Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Járatom a 60/4 f hengeremet. Valami brutál sok oilt tehettem bele, mert füstöl nagyon, de sebaj, mert eddig nem csörgött be.
Naon idegölő ezer kilómétert várni , míg megcsavarhatom a bajszát. Mondjuk az első 100 km-em túl vagyok. mekkora temp óval járassam be, mekkora utazóval? 76 kiló vagyok, 17-es lánckeróm van.
Megpróbálom, köszi. Másik gondom: Sz@r a világítás (6volt), kicsit be van vakulva a foncsorom, tehát alapból nem csodálkozom rajta, a kérdés az, hogy jó foncsorral elég lesz-e, vagy ha nem, akkor van e valami bevált ötlet rá, hogy lehet fényerőt növelni?
Köszönöm.
az alumínium árnyénkoló hatása szinte nulla, értelmesebb köré tekerni egy drótot(a másik köré) és az egyik oldalt letestelni.
Páratlanul nézhet majd ki utána
És mennyire nem tartós...
tekerd be a gyujtás kábelt meg a gyertyapipát alufóliával
Ha nincs a környéketeken akkor postázni kell, EPJ (Erős-Petrás József) megcsinálja Ő Hódmezővásárhelyen lakik.
Aki iylennel foglalkozik, az csinált hozzá befogószerszámot.
NYilván egy darabért senki nem csinál
Köszi a választ Kapu2006! Kicsit messze van Debrecen az a baj. Egyébként nektek sem vállalták el a marós emberek a blokk marását 70-esre? Mert engem már a második ember küld el hogy nem tudja befogni.
lehet praktikákkal próbálkozni, árnyékolni a drótot, vagy iylesmi, de alapvetően jó minőségű órákat nem szokta zavrani a gyula.
HA valami jobb az órád, akkor aft.
Köszönöm. Hogy lehet kiküszöbölni? Miért nem zavarta egy ideig?
Amúgy vezetékes az órám.
Zavarja a gyújtás
Sziasztok!
Miért van az, hogy : 1 felraktam a kormányra a bringaórát, és 1 hétig jó volt, majd hibát jelzett. Amikor elvettem a kormányról és áttettem a lámpára, megint jó volt egy hétig, aztán megint hol adott hibasüzenetet, hol nem. Másik keróórával is hasonlóan jártam. Kóboráram?
Igen tudom csak megemlítettem.
Hajrá, a járatáshoz
4f és 2f megmunkálás között azért van különbség. de igencsak megvárom még bejáratom és "elhasználom" vele a mostani dugót, utánna megy hozzá sziesztázni és doppingolni 1et
Hát most ha szépen és olcsón farag akkor mit akarsz?
ha 5000 ért csinálja szerintem bőven megéri rá várni.
Nekem tábori 10 ért csinálta meg a 4f et, de a perselyt most lehetett nekem faragni....nem volt szimmetrikus, legalább az alu az jól sikerült.
Szerintem küld el neki..
4f nemis kell. csak a kipuff nyílás, szívó, és felömlők kialakítása. aztmondta ezt megtudja csinálni almot hengeren is.

csak nemtudom hogy most elküldjem-e Neki, mert olvastam már itt fórumon hogy nem sieti el a melót
Teljesen korrekt , szépen farag.
Megbízható.
Bár szerintem utigyáriba nem fog nekem 4f-t csinálni.
Zoli teljesen jó ember, de nem tudom mit farag.
Ha ezt tőlem rendelnéd meg, 12 volna:)
és Svanda zoli munkásságáról mi a véleményed?

1 5ösért faragná meg a hengerem, macifüles kipuff nyílás, nyelves szívó rész, felömlők és persze az összes többi nagyítása.

jah és almot hengerről beszélünk :) 70/2f
Jahh, ha ez a kérdés, akkor persze, azzal nem lesz gond.

Akik valamit csinálnak, azoknak nem éri meg átverni senkit, ert hamar elterjed a rossz hírük.
Meg redszerint aki előállít valamit, az más szellemű, lelkületú ember, mint aki csak nepperkedik valami alkatrészekkel.

Tuji, VArgarobi ,Anti,Kovi,Virbó, papp Miki mind megbazható emberkék.
(több is van, dfe hirtelen ennyoi jutott eszembe)
Hát akkor csak az tudom felajánlani ,hogy ha lesz dolgom arrafelé akkor megkérdezem, úgyis kéne mennem, csak ne lenne most annyi tanulnivaló...
oké, akkor mostmár megbizonyosodtam hogy nemlessz gond az előre utalásnál
aKI VALAMIT GYÁRTOGAT az rendszerint megbízható
azt észrevettem hogy ért hozzá, csak megbízható ?
Ért hozzá.