Én egy utcai 60/4-esben tuti nem használnék 90-es főfúvit, én anno 75-80 assal jártam széria 16n1-el.
Próbálgasd, de szerintem a 90 fúvi nagy lesz, mindenképp kisebbet tennék bele.
A motor úgyis megmondja, hogy mi kell neki.....
Sziasztok!
Az a gondom, hogy 60/4-es hengerre 21-es Amal karbit tettem, és nagy fordulaton teljes gáznál befullad annak ellenére, hogy a súbert a felső állásba tettem. Nagy lehet neki a 90-es fúvóka?
Mit tegyek? Hogy hangoljam össze?
Volna több kérdésem remélem tudsz segíteni.
Simson elsővilla ha nem műkszik mi lehet vele?Lehet hogy nincs olaj?Olajat hol tudok beletenni és mennyi kell bele?
A másik régen már csináltunk gyűrűstiftátvariálást!Van valam fos ambika dugóm és a stift hiányzik belőle (tegnap úgytűnik úgy ment huhh de mázli hogy nem akadt el) simán beleragasztom vagy mit tudok még vele elkövetni?2000 C-ig hőálló ragasztó jóbele?VAgy mit csináljak vele azon kívül hogy kuka.
nahh, ma kipucoltam porlasztót, holnap kipróbálóm ,kössz a tippeket :)
illetve lenne még egy kérdésem....
olvastam több helyen, hogyan kell, hogyan praktikus beszerelni kondenzátort a simsonba.
az lenne a kérdésem,hogy milyen esetben, és mire kell bele kondi? :D
Erre sajna nem sikerült rájönnöm, csak mert most hogy nézegettem mostanság a motoromat, én nem találkoztam még kondival :D
Amivel én megjártam: mindenképpen simán váltson, tudom,h alap.
amikor én vettem a motoromat a 3ast vette egy kicsit kattanva...
aztán meg egyre nehezebben ment, és eltört a léptetővilla...
úgy minden sebességet ugyanolyan könnyen váltsa, ne kelljen játszani vele, stb.
én csak ennyit tudok ajánlani ,de majd jönnek az okosok, és mondanak neked még jókat
Halihó. Most szeretnék venni egy Simsont, ki is néztem egyet ami tetszene! Lenne valami ötletetek, hogy mire kéne figyelni vásárláskor? Pl Milyen hibái lehetnek, meg hogy milyen hangja legyen ...
Vízkő tök jól vezeti az áramot. Fordulaton gondolom elég hozzá a fesz, hogy valahol rászáradt vízköves részen menjen el a fesz.
Egy alapos pucolás szappanos fogkefével az ominózus részeken majd pedig hajszárítóval leszárítani, teljesen szárazra. Minden fehér vízköves részt tisztítani. Gyertyát, gyertyapipát próbára cserélni, trafót, gyújtókábelt átnézni.
Vizes tisztítástól ne félj, ha jól leszárítod nincs gond ,számítógép alaplapokat szoktam így tisztítani, sosem lett semelyiknek sem baja.
Hogyan tudom kivenni a kormányzárat simsonból?
Mert a kulcsot nem adta oda az előző tulaj, de ki akarom szedni...
400 forint darabja, érdemes tól-ig sorozatot rendelni.
nacsakk vicceltem
Próbálgasd, de szerintem a 90 fúvi nagy lesz, mindenképp kisebbet tennék bele.
A motor úgyis megmondja, hogy mi kell neki.....
Az a gondom, hogy 60/4-es hengerre 21-es Amal karbit tettem, és nagy fordulaton teljes gáznál befullad annak ellenére, hogy a súbert a felső állásba tettem. Nagy lehet neki a 90-es fúvóka?
Mit tegyek? Hogy hangoljam össze?
úgyhogy ma elsőre indult
Volna több kérdésem remélem tudsz segíteni.
Simson elsővilla ha nem műkszik mi lehet vele?Lehet hogy nincs olaj?Olajat hol tudok beletenni és mennyi kell bele?
A másik régen már csináltunk gyűrűstiftátvariálást!Van valam fos ambika dugóm és a stift hiányzik belőle (tegnap úgytűnik úgy ment huhh de mázli hogy nem akadt el) simán beleragasztom vagy mit tudok még vele elkövetni?2000 C-ig hőálló ragasztó jóbele?VAgy mit csináljak vele azon kívül hogy kuka.
passzosnak kelelne lenni a liknak, akkor eléág a szorító.
illetve lenne még egy kérdésem....
olvastam több helyen, hogyan kell, hogyan praktikus beszerelni kondenzátort a simsonba.
az lenne a kérdésem,hogy milyen esetben, és mire kell bele kondi? :D
Erre sajna nem sikerült rájönnöm, csak mert most hogy nézegettem mostanság a motoromat, én nem találkoztam még kondival :D
Köszi
átalakított villabefogónál, ajánlatos menetet vágni, és úgy rátekerni a "csőre" vagy elég csak szorítóval odafogatni ?
(mivel 10 ért vetted)
amikor én vettem a motoromat a 3ast vette egy kicsit kattanva...
aztán meg egyre nehezebben ment, és eltört a léptetővilla...
úgy minden sebességet ugyanolyan könnyen váltsa, ne kelljen játszani vele, stb.
én csak ennyit tudok ajánlani ,de majd jönnek az okosok, és mondanak neked még jókat
Egy alapos pucolás szappanos fogkefével az ominózus részeken majd pedig hajszárítóval leszárítani, teljesen szárazra. Minden fehér vízköves részt tisztítani. Gyertyát, gyertyapipát próbára cserélni, trafót, gyújtókábelt átnézni.
Vizes tisztítástól ne félj, ha jól leszárítod nincs gond ,számítógép alaplapokat szoktam így tisztítani, sosem lett semelyiknek sem baja.