Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszonom a valaszodat. Akkor Taboriek Atb..tak.
Csak a szokásosat lehet válaszolni:
gyula, karbi beállítás, gyertyakép, légyszűrő, kompresszió.
valaki válaszolna nekem pls
van.
4rugó
Sziasztok!
S51b-hez kellene nekem lendkerék, kalapácsos gyújtású a motor.
Van valakinek elfekvőben? Ha igen mennyit kérne érte?
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv István
Nézd, nincs mit megfejteni.
VAgy nem 50es, vagy nem széria .
Ezek a lehetőségek.
Még egy pici adalék:

Az eredeti váltókiosztás mellett, 15 ös kislánckerékkel a motor 4ik fokozatában, ha 7000 et forog a motor, akkor halad 62 vel...

17es kislánckerékkel 4.ikben majdnem pontosan 70et megy...

17es kislánckerékkel, ahhoz, hogy 79et menjen, 7900 at kellene forognia.
Ne az az ami kizárt dolog.

17es kisfogassal, a nyakamat ráteszem, hogy a széria 50es motor nem forog 6500 nál többet(de inkáb annyit sem) az meg 65.Km/ó
Pont ahogy illik...
Bocs elb.sztam, azt akartam írni, hogy TE vagy a képzettebb nálam.Tudod, gyorsan gépelek, és nem olvasom át utána.
Épp ezért lenne jó , ha valaki megnézné a motoromat, és megfejtené a dolgot. Nem vitázni akarok, mert nem értek ugy hozzá, mint te, ezért elfogadom amit mondasz és meg kell mondjam, én sem értem, de ez van. Valami megoldásnak kell lennie, és most már nagyon érdekel.
Arra nem is akarok gondolni, hogy Tábori esetleg le sem vette a hengerfejet, csak mondott nekem valamit. Nem ugy ismerem öket, de másra nem tudok gondolni. Hol laksz? Messze Pesttől?
További szájkarate hylett:
tegyél fel videót, lemérjük a max fordulatot, abból egyértelműen számítható a max sebesség.
4,6 loerő, még mindíg nem volna elég a 80 hoz.
Arról nem is beszélve, hogy én nem tudok iylen emelt teljesítményű változatról.
Ha "műszaki kérdésekben képzettebb vagy" akkor tudnod kellene, hogy X vonóerő Y áttétellel, maximum Z sebességre gyorsíthatja az adott menetellenállású tárgyat, nagyobbra nem.

A gyárilag 5 egész valahány loerős 70ccm es motorral hajtott s51 változat, aminek a menetellámállása jóval kisebb mint a svábleré, AZ SEM igen megy 80 at 4 sebességgel.
(legfeljebb alulról súrolja)

Amiről te beszélsz, széria 50es hengerrel, az fizikai képtelenség, leehtetlen, nincs, nem van.

De tudod mit, legyen, bánom is én, nyilván mivel "műszakilag képzettebb vagy" rád nem érvényesek a fizika törvényei, úgy mint vonóerő, menetellenállás, és hasonlók:)
Inkább próbáld ki. Én sem értem, és az előzményeinből tudhatod, hogy nem felvágni akarok vele, hiszen elfogadtam az álláspontodat, hogy a mocim 70-es kell legyen , de sajna Tábori bácsi szerint 50-es, és ez is TÉNY, valamint az is, hogy 60 az utazója, amit simán visz, és ma motoroztam egy jó 100km-t a Pilis táján, és egy lejtőn, hátszeles 81,4-et mentem.
Az is tény, hogy volt ebből(schwalbe) kis szériás 4,6-le-s verzió, ami GYÁRI adatok szerint ment 75-80-at.
Az utolsó tény pedig az, hogy szívesen megismernélek, mert élvezettel olvasom a szakszerű hozzászólásaidat, és szeretném ha mennél egy kört a mocimmal, meg amúgy is jó megismerni valakit akitől tanulhat az ember, mert én műszaki kértdésekben sokkal képzetlenebb vagyok nálad. Címem: mz_etz@freemail.hu
Nézd, unhatod, ez semmit nem változtat a helyzeten, hogy 3,6 loerő nem gyorsít egy minimum160 kilós tárgyat 80 ra.
Fizikai képtelenség.

