Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Győz az erőszak. Egy kis darab vasat kell eltörnöd akár egy erősebb csavarhúzóval is sikerülhet.
Helló!Lenne 1 kis problémám.
Hogyan tudom kivenni a kormányzárat simsonból?
Mert a kulcsot nem adta oda az előző tulaj, de ki akarom szedni...
Van amalhoz bármiylen főfuvim, én gyártom Mikivel.
400 forint darabja, érdemes tól-ig sorozatot rendelni.
az a kőkemény 400 ft kb


nacsakk vicceltem
Nagy Igazság. Beruházok egy 80-asba.
Én egy utcai 60/4-esben tuti nem használnék 90-es főfúvit, én anno 75-80 assal jártam széria 16n1-el.
Próbálgasd, de szerintem a 90 fúvi nagy lesz, mindenképp kisebbet tennék bele.
A motor úgyis megmondja, hogy mi kell neki.....
21es a torok is ? fellett marva a henger?
Amúgy nagyon menne még szegényke...
Sziasztok!
Az a gondom, hogy 60/4-es hengerre 21-es Amal karbit tettem, és nagy fordulaton teljes gáznál befullad annak ellenére, hogy a súbert a felső állásba tettem. Nagy lehet neki a 90-es fúvóka?
Mit tegyek? Hogy hangoljam össze?
de hogy nem működik? nem rugózik, nyikorog, szétugrik?
hidraulika olaj ! szuszogón engeded bele inyekcióval.
nahh, köszi a tippet, tegnap kitisztítottam a karbit, el volt dugulva félig a főfúvóka...
úgyhogy ma elsőre indult
Csá emzolibáttya!

Volna több kérdésem remélem tudsz segíteni.
Simson elsővilla ha nem műkszik mi lehet vele?Lehet hogy nincs olaj?Olajat hol tudok beletenni és mennyi kell bele?

A másik régen már csináltunk gyűrűstiftátvariálást!Van valam fos ambika dugóm és a stift hiányzik belőle (tegnap úgytűnik úgy ment huhh de mázli hogy nem akadt el) simán beleragasztom vagy mit tudok még vele elkövetni?2000 C-ig hőálló ragasztó jóbele?VAgy mit csináljak vele azon kívül hogy kuka.
oké, köszi ! feladta volna a leckét hogyha menetet is kellett volna belevágnom
Felső villahíd?
passzosnak kelelne lenni a liknak, akkor eléág a szorító.
nahh, ma kipucoltam porlasztót, holnap kipróbálóm ,kössz a tippeket :)
illetve lenne még egy kérdésem....
olvastam több helyen, hogyan kell, hogyan praktikus beszerelni kondenzátort a simsonba.
az lenne a kérdésem,hogy milyen esetben, és mire kell bele kondi? :D
Erre sajna nem sikerült rájönnöm, csak mert most hogy nézegettem mostanság a motoromat, én nem találkoztam még kondival :D

Köszi
köszöntem! még 1 kérdés :

átalakított villabefogónál, ajánlatos menetet vágni, és úgy rátekerni a "csőre" vagy elég csak szorítóval odafogatni ?
Köszi, de nem, de utánakérdezek, hátha.
Zoli ! 1 hibátlan állapotu komplett tirisztoros gyújtás nem érdekel ? esetleg valami barátodat ?
nyócezer.
(mivel 10 ért vetted)
Kinek kell mennyit ad érte?
eladó : tiris gyújtás, első hátsó lámpa, gyári kormány, gyári s51b kormánykapcsolók, hátsó sárvédő, gyári alapméretes henger
Amivel én megjártam: mindenképpen simán váltson, tudom,h alap.
amikor én vettem a motoromat a 3ast vette egy kicsit kattanva...
aztán meg egyre nehezebben ment, és eltört a léptetővilla...
úgy minden sebességet ugyanolyan könnyen váltsa, ne kelljen játszani vele, stb.
én csak ennyit tudok ajánlani ,de majd jönnek az okosok, és mondanak neked még jókat
Halihó. Most szeretnék venni egy Simsont, ki is néztem egyet ami tetszene! Lenne valami ötletetek, hogy mire kéne figyelni vásárláskor? Pl Milyen hibái lehetnek, meg hogy milyen hangja legyen ...
Vízkő tök jól vezeti az áramot. Fordulaton gondolom elég hozzá a fesz, hogy valahol rászáradt vízköves részen menjen el a fesz.
Egy alapos pucolás szappanos fogkefével az ominózus részeken majd pedig hajszárítóval leszárítani, teljesen szárazra. Minden fehér vízköves részt tisztítani. Gyertyát, gyertyapipát próbára cserélni, trafót, gyújtókábelt átnézni.
Vizes tisztítástól ne félj, ha jól leszárítod nincs gond ,számítógép alaplapokat szoktam így tisztítani, sosem lett semelyiknek sem baja.