Nem!
Önmagában ez abszolút semmit nem jelent. Pontosabban jelent, csak más téren. Kevésbé kopik.
Ha megfelelő tuning miatt baromi forgós a géped, akkor jobb az 1 gyűrűs, mert ott már a 2. nem csinál semmit. Csak plusz hőfejlődés a súrlódás miatt + kopás.
Szóval a lényeg, hogy kevesebb gyűrűtől nem fog jobban forogni, csak az eleve forgós motor ezt jobban szereti.
Normális körülmények között (ha előtte nam valami betegen kisc kompressziója volt) nem. Sőt. Még inkább hangyaf@sznyival csökken is a túlforgás, cserébe picit nyomatékosabb lesz a motor.
Munkaba menet mentem most 71,8-at. 172cm-re allitva. Volt egy kis szembeszel. Majd hazafele az arpad hid lejtos reszen nyelezek egyet. ott ugyis kell, hogy nem gyaluljanak le.
Az sr 50-re kerékpár km óra van szerelve a gyári mellé, hasonló eljárással mint amit Zoli írt megmértük a kerekem kerületét és ezt az adatot beállítva az órán a mért sebesség kb. 59,8 km/ó teljes gázzal, sík úton, 17-s első lánckerékkel, a hátsó eredeti fogszámú.
Hihi! Ugye micsoda csodalevegő van magyarországon! Itt midnen motor jóval nagyobb végsebességre képes, mint gyárilag tud, sőőt többre, mint amiről szegény tervezője valaha is álmodott :)
természetsen most már mindent GPS-el mérnek. Mer ugye az halálpontos! pláne a 20-30 e -ért kapható városi navigációra valók
Persze én is tudok olyat, akinek az RS-e 170-et ment, igaz, GPS-e nincs, a km óra meg sosem mért rajta. És nem is motorozott sose együtt erősebb motorral, mint egy AF-1 :D Márpedig ez utóbbi órája jó volt, ha a 150-et mutatta :D És bezony az RS nem ment el mellette... (két egyedről beszélek, nem általánosságban természetesen)
Zoli, egyik ismerősömnek van egy Simsonja, és az index olyan életvidám rajta, borzasztó halvány és nagyon lassan villog, este látni belőle csak valamit, ha jól tudom 6 voltos rendszerű (ha számít valamit,elektronikus gyújtása van) ,még elvileg minden elektromos alkatrésze eredeti. Lehet ezzel kezdeni valamit? mert nem egy életbiztosítás neki nappal motorozni.:S
Nomeg kékled.