A sertodes amiatt kovetkezett be, hogy valaki kozuletek gimnaziumba kuldott,meg, hogy tanuljak fizikat, sat, kvazi lehulyezett.
Emzoli, sohasem ketelkedtem a hozzaertesedben, ezt mar mondtam. Csak hittem Taborinak, igy akadtak bennem ossze a dolgok.
Emelt kompresszioval sem magyarazhato?
Sziasztok!
Babetta gyújtás közdarabját miből érdemes csinálni?
Mivel amit én vettem az valami műanyag és mikor lehúzom a rögzítőfüleket,eldeformálódik a közdarab,és beleér a lendkerék a tekercsekbe :(
Köszönöm előre is a válaszokat!
Az az igazság, hogy én is mentem már szép gyári szimóval, a haverom 51-ese, melyben 3000 valahányszáz km van, és az 63-at tudott óra szerint 15-ös lánckerékkel.
Tehát mindenben igazatok kell legyen.
Az én gépem viszont simán viszi a 17-es lánckerót, ülve 75-öt, fekve 80-at megy, 3 sebességes.
A mérés pontos.
Így nem adódik más, mint hogy sajnos Táboriékban nem lehet megbízni.
Ez nagyon szomorú.
Viszont nagy öröm, hogy a motorom ezek szerint nem 50-es, és hogy ennyire szépen fut.
Nem sokára fény derül rá, hogy 60-as, 70-es, vagy mekkora, mert 1-2 héten belül szét lesz szedve.
Kicsit hosszú lesz és tele lesz matekkal, de legalább alá lesz támasztva az a vélemény, hogy sokszor a kilométeróra hülyeséget mutat, és te is beláthatod, hogy nem a személyeddel van baja a többieknek. A példában nem a Schwalbe adataival dolgozom, mert azokat nem ismerem, hanem az S51-ével. Persze ha neked megvannak a Schwalbe adatai behelyettesítheted a számolgatásba.
Tételezzük fel, hogy ez az S51-es motor is pont annyival megy, mint amit írtál a saját gépedről, 79,6 km/h-val. Ez pontosan 22,11 m/s, azaz 1 másodperc alatt 22,11 métert tesz meg a motor. A hátsó kerék kerülete (nem az átmérője) függ a gumitól is, de kb 1,7 méter. Ennek a hátsó keréknek 22,11 / 1,7 = 13-at kell forognia másodpercenként ahhoz, hogy meglegyen az a 79,6 km/h. Ez tény.
A hátsó kerékkel együtt forog a 34 fogú hátsó lánckerék másodpercenként 13-at. Elől a kislánckerék széria S51-nél 15 fogú, így annak (34 / 15)*13 = 29,47-et kell forognia másodpercenként.
A kislánckerék tengelyén legmagasabb sebességi fokozatnál a 34 fogú fogaskerék él, így az is 29,47-et forog. Ez a 34 fogú fogaskerék a kuplungtengely 22 fogú fogaskerekéhez kapcsolódik, aminek így (34 / 22)*29,47 = 45,54-et kell forognia másodpercenként, másképp nem lehet, ha 79,6 km/h-val akarunk menni.
A kuplungtengely tehát 45,54-et forog másodpercenként és mivel a kuplungtengely-főtengely áttétel 3,25, a főtengelynek 148-at kell forognia másodpercenként. Ha másodpercenként 148-at forog a főtengely, akkor percenként 8880-at, azaz a motor fordulatszámának 8880 1/min-nek kell lennie ahhoz, hogy a végén 79,6 km/h-val tudjon menni a motorunk. A többiek nem beszélnek másról, csak arról, hogy egy átalakítások nélküli széria motor a legmagasabb sebességi fokozatában képtelen elérni ezt a magas fordulatszámot, következésképp azt a végsebességet is, amit leírtál.
kéne találnom valakit, aki átalakítja a hengerem. kicsi reszelés össze rakás alsó tartomány előnybe részesítése. és gondolkodtam a 4F-en de nemtudom hogy kell-e az nekem teljesítmény/fogyasztás arányában.
Semmi ok a sértődésre, teljesen lehetséges, hogy én hülye vagyok mint a segg, benne van.
Sohasem gomóndoltam, hogy kizárólag nekem lehet igazam.
Ütköztetjük a nézeteket, ennyit csinálunk.
Ha rettenet módon fejbeütöd a széria hengert, kb semmi nem történik.
Emzoli, sohasem ketelkedtem a hozzaertesedben, ezt mar mondtam. Csak hittem Taborinak, igy akadtak bennem ossze a dolgok.
Emelt kompresszioval sem magyarazhato?
Nem volt foganatja, csak sértődés.
Babetta gyújtás közdarabját miből érdemes csinálni?
Mivel amit én vettem az valami műanyag és mikor lehúzom a rögzítőfüleket,eldeformálódik a közdarab,és beleér a lendkerék a tekercsekbe :(
Köszönöm előre is a válaszokat!
Tehát mindenben igazatok kell legyen.
Az én gépem viszont simán viszi a 17-es lánckerót, ülve 75-öt, fekve 80-at megy, 3 sebességes.
A mérés pontos.
Így nem adódik más, mint hogy sajnos Táboriékban nem lehet megbízni.
Ez nagyon szomorú.
Viszont nagy öröm, hogy a motorom ezek szerint nem 50-es, és hogy ennyire szépen fut.
Nem sokára fény derül rá, hogy 60-as, 70-es, vagy mekkora, mert 1-2 héten belül szét lesz szedve.
Tételezzük fel, hogy ez az S51-es motor is pont annyival megy, mint amit írtál a saját gépedről, 79,6 km/h-val. Ez pontosan 22,11 m/s, azaz 1 másodperc alatt 22,11 métert tesz meg a motor. A hátsó kerék kerülete (nem az átmérője) függ a gumitól is, de kb 1,7 méter. Ennek a hátsó keréknek 22,11 / 1,7 = 13-at kell forognia másodpercenként ahhoz, hogy meglegyen az a 79,6 km/h. Ez tény.
A hátsó kerékkel együtt forog a 34 fogú hátsó lánckerék másodpercenként 13-at. Elől a kislánckerék széria S51-nél 15 fogú, így annak (34 / 15)*13 = 29,47-et kell forognia másodpercenként.
A kislánckerék tengelyén legmagasabb sebességi fokozatnál a 34 fogú fogaskerék él, így az is 29,47-et forog. Ez a 34 fogú fogaskerék a kuplungtengely 22 fogú fogaskerekéhez kapcsolódik, aminek így (34 / 22)*29,47 = 45,54-et kell forognia másodpercenként, másképp nem lehet, ha 79,6 km/h-val akarunk menni.
A kuplungtengely tehát 45,54-et forog másodpercenként és mivel a kuplungtengely-főtengely áttétel 3,25, a főtengelynek 148-at kell forognia másodpercenként. Ha másodpercenként 148-at forog a főtengely, akkor percenként 8880-at, azaz a motor fordulatszámának 8880 1/min-nek kell lennie ahhoz, hogy a végén 79,6 km/h-val tudjon menni a motorunk. A többiek nem beszélnek másról, csak arról, hogy egy átalakítások nélküli széria motor a legmagasabb sebességi fokozatában képtelen elérni ezt a magas fordulatszámot, következésképp azt a végsebességet is, amit leírtál.
valakit nemtudsz ajánlani aki nem 10 ezrekbe méri a hengerfaragást? :)
A gázhúzás már megy, csak fékezni nem tudok egyáltalán:)
Te még mindig betegeskedsz?
HA sok minarellit szereltem volna(mint ahogy nem:) akkor sem tudnám mekkora lik van benne.
Zoli, te biztos értesz ehez:)
a hetvenes persely belemegy a gyári fekvő minarelli blokkba marás nélkül?
Sohasem gomóndoltam, hogy kizárólag nekem lehet igazam.
Ütköztetjük a nézeteket, ennyit csinálunk.