Most tettem fel rá a 60-as 4 felömlős hengert. kíváncsi leszek, mit tud majd, ha bejáratódik. A régi hengeremet elteszem. Mértem kompressziót, nem tul nagy erővel megrugva tudott 8,5-öt. nem tudom az mennyi az eredeti gyári értékhez képest.
Nem kérek több bizonyitékot, hogy nem tudott ennyit a mocim, mert tudott, ugyhogy el van téve, bármikor ellenőrizhető az adat. Kis munkával.
Össze vissza irkálsz itt mindent többen kértek rá,hogy tegyél fel egy videót ami alapján meg lehet mondani mennyit forog és ehhez mennyi a reális sebesség.
Erre nem vagy képes...
Viszont minden nap beírod ezt a hülyeséget.
Azt hiszed,hogy mindenki csak hülyeségből reszelgeti a simóját?
Neked senki sem fogja ezt elhinni,hogy egy alap 50/2f gépezet neked ennyit megy.
Nem kell ezen aztán se megsértődni se semmi,de akár mit állítasz egy alap 50/2f ennyit nem megy.
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni arról, hogy a simsonok főtengely-sonkáin levő 2-2 furatot célszerű-e parafával kitölteni, vagy nincs rá szükség? Előre is köszi a választ
Jelenleg egy Svalbit újítok fel. Az érdekelne, itt van-e olyan mester, aki ki tudná nekem számolni és el is tudná esetleg készíteni a motor módosítását.
A terv a következő:
E85 üzem
Max 8000-es fordulat
maximum 5 l fogyasztás
Mielőtt bárki nekem támadna, nem azért csinálom, hogy olcsóbb legyen az üzemeltetés. És nem 2000 forintom van az átalakításra.
Tuji 2T tuningleírása volt eddig a legmeggyőzőbb, amit a neten találtam, viszont az etanol olyan kérdéseket vet fel (mint gázsebesség pl), amiket mindenképpen szimulálni kellene.
Szeretnék rezót is hozzá, az hogy 2f vagy 4f, és hogy mekkora köbcentiből lehet kihozni a legjobb teljesítmény/élettartam/fogyasztás egyensúlyt tervezés kérdése.
Erre is pofon egyszerű a válasz. :)
El kell érni hogy többet forogjon.
Mihu-féle minituning (ha jól emlékszem jó 70eshez is), ha komolyabbat szeretnél akkor keress meg egy hozzá értő embert, aki hengerfaragással foglalkozik. (Santyi, Vribo (remélem jó írtam :)), esetleg Tuji, Mihu, Kondrák Peti, bár szerintem ők már nem csinálnak)
sziasztok gyári kipu,karbi,(70-es főfúvóka),70/2 henger almot keystone dugo és nem megy többet végre mint az 50-esem 16-os lánckerék elöl gyári hátul...
A gyári csonkhoz csatlakozik (meg kell fordítani a csonkot), hengerenkéntivel nem foglalkozok, sok meló és ebből adódóan sok pénz. :)
Meg nincs tervem hengerenkéntire.
Többit mailbe.
Apropó. Kipu dolog.
Írok egy cikket a Motademo használatáról, sok képpel, szöveggel és részletes útmutatóval.
Mielőtt felteszem a honlapomra egy másodvélemény szeretnék kérni, én rád gondoltam.
Itt a reklám ideje. :)
Rezó készítés olcsón, mail: stevee112@citromail.hu
Sós Anti féle 60/4, 70/4, széria 50/2, 60/2, minituning kipu, széria 2T Wartburg rezó. Vagy hozott terv alapján.
Egy videót készíthetnél róla mert ez már kezd engem is kíváncsivá tenni. Gyáritól nagyon meseszerű ez az adat...
Szépen lemérjük a fordulatot és pontosan kiszámolható.
Töltsd ki az adatlapodat,adatok nélkül egy fórumon az ilyeneket nem igen veszik semmibe.