Mint mondtam, a FÉKPADON 8 LOERŐSNEK MÉRT blokk, tehát nem képzelt, nem álmodott, nem saccolt, hanem MÉRT BLOKK mozgat egy teljesen lecsupaszított, kb 55-60 kilós s51 et valamivel 80 felett.
A schvalbe menetkész súlya minimum 15, de inkább 20 kilóval több, a légellenálása meg nyilván sokkal nagyobb.
Ezt a motort nem gyorsíthatja 80ra egy széria 50es blokk.

Egyébbként meg tegyél fel róla videót, lemérjük a max fordulatot, abból simán vissza lehet számolni a tényleges végsebességet.
sziasztok! van egy s50 b motorom tavaly lett összerakva a motor nem akar húzni 3-madikban szinte már megsem mozdul:( Fulladt nem indult rendesen és nehezn pörgött fel ezért a benzinszinten lett állítva mostmár szépen indul és alapjárat is van de továbbra sem megy kb 40 km/h a vége:(
szerintetek mi baja lehet? mert én már kifogytam az ötletekből.
a válaszokat előre is köszönöm
Emzoli, Mihu!

Nem tudnátok megadni nekem Vrbo és Yeti e-mail Címét?
Szeretnék velük beszélni babi gyújtással kapcsolatban ha lehetséges.

Köszönöm!
Amúgy ha tényleg látni akarja valaki a motort, az már csak 1, max 2 hétig teheti meg, mert elteszem a nhengert, hengerfejet, dugót, és 60/4f-et kap, pont azért, mert nem akarom széthajtani, inkább vitrinbe teszem
Már unom a hitetlenkedéseiteket, minden tiszteletem ellenére. Budapestem tekinthető meg a motor. Amúgy ha valaki nem hiszi, tamáskodás helyett próbálja ki, mérje be, vagy tudom is én, amit akar!
Amúgy fel lehet hívni Tábori bácsit, ő vele is megnézettem, mert senki nem hisz nekem. Azt mondta Tábori, lehet, és ő már látott ilyet, hogy egy 50-es ennyit menjen, azt mondta: Vigyázz rá, mert nagy szerencséd van vele. Hívjátok fel ha nem hisztek nekem, ismeri a kék schwalbit, a Péterét.
persze.
Csak itt arról van beszélgetve, hogy a gyári 50es alapméretes motor 80at megy....
A lényeggel egyetértek, de megfelelően áttételezve, vagy valamelyik forgósabb csővel lazán menne az 90-et.
JAh, jut eszembe:
Pedróza motorja, fékpadon mérve, főtengelyen 8,13 loerő 6500-on.
4sebis nem megy 90et...
A svábler kb olyan áramvonalas mint egy féltégla, a 80ra gyorsításához kellene úgy kb 6-7 loerő minima.
(az s51 nem kell több mint 5)
Aha. Kitalálom, mindezt GPS-el mérve sík úton szélcsendben:)
na mennyél már valahova, mit tankoltál?
ezt már nem hiszem el
biztos megpiszkáltad a km/h-t
Most mentem az alapméretes 50-es 2 felömlős schwalbémmal 79,6-ot.
Zsoli! Tudnál adni valami e-mail címet, ahol elérhető vagy? Mástól is elfogadom csak Zolié legyen a cím!
Ha gyári 4 akkor azt nem piszkáld és nem is érdemes (kiv. ha nem veszel 5-ös váltót)
Ha veszel bele jó dugót (keystone) és jó bejáratod és jó a henger nem után gyártott fos WR, Almot jobb de azt is lehetne igazítani ha meg a gyáriból indulsz ki akkor meg végül is olyan ra csináltatod amilyenre akarod, érdemes beszélni valami szakival ,hogy adjon egy tervet, 2F ből is lehet elég jó muzsikáló gépet készíteni.
szvsz egy 16 os lánckereket el kéne bírnia és azzal meglenne a 70 bőven én a régi szettemmel (60/4f ből kiszedtem 85 öt, így utólag vissza számolva meg volt áttétel alapján) és még valami eget rengető tuning sem volt kb. 6 LE lehetett.
És megsúgom az is tábori-féle 60/4f volt.