Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hatvanas , nyócfelömlő , endúrónégygang , meg szerintem rezsődezső .
Nomeg kékled.
Játszunk!
Tippeljétek meg, hány köbcis, és hány felömlős a motorom.
172cm-re állitva, 17-es lánckerék, Árpád hidon Budáról Pestre, 78km/ó, Váci uton 75 km/ó. Előredőlt hellyzetben.
che cosa è il "lucidum intervallum"
ja fél colos csövet kell rárakni
meg tervezett kipufogót
szerintem még senki nem csinált igen ütős trabit ami 100le
"mi az a"

De máskor tök hüyleségeket szoktam beírni:)
Fordítás?
Vajon MI?
Trabantot mért nem tuningolsz?Hegesztenél rá kívülről felömlőket.
valami olasz hüyleség:)
Te magad írtad a puchos fórumra.Amúgy nem tuom mi a heccsát előtti duma de a hedsótra rájöttem énis.
Valmi latinszöveg az hemore?
azt monta nekem valaki hogy országutra jobb az egy gyürü
terepenn meg 2 vagy 3 gyürü a jobb
az én hengerfejemen már nincs meg a perem ami illeszkedik a hengerre
van is benne nyomaték, nemkell minden emelkedőn visszakapcsolni
Nem!
Önmagában ez abszolút semmit nem jelent. Pontosabban jelent, csak más téren. Kevésbé kopik.
Ha megfelelő tuning miatt baromi forgós a géped, akkor jobb az 1 gyűrűs, mert ott már a 2. nem csinál semmit. Csak plusz hőfejlődés a súrlódás miatt + kopás.
Szóval a lényeg, hogy kevesebb gyűrűtől nem fog jobban forogni, csak az eleve forgós motor ezt jobban szereti.
Normális körülmények között (ha előtte nam valami betegen kisc kompressziója volt) nem. Sőt. Még inkább hangyaf@sznyival csökken is a túlforgás, cserébe picit nyomatékosabb lesz a motor.
che cosa è il "heccsát"?
Hol olvastad?

Egyébként head shot.
Ez oylan duma, mint az "etecsment"(ezt feleségre mondják)
tegnapelőtt már irtam hogy mit nézzél meg
ha azt megcsináltad akkor valamire biztos jutottál
Mi ez hecccsát?
Értem, köszönöm szépen.
Szeret még maga az izzó, és az izzóhoz menő veueték rugós csatlakozása is korrodálni.
Akkor is hurka a cucc.
Akkor ha megpucoljuk a sarukat, csatlakozásokat, akkor elvileg javul a helyzet valamelyest?
Munkaba menet mentem most 71,8-at. 172cm-re allitva. Volt egy kis szembeszel. Majd hazafele az arpad hid lejtos reszen nyelezek egyet. ott ugyis kell, hogy nem gyaluljanak le.
A 6 voltos rendszeren akkora fesz esik a szar kontaktusokon, hogy rendzerint nappal alig látni az indexet.
A 12 voltos kevésbé érzékeny erre.
Az sr 50-re kerékpár km óra van szerelve a gyári mellé, hasonló eljárással mint amit Zoli írt megmértük a kerekem kerületét és ezt az adatot beállítva az órán a mért sebesség kb. 59,8 km/ó teljes gázzal, sík úton, 17-s első lánckerékkel, a hátsó eredeti fogszámú.
Én pont ma hallottam egy tök széria 150es Yamaha Maxterről (négy ütemű) ami megy 140et
Hihi! Ugye micsoda csodalevegő van magyarországon! Itt midnen motor jóval nagyobb végsebességre képes, mint gyárilag tud, sőőt többre, mint amiről szegény tervezője valaha is álmodott :)

természetsen most már mindent GPS-el mérnek. Mer ugye az halálpontos! pláne a 20-30 e -ért kapható városi navigációra valók

Persze én is tudok olyat, akinek az RS-e 170-et ment, igaz, GPS-e nincs, a km óra meg sosem mért rajta. És nem is motorozott sose együtt erősebb motorral, mint egy AF-1 :D Márpedig ez utóbbi órája jó volt, ha a 150-et mutatta :D És bezony az RS nem ment el mellette... (két egyedről beszélek, nem általánosságban természetesen)

Szóval ilyen ez az itthoni levegő.
Zoli, egyik ismerősömnek van egy Simsonja, és az index olyan életvidám rajta, borzasztó halvány és nagyon lassan villog, este látni belőle csak valamit, ha jól tudom 6 voltos rendszerű (ha számít valamit,elektronikus gyújtása van) ,még elvileg minden elektromos alkatrésze eredeti. Lehet ezzel kezdeni valamit? mert nem egy életbiztosítás neki nappal motorozni.:S