Szereztem fekