hát, most azon gondolkoztam, hogy könnyítve lett a babetta gyújtással, így könnyítéssel kilessz egyenlítve a súlyelosztás, szóval remélhetőleg így nem bassza a főtengót.
mást már nemnagyon tudok kitalálni a gépre, még hengerfejt kéne eszkábálni, de azt terv hiányába kihagyom.
Önmagában a kuplung kikönnyítésének nem sok értleme van, legfeljebb annyi, hogy ha kiegyensúlyozod, nem ráz annyira a motor.
Való igaz, hogy nyelezéskor a váltást is segyti, ismert jelenség, hogy ha nagyon ütlegelik a simsont, hajlamos kidobálni a sebességet, mertr nem akad be rendesen, ennek részint a nagy lendítőtömeg az oka.
Ha meg az ember nagyon rugdalja a váltót, akkor leugrik a zéger.
A tunningolási folymatban egy lépcső a kulplung kiegyensúlyozása, ami nem baj, ha könynítéssel is jár.
Ez mitől mehetett végbe?
Pontosan az a teló baja hogy nem rugózik.
Meg ingatag az egész talán nyakcsapágy is szar benne kitudja!
-70es henger, reszelve
könnyített kuplung,
babi gyula,
dellorto karbi,
rezó,
mi más teljesítményjavító átalakítás van még ?
mást már nemnagyon tudok kitalálni a gépre, még hengerfejt kéne eszkábálni, de azt terv hiányába kihagyom.
Való igaz, hogy nyelezéskor a váltást is segyti, ismert jelenség, hogy ha nagyon ütlegelik a simsont, hajlamos kidobálni a sebességet, mertr nem akad be rendesen, ennek részint a nagy lendítőtömeg az oka.
Ha meg az ember nagyon rugdalja a váltót, akkor leugrik a zéger.
A tunningolási folymatban egy lépcső a kulplung kiegyensúlyozása, ami nem baj, ha könynítéssel is jár.
Táborinál 2ezer,a gyártónál a fele.
Sajtos szűcs jánost keresd