írja bele hogy tényleg benne van a szakmában, amolyan referencia anyag ként. További sok sikert az üzletéhez
Üdvözletem Mesterurak. Lenne 1 kis gondom. Végre kész a blokkom resaurálás után, szépen raktam volna össze, erre az tünt fel hogy nincsenek meg a blokktartó csavarok :S
Most azért érdeklődnék hogy ezt belehet-e szerezni sima vasboltba (M8x100
) ílletve mind a 2 tartó csavar M8x100->típusu-e ?!
ngk-bol 8-as
most mijen van benne?