6 voltos motorodnak porlasztó baja van, vagy úszó szint, vagy pedig a fúvóka van eldugulva, a 12 voltos motorodnak valószínű szimering baja van, vagy kevés benne a kompresszió, de elsődlegesen szimering.
Nem jól látszik, de akár "befordított" felömlő is lehet. A gyári tényleges tizenháromról felbővít 15-re ami húrbam 19 a többit meg hátra nyitjuk és kész a látvány felömlő. A legújabb öntészeti hengerterven a gyári 35 fokos hátra lövési szöget csökkentettem 22 fokra, az úgy már elég jó keresztmetszetet ad. Tizenkilenc húrral 17 tényleges.
Akkor ezek szerint sablon alapján ellenőrzöd csiszolás közben. Macerás módszer, de lehet jó is. Én már a vége felé vízzel vágtam az alkatrészeket. Pontos és annak ellenére, hogy drágább mint kézzel kivágni meg karos ollóval rengeteg időt megspórol. Lehet, hogy összességében jobban megéri.
Egy rezóért 12e pénz szerintem igencsak reális.
Tudnék én sokkal szebben, más anyagokkal is dolgozni, de akkor nem ennyibe kerülne. A cél meg az volt hogy viszonylag olcsó rezókat tudjak előállítani.
A papírsablonok hajszál pontosak, azokat lemezre vékony (0,7 mm) alkoholos filcel felrajzolom, majd felkarcolom rajztűvel a vonal belső vonala mentén, flexel kinagyolom, majd egyesével becsiszolom a szelvényeket állványos csiszolón.
Ez célzás akart lenni? :)
Csaknem lesz ilyen Mihunak, legalábbis reménykedjünk.
Jó lenne ha elfutna egy darabig.
Amúgy szépen megette a tűgörgőt, remélem nekem majd nem fordul elő ilyen, bár senkinek sem kívánom..
A felömlő meg brutál nagy, de szép.
Beszéltem Kovács Krisztiánnal, és ő 80Wattban maximalizálta a babevő kivehető teljesítményét, amennyiben nem túrunk bele (mágnesek delejezése stb.), csak a 4 tekercs (nagyvasmagos).
Azt mondta ,hogy megoldható az elképzelésem és nem rossz.
Bár tudom ,hogy hülyeségnek tartod ,de nekem akkor is tetszik. :)
Hát látod arra én is kíváncsi leszek:)
A Fékpap meg tényleg nagyon hasznos, szépen összelehet hangolni a Mota-val és lehet látni ,hogy mennyire adja vissza azt amit kapunk papíron.
Igen nálad már tényleg egy "széria" 5 ös sem hoz sokat sőt...
Egyedi kell(ene) bár egyáltalán el kéne mennie jó pár km-t úgy ,hogy ne adja fel, bár ahogy olvastam ,most neki álltál és nem igen foglalkozol vele ,hogy meghal vagy sem, teszt lesz. Videót azért szívesen meglesnék majd róla, legalábbis amíg még megy:)
A Váltó meg a kuplung nem lesz olcsó, ha telj. egyedi, nem tudom ,hogy egy 2 es ből indított 5-ös 25:31 es véggel jó lenne hozzá, lehet annál is zártabb kéne.
Azért sok sikert hozzá, én kíváncsian várom a végeredményt legyen az bármilyen is. :)
Enyémre majd kíváncsi leszek padon. De Pedróza motorjának fékpadi eredményeiből kiindulva főtengelyen valószínűleg nálam tényleg megvan a 15Le. Ami szomorú, hogy a hajtáson valami irdatlan sok elveszhet.... Kellene egyedi gyártású primer + váltó + normális lánckerék, nem kisipari hulladék, na de ezek nem mostanában lesznek még :(
Polír kipuval 4felömlővel,nyóc leömlővel körübelűl százhúszonnyóc körül,de ez növekedhet ha ülés alatti elvezetett kipufogója van mivel több a kanyar bent így kb 5% teljesítmény növekedés várható.
Nincs oylan "szerencsés példány" ami a gyári 3,6 loerőnél MAJDNEM KÉTSZER többet tud.
(már említettem, hoyg a gyári 70ccm es ami 5,5 loerős, hogy az sem megy valós 80at.
üdv.szakik!2-dolog miatt érdeklődnék,már kifogytam az ötletekből,van 2 simsonom ami szivat ,egyik 6v.os tirisztoros minden be van rajta állítva ahogy kell mégis,pöccre indul,szivatóval megy, nélkül kis gázadásra azonnal leáll.másik simson 12v tirisztoros,minden tuti rajta mégis képtelenség elinditani hidegen ,kivéve ha befogom a szívótorkot akkor elindul.bármilyen ötletet elfogadok.köszi.
Figye...
Rakjál fel videót róla! ez már tényleg nem nehéz, olyan egyszerű lemérni, de elég ha felveszed a hangját...
Ha szét van szedve akkor meg le is mérheted a hengert ,hogy milyen a vezérlése, a 75-80 azért egy 50-estől elég erős.
Én elhiszem ,hogy jól megy meg stb. De akkor rendesen támaszd is alá, mert állítani sok mindent lehet.
Tábori érti a dolgát és jó szakember, de azért még Ő sem tud mindent, nekem speciel nem hitte el ,hogy van 60 as 14Le-s gép, mert ,hogy azt lehetetlen és nézd meg Mihu gépét, ill. Papp Miki saját 60 asát ami 16 Le:).
Érdemes ezen elgondolkodni.
Én mondtam, hogy bárki megnézheti a motort, és jöhettetek volna melletem, de nem. Nem is reagáltatok a felkínált lehetősegre, hogy élőben ellenőrizhetitek, amit írtam. Azt is megírtam, hogy a hengert elteszem, és ha valakinek van ideje, és szeret szerelni, tőlem egy derűs nepon visszaalakíthatjuk egy próba erejéig a motort. Adatlap ide vagy oda, még az e-mail cimemet is feltettem.
Arra sem írtatok.
Amúgy pedig én szarok rá, hogy a motorom mennyit megy, mert aki az elejétől olvasta a hozzászólásaimat az láthatja, hogy nem összevissza irok, és nem arcoskodom, mert mielőtt Tábori szétszedte, simán elfogadtam emzoli véleményét, miszerint 70-es lehet. Nekem az is jó lett volna ha 50-es és 60-at megy.
Viszont vegyétek már figyelembe egy-két öreg szaki véleményét, miszerint mehet ennyit egy szerencsésebb példány. ( Tábori, Soma, sat.)
6 voltos motorodnak porlasztó baja van, vagy úszó szint, vagy pedig a fúvóka van eldugulva, a 12 voltos motorodnak valószínű szimering baja van, vagy kevés benne a kompresszió, de elsődlegesen szimering.