vagy hogyan lehetne úgy megcsinálni hogy erősebb legyen a moci mert terepen használom sokat és gyengélem de rá áldoznák olyan 40-50 ezret és azt szeretném hogy erősebb legyen de nem nygyon értek hozzá! tudnál benne segíteni?
emzoli, tuningosok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy széria 51 es simsonom, stuntra alakítgatva, érdekelne engem, hogy az 50/4 es átalakítást válalja-e valaki, és h igen mennyi pénzért?
Másik kérdésem: Ha esetleg össze jönni az 50/4 akkor nyomatékosabbá válna a motorom? Vagy mien eltérés van az 50/2 és az 50/4 közt? esetleg érdemesebb lenne perselyeztetni 60asra és azt 4felömlőssé alakíttatni?
Köszi szépen! Még lenne egy kérdésem újonnan lehet e még Simsont kapni vagy rendelni? Ha igen akkor annak mennyi az ára?Vagy nem e tudnál olyan oldalt ahol meg is lehetne nézni őket!
NAgyobb ccm re alakítás, ha 60asnál nagyobbat akarsz, akkor blokkfelújítással kezdődik.
60nál nagyobbra csak a blokkház marásával lehet alakítani.
A 80as átalakítás jellemzően 100 rugó alatt nem áll meg, ha rendesen csinálják.
Persze, meg lehet csinálni a töredékéből is, de az oylan is lesz, az élettartam kérdéses.
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem,hogy ha én az S51-es 50ccm is Simomat át szeretném alakítani 70 vagy 80ccm re akkor,hogy lehetne meg csinálni és kb. mennyibe kerűlne?
( Légyszives válaszoljatok minél hamarabb! ) Előrre is köszönöm!
Csak kíváncsiságból, erről mi a véleményed? http://www.simson.hu/index.php...
Tudtommal nagyon jó alap a "dió" mint átalakított gyújtás.
Előre is Köszönöm!
igen, elég szar a képek minősége, közeliek is és nem minden oldalról mutatja a cuccot, szétszedve is jó lenne látni, hogy mennyire van szétgyilkolva a belseje.
Legjobb tudomásom szerint 28as phbh:) de lehet tévedek, valami szerelési útmutató féleségben láttam:)
Közben kaptam két képet az egyik eladótól, 8e-ért adja a tulaj, állítása szerint hiánytalan.Nekem túl sok minden nem derül ki a képekből.
Találtam a környékben 125ös nsr karbit, nem túl horrorisztikus áron, sajnos nem tudom milyen évjáraté stb. , ha jól tudom azokon 28as van, kértem az eladótól képeket, még nem érkeztek meg:S
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy széria 51 es simsonom, stuntra alakítgatva, érdekelne engem, hogy az 50/4 es átalakítást válalja-e valaki, és h igen mennyi pénzért?
Másik kérdésem: Ha esetleg össze jönni az 50/4 akkor nyomatékosabbá válna a motorom? Vagy mien eltérés van az 50/2 és az 50/4 közt? esetleg érdemesebb lenne perselyeztetni 60asra és azt 4felömlőssé alakíttatni?
Előre is köszi a választ.:)
60nál nagyobbra csak a blokkház marásával lehet alakítani.
A 80as átalakítás jellemzően 100 rugó alatt nem áll meg, ha rendesen csinálják.
Persze, meg lehet csinálni a töredékéből is, de az oylan is lesz, az élettartam kérdéses.
( Légyszives válaszoljatok minél hamarabb! ) Előrre is köszönöm!
A másik modernebb, bár a teljesítméyne nemhizsem hogynagyobb.
A lendkerék egyike sem jó simsonra.
http://www.simson.hu/index.php...
Csak kíváncsiságból, erről mi a véleményed?
http://www.simson.hu/index.php...
Tudtommal nagyon jó alap a "dió" mint átalakított gyújtás.
Előre is Köszönöm!
most így első ránézésre csak a légszűrő felöli kis műanyag hiányzik, de ha csak annyi akkor nincs probléma.
Közben kaptam két képet az egyik eladótól, 8e-ért adja a tulaj, állítása szerint hiánytalan.Nekem túl sok minden nem derül ki a képekből.
ha már költessz rá akkor mindenképp valami "tuning" fajtát vegyél.
a phbh dellortohoz mindent kapni, 9 ezerért jó ár.
kitudja hogy az nsr-en milyen japcsi karbi volt amin még típusszám sincs.
mind a ketten nagy tuningosok vagytok