Hátsód ne cserélgesd!
Azzal ugyan azt éred el mintha fent hagyod a 17 est.
nem érdemes meg venni, mert nincs gép ami kipörgeti (van, Bxx gépe de az 105ccm és kb 18 Le, de még azt is nehezen pörgeti 17-es első kislánckerékkel).
Hátulra jó a gyári méretű 34 es, bőven elég egy 60-asnak csak a kislánckerekekkel játszani.
Amúgy a gyári 4 az 15-16 ossal optimális. Többek közt azzal van értelmes gyorsulása ,és azzal tudja hozzávetőleges kipörgeti a 4.-et.
Hát nem tudom, nem néztem meg jobban, nézz körül ,hogy milyeneket találsz 70 ért, de szerintem 60 al jobban járnál, most ne haragudj meg ez csak az én véleményem, te döntöd el mekkora árcetlit teszel rá:)
Nézz körbe, www.hasznaltmotorok.hu-n vagy hasznaltmotor.hu-n vagy akárhol... lehet találni dögivel, és úgy kalkulálj.
Hát alapvetően igen, 500 után már egyszer kétszer kipörgettem 2-es, 3-asba, nekem az a tapasztalatom ,hogy ilyen nagyon alap "tuningnál" pl megfúratod a hengert pl. 60 as ra nem kell sokat járatni. Ezek a hengert általában nem pörögnek, mivel a vezérlésük gyári, és a sima bolti 4f esek is, csak beletesznek 2 plusz felömlőt így picivel forgósabbak de azok se nagy eresztések.
Szerintem 500 Km bőven elég, csak jó olajjal használd, nekem ez a tapasztalatom.
tökmind1 mekkora lánckerék, ennél már csak azlenne az érdekesebb kérdés hogyha aztkérdeznéd hogy mekkora kereket használj, vagy felkapcsolhatod járatás közbe a lámpát ?!
használj 15-16ost az tökéletes minden fajta forma motorba.
mind1 hogy 12es vagy 17es rajtad múlik hogy húzod-e.
Hát egyrészt én mindenképp minima 15 re cserélném talán 16.
1000 km meg már elég régi ,elavult elmélet, ha jó minőségű olajjal használod és jó a dugó(megfelelő kúposság, anyag stb. pl. keystone)
akkor bőven elég 500 is ,én sima 1000Ft-os ambikával járattam anno 500 km-t és nem ragadt meg egyszer sem, bár lehet hogy azért mert sima 60 as volt, de nehogy azt higgyed ,hogy az a 2 plusz felömlő olyan sokat számít, ha bolti a henger.
Sz@r a világítás (6volt), kicsit be van vakulva a foncsorom, tehát alapból nem csodálkozom rajta, a kérdés az, hogy jó foncsorral elég lesz-e, vagy ha nem, akkor van e valami bevált ötlet rá, hogy lehet fényerőt növelni?
Köszönöm.
Sziasztok!
Babetta gyújtáshoz keresek közdarabot !
Ha van valakinek eladó,vagy fölöslegben,akkor az érdekelne engem.
Alu lenne az igazi mert nekem műanyag van és hát hajlik mikor lerögzitem a helyén és beleér a lendkerék a tekercsekbe
Így vettem :(
Szóval ha van valakinek kérem az jelezze.
Élből járatásnál 15-ös lánckerék kellene.. Igazából annyival járasd, hogy a motor ne erőlködjön a túl alacsony fordulat miatt. De van egy cikk a bejáratásról is....
Mégegy kérdés:
A schwalbékon mindegyiken sarkos váltókar van? Mert neken az eleje olyan schwalbésan hosszú, és ahol a sarokrésznek kellene lenni, csak egy kis félgömbölyű rész van. Az öreg szépen lecsiszolta? Vagy mi? Mert nem tűnik annyira letört és úgyhagyom megoldásnak. Meg hogy tört volna le?
Azzal ugyan azt éred el mintha fent hagyod a 17 est.
nem érdemes meg venni, mert nincs gép ami kipörgeti (van, Bxx gépe de az 105ccm és kb 18 Le, de még azt is nehezen pörgeti 17-es első kislánckerékkel).
Hátulra jó a gyári méretű 34 es, bőven elég egy 60-asnak csak a kislánckerekekkel játszani.
Amúgy a gyári 4 az 15-16 ossal optimális. Többek közt azzal van értelmes gyorsulása ,és azzal tudja hozzávetőleges kipörgeti a 4.-et.
Nézz körbe, www.hasznaltmotorok.hu-n vagy hasznaltmotor.hu-n vagy akárhol... lehet találni dögivel, és úgy kalkulálj.
Szerintem 500 Km bőven elég, csak jó olajjal használd, nekem ez a tapasztalatom.
34es asszem a gyári, lehet kapni 31ig ha jóltudom.
MofakeR
Nézegesd meg itt van lánckerék.
használj 15-16ost az tökéletes minden fajta forma motorba.
mind1 hogy 12es vagy 17es rajtad múlik hogy húzod-e.
1000 km meg már elég régi ,elavult elmélet, ha jó minőségű olajjal használod és jó a dugó(megfelelő kúposság, anyag stb. pl. keystone)
akkor bőven elég 500 is ,én sima 1000Ft-os ambikával járattam anno 500 km-t és nem ragadt meg egyszer sem, bár lehet hogy azért mert sima 60 as volt, de nehogy azt higgyed ,hogy az a 2 plusz felömlő olyan sokat számít, ha bolti a henger.
mert szerintem így sokéig fent lesz, 80 ért különbet lehet venni. Ez tény sajnos.
Köszönöm.
Babetta gyújtáshoz keresek közdarabot !
Ha van valakinek eladó,vagy fölöslegben,akkor az érdekelne engem.
Alu lenne az igazi mert nekem műanyag van és hát hajlik mikor lerögzitem a helyén és beleér a lendkerék a tekercsekbe
Így vettem :(
Szóval ha van valakinek kérem az jelezze.
A schwalbékon mindegyiken sarkos váltókar van? Mert neken az eleje olyan schwalbésan hosszú, és ahol a sarokrésznek kellene lenni, csak egy kis félgömbölyű rész van. Az öreg szépen lecsiszolta? Vagy mi? Mert nem tűnik annyira letört és úgyhagyom megoldásnak. Meg hogy tört volna le?