Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy hogyan lehetne úgy megcsinálni hogy erősebb legyen a moci mert terepen használom sokat és gyengélem de rá áldoznák olyan 40-50 ezret és azt szeretném hogy erősebb legyen de nem nygyon értek hozzá! tudnál benne segíteni?
Köszi! akkor nem csináltatom meg 80ccm -re akkor marad a 60ccm-es ahoz miket kellene vennem hogy jó legyen! jó hozzá a 3 sebbeségen váltó?
emzoli, tuningosok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy széria 51 es simsonom, stuntra alakítgatva, érdekelne engem, hogy az 50/4 es átalakítást válalja-e valaki, és h igen mennyi pénzért?
Másik kérdésem: Ha esetleg össze jönni az 50/4 akkor nyomatékosabbá válna a motorom? Vagy mien eltérés van az 50/2 és az 50/4 közt? esetleg érdemesebb lenne perselyeztetni 60asra és azt 4felömlőssé alakíttatni?

Előre is köszi a választ.:)
90' akárhány óta nincs simson gyár, csak utángyártók vannak.
Köszi szépen! Még lenne egy kérdésem újonnan lehet e még Simsont kapni vagy rendelni? Ha igen akkor annak mennyi az ára?Vagy nem e tudnál olyan oldalt ahol meg is lehetne nézni őket!
NAgyobb ccm re alakítás, ha 60asnál nagyobbat akarsz, akkor blokkfelújítással kezdődik.

60nál nagyobbra csak a blokkház marásával lehet alakítani.

A 80as átalakítás jellemzően 100 rugó alatt nem áll meg, ha rendesen csinálják.
Persze, meg lehet csinálni a töredékéből is, de az oylan is lesz, az élettartam kérdéses.
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem,hogy ha én az S51-es 50ccm is Simomat át szeretném alakítani 70 vagy 80ccm re akkor,hogy lehetne meg csinálni és kb. mennyibe kerűlne?

( Légyszives válaszoljatok minél hamarabb! ) Előrre is köszönöm!
megbízható:)
Mindkettő elég eygszerű cucc, az rg kifejezetten primitív, de megbazható matéria, a lendkereke erős.

A másik modernebb, bár a teljesítméyne nemhizsem hogynagyobb.

A lendkerék egyike sem jó simsonra.
Emzoli!

Csak kíváncsiságból, erről mi a véleményed?
http://www.simson.hu/index.php...
Tudtommal nagyon jó alap a "dió" mint átalakított gyújtás.
Előre is Köszönöm!
igen, elég szar a képek minősége, közeliek is és nem minden oldalról mutatja a cuccot, szétszedve is jó lenne látni, hogy mennyire van szétgyilkolva a belseje.
nem tényfeltáró bizonyíték ez a 2 kép, homályos is, lényeg nemlátszik.

most így első ránézésre csak a légszűrő felöli kis műanyag hiányzik, de ha csak annyi akkor nincs probléma.
Legjobb tudomásom szerint 28as phbh:) de lehet tévedek, valami szerelési útmutató féleségben láttam:)
Közben kaptam két képet az egyik eladótól, 8e-ért adja a tulaj, állítása szerint hiánytalan.Nekem túl sok minden nem derül ki a képekből.

akkor nemszóltam főnök
Nsr-en phbh van:)
nsr gyári karbi ? hmm inkább kihagynám.

ha már költessz rá akkor mindenképp valami "tuning" fajtát vegyél.

a phbh dellortohoz mindent kapni, 9 ezerért jó ár.

kitudja hogy az nsr-en milyen japcsi karbi volt amin még típusszám sincs.
Remek:) már csak a képeket kellene küldeniük az eladóknak....:S
Köszi, majd holnap megpróbálom (feltéve, ha nem esik az eső).
NAgykarbihoz(phbh és társai) tudok adni bármekkora főfuvit
Ezekhez a phbh karbikhoz, fúvókákat is lehet kapni? mert etanollal használom, és az igényelne egy átfúvókázást.
Találtam a környékben 125ös nsr karbit, nem túl horrorisztikus áron, sajnos nem tudom milyen évjáraté stb. , ha jól tudom azokon 28as van, kértem az eladótól képeket, még nem érkeztek meg:S
bocs, öszze kevertelek benneteket
mind a ketten nagy tuningosok vagytok
ESetleg megtekintheted az adatlapom, oylan:)
alikhanem gecsei csinált ojat