én se örülnék,mert nagyon jónak tartom a váltóját,meg szeretem az egészet így is ,csak simsonálisra készülök:P hogy kb 70km/h-s átlagtempó legyen,mivel mogyoródról lemenni..hát,...:D mielőtt valami okos belekötne,hogy 50es,és nem megy 70-et?ha-ha-ha.....átlagtempót szeretnék min.70et , vagyis kényelmesen vigye a 70et:D
Am 70 es henger is kell(ene) hozzá
főtengely ha jó elbírja (nem lóg nem üt stb.) tábori megmondja
kuplung meg megint csak ha nem kopott a lamella nagyon max vastagabb tányérrugó és új lamella.
Bár ha neked lennék én mindenképpen egy felújítással kezdeném mert szar alapra nem lehet várat építeni.
Ha Abszolút nem értesz hozzá összerakni sem tudod/nem akarod, akkor vidd be kompletten...
ha mindent értesz tudsz és rendesen össze tudod rakni a blokkot melegítéssel és gyújtást stb minden ken-vágsz betudsz állítani akkor szed szét a blokkot és csak a két blokk felet vidd be természetesen natúran csapágyak, főci, váltó, kuplungtól megfosztva. és akkor olcsóbb is neked.
De itt az a lényeg ,hogy ÉRTESZ HOZZÁ VAGY SEM!
hy all! lehet , hogy volt már erről szó(sztem biztos) de azért megkérdezem, hogy akiknek már volt dolguk a tábori tuning-osokkal: még régebben főlhívtam őket,de nem értettem pontosan.szal ha beviszem a blokkot gyújtással,karbival, meg úgy kompletten akkor adnak egy másikat csak mondjuk 70cm3-set? mert van egy 4sebis 50ccm-es s51es blokkom,és azt akarom 70essé. de úgyhallotam h akkor a főtengely-t is kikell cserélni meg karbiba nagyobb fúvókákat .szal akinek voltmár ilyennel dolga attól kérdezem,hogy mennyibe kerül,meg értelmesen eltudná-e valaki mondani,mert így elég :S kösz,GAbcsííí
Sziasztok! Kb 3 hete újítottam a blokkot,vettem bele csapágyakat,szimeringet,illetve alsó felső tűgörgőt.Csapágyak,illetve a szimeringek csapágyboltból vannak,minőségi csapágyak,nem ezek az 5-600Ft-osak.
Na azokkal nincs is gond,hanem a moped91-es tűgörgőkkel,kb 60-70km-ert mehettem vele,de azt is max 50-es tempoval,szóval nem gyilkoltam egyáltalán a gépet,erre 2 napja megragadt a blokk :( széthúztam tegnap és mit látok alsó felső tűgörgő rotty tönkre menve mind2-ő.
A moci 60/4f Vrezo 16n1-es karbi, a babó gyula meg épp pihen,szóval a megszak.gyújtás van fent
Szerintetek milyet vegyek bele,mert azt hittem jók a moped91-es cuccok,de ezeke után nem tudom.Vagy már azok nem jók ehez a motorhoz?
Milyet érdemes bele venni?
Köszönöm előre is.
Most nézem, egy hónapja történt ez a malőr nálam is, de eddig jó a ragasztás. Esetleg akkor lehet gond ha már többször kiverődött, akkor tényleg az lenne a célszerű ha esztergáltatnál egy csőcsonkot a megfelelő illesztéssel.
Szia!
Nekem is volt ilyen nem is olyan régen. Pillanatragasztóval és a tetején Fbs díszítéssel ragasztottam be mert nekem is kirázkódott vagyis a benzincső megkeményedett és amiatt lazult ki. Azóta nem volt gond vele , nincsen egy picike szivárgás sem, annyit csináltam azért, hogy a benzincsövet nem egyenesen vezettem le a porlasztóhoz a tanktól hanem egy karikát hajtottam rá így van mozgástere a benzincsőnek ha esetleg megkeményedne a benzintől egy idő után.
Ez eléggé hasonlít a jóhoz, talán, ha melegebb lesz sokalni fog kicsit, de alapvetően jó, bár ez előreálló elektródáju, felesleges mz be szerintem, előnytelen alaku égéstérhez való.
HA ngk, akkor uygan iylet keress, de ne BP xxx eset, hanem P nélküli sima B-set.
A p az előreálló elektróda jele
sziasztok lenne egy kérésem van egy schwalbem kicsit crossositani akarom léccives külgytek ötleteket vagy ide irjátok vagy ha van kép is meg irás is akkor a eminem0510@freemailra léccives köszi szépen
Átalakítható de fölösleges mert csak akkor lesz olcsóbb ha te csinálod, de ha nincs tapasztalatod akkor bele se vágj mert el******
A másik 4F es simsonbolt-os henger jó!
Inkább vedd meg készen jobban jársz vele és hidd el, minőségi a kidolgozása jól megy stb. Santyi szép és jó hengereket csinál.
Nem kell semmit sem cserélni hozzá, esetleg kuplung lamellákat ha a régi már elkopott és megcsúsztatja.
Úgy tudom hengerfejjel együtt adják, ha nem akkor pl. üzemel sima bolti 60-assal is, bár egy terveztetett nyilván jobb.
Szerintem jobban járnál ha esztergáltatnál hozzá egy új nagyobb passzos befolyó "pöcsöt", és akkor se nem kell új karbi se nem kell megint ragasztani.
szépen túlfedéssel össze illeszted még ragaszthatsz is.
olcsóbban kijössz mintha karbit veszel...
Sok sikert hozzá!
főtengely ha jó elbírja (nem lóg nem üt stb.) tábori megmondja
kuplung meg megint csak ha nem kopott a lamella nagyon max vastagabb tányérrugó és új lamella.
Bár ha neked lennék én mindenképpen egy felújítással kezdeném mert szar alapra nem lehet várat építeni.
ha mindent értesz tudsz és rendesen össze tudod rakni a blokkot melegítéssel és gyújtást stb minden ken-vágsz betudsz állítani akkor szed szét a blokkot és csak a két blokk felet vidd be természetesen natúran csapágyak, főci, váltó, kuplungtól megfosztva. és akkor olcsóbb is neked.
De itt az a lényeg ,hogy ÉRTESZ HOZZÁ VAGY SEM!
Na azokkal nincs is gond,hanem a moped91-es tűgörgőkkel,kb 60-70km-ert mehettem vele,de azt is max 50-es tempoval,szóval nem gyilkoltam egyáltalán a gépet,erre 2 napja megragadt a blokk :( széthúztam tegnap és mit látok alsó felső tűgörgő rotty tönkre menve mind2-ő.
A moci 60/4f Vrezo 16n1-es karbi, a babó gyula meg épp pihen,szóval a megszak.gyújtás van fent
Szerintetek milyet vegyek bele,mert azt hittem jók a moped91-es cuccok,de ezeke után nem tudom.Vagy már azok nem jók ehez a motorhoz?
Milyet érdemes bele venni?
Köszönöm előre is.
Nekem is volt ilyen nem is olyan régen. Pillanatragasztóval és a tetején Fbs díszítéssel ragasztottam be mert nekem is kirázkódott vagyis a benzincső megkeményedett és amiatt lazult ki. Azóta nem volt gond vele , nincsen egy picike szivárgás sem, annyit csináltam azért, hogy a benzincsövet nem egyenesen vezettem le a porlasztóhoz a tanktól hanem egy karikát hajtottam rá így van mozgástere a benzincsőnek ha esetleg megkeményedne a benzintől egy idő után.
HA ngk, akkor uygan iylet keress, de ne BP xxx eset, hanem P nélküli sima B-set.
A p az előreálló elektróda jele
Igaz nem protektoros...
Ha lenne néhány szabad perce, diagnosztizálná a gyertyámat? Nagyon megköszönném, igaz nem Simson, hanem Mz, de kétütemű mindkettő:)
A másik 4F es simsonbolt-os henger jó!
Inkább vedd meg készen jobban jársz vele és hidd el, minőségi a kidolgozása jól megy stb. Santyi szép és jó hengereket csinál.
Nem kell semmit sem cserélni hozzá, esetleg kuplung lamellákat ha a régi már elkopott és megcsúsztatja.
Úgy tudom hengerfejjel együtt adják, ha nem akkor pl. üzemel sima bolti 60-assal is, bár egy terveztetett nyilván jobb.
szépen túlfedéssel össze illeszted még ragaszthatsz is.
olcsóbban kijössz mintha karbit veszel...
aztánn tiszticsd meg majd ragazd vissza fém ragasztóval vagy epoxival
jobbat nemtudok