Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello ha valaki tudna nekem szerezni 70-es erősített főtengelyt az írjon vissza kösz
Én biztos nem küldtelek gimnáziumba:)

Ha rettenet módon fejbeütöd a széria hengert, kb semmi nem történik.
Miért tudtál ? .
Ha magasabb a surites, mehet tobbet a moci? Foroghat tobbet attol, hogy pl. "levettek" a hengerfejbol?
A sertodes amiatt kovetkezett be, hogy valaki kozuletek gimnaziumba kuldott,meg, hogy tanuljak fizikat, sat, kvazi lehulyezett.
Emzoli, sohasem ketelkedtem a hozzaertesedben, ezt mar mondtam. Csak hittem Taborinak, igy akadtak bennem ossze a dolgok.
Emelt kompresszioval sem magyarazhato?
Volt arc, aki nem értette, miért nincs szikra műanyag közdarabbal:)
Már én is beírtam, mennyit kelelne forognia, miylen lánckerékkel, mekkora sebességhez.
Nem volt foganatja, csak sértődés.
Alu.
Sziasztok!
Babetta gyújtás közdarabját miből érdemes csinálni?
Mivel amit én vettem az valami műanyag és mikor lehúzom a rögzítőfüleket,eldeformálódik a közdarab,és beleér a lendkerék a tekercsekbe :(
Köszönöm előre is a válaszokat!
Az az igazság, hogy én is mentem már szép gyári szimóval, a haverom 51-ese, melyben 3000 valahányszáz km van, és az 63-at tudott óra szerint 15-ös lánckerékkel.
Tehát mindenben igazatok kell legyen.
Az én gépem viszont simán viszi a 17-es lánckerót, ülve 75-öt, fekve 80-at megy, 3 sebességes.
A mérés pontos.
Így nem adódik más, mint hogy sajnos Táboriékban nem lehet megbízni.
Ez nagyon szomorú.
Viszont nagy öröm, hogy a motorom ezek szerint nem 50-es, és hogy ennyire szépen fut.
Nem sokára fény derül rá, hogy 60-as, 70-es, vagy mekkora, mert 1-2 héten belül szét lesz szedve.
Sajnálom tényleg, hogy hülyét csináltam magamból, és nem is vitázom veletek.
Kicsit hosszú lesz és tele lesz matekkal, de legalább alá lesz támasztva az a vélemény, hogy sokszor a kilométeróra hülyeséget mutat, és te is beláthatod, hogy nem a személyeddel van baja a többieknek. A példában nem a Schwalbe adataival dolgozom, mert azokat nem ismerem, hanem az S51-ével. Persze ha neked megvannak a Schwalbe adatai behelyettesítheted a számolgatásba.
Tételezzük fel, hogy ez az S51-es motor is pont annyival megy, mint amit írtál a saját gépedről, 79,6 km/h-val. Ez pontosan 22,11 m/s, azaz 1 másodperc alatt 22,11 métert tesz meg a motor. A hátsó kerék kerülete (nem az átmérője) függ a gumitól is, de kb 1,7 méter. Ennek a hátsó keréknek 22,11 / 1,7 = 13-at kell forognia másodpercenként ahhoz, hogy meglegyen az a 79,6 km/h. Ez tény.
A hátsó kerékkel együtt forog a 34 fogú hátsó lánckerék másodpercenként 13-at. Elől a kislánckerék széria S51-nél 15 fogú, így annak (34 / 15)*13 = 29,47-et kell forognia másodpercenként.
A kislánckerék tengelyén legmagasabb sebességi fokozatnál a 34 fogú fogaskerék él, így az is 29,47-et forog. Ez a 34 fogú fogaskerék a kuplungtengely 22 fogú fogaskerekéhez kapcsolódik, aminek így (34 / 22)*29,47 = 45,54-et kell forognia másodpercenként, másképp nem lehet, ha 79,6 km/h-val akarunk menni.
A kuplungtengely tehát 45,54-et forog másodpercenként és mivel a kuplungtengely-főtengely áttétel 3,25, a főtengelynek 148-at kell forognia másodpercenként. Ha másodpercenként 148-at forog a főtengely, akkor percenként 8880-at, azaz a motor fordulatszámának 8880 1/min-nek kell lennie ahhoz, hogy a végén 79,6 km/h-val tudjon menni a motorunk. A többiek nem beszélnek másról, csak arról, hogy egy átalakítások nélküli széria motor a legmagasabb sebességi fokozatában képtelen elérni ezt a magas fordulatszámot, következésképp azt a végsebességet is, amit leírtál.
sajnálattal hallom. azért jobbulást

valakit nemtudsz ajánlani aki nem 10 ezrekbe méri a hengerfaragást? :)
Csinálj a váltókar alá egy lábféket, ami az első féket múúkodteti.
Moönnyuk azért mentem a múltkor egy kört motorral:)
A gázhúzás már megy, csak fékezni nem tudok egyáltalán:)
Nem tudok fogni jobb kézzel sajna.
kéne találnom valakit, aki átalakítja a hengerem. kicsi reszelés össze rakás alsó tartomány előnybe részesítése. és gondolkodtam a 4F-en de nemtudom hogy kell-e az nekem teljesítmény/fogyasztás arányában.

Te még mindig betegeskedsz?
Nemtom sajna.
Zoli ! KOndrák alakít át hengereket ?
Őőő, biztos nem értek hozzá:)
HA sok minarellit szereltem volna(mint ahogy nem:) akkor sem tudnám mekkora lik van benne.
Ja, még annyi.

Zoli, te biztos értesz ehez:)
a hetvenes persely belemegy a gyári fekvő minarelli blokkba marás nélkül?
Köszi szépen Mihu!
Semmi ok a sértődésre, teljesen lehetséges, hogy én hülye vagyok mint a segg, benne van.
Sohasem gomóndoltam, hogy kizárólag nekem lehet igazam.
Ütköztetjük a nézeteket, ennyit csinálunk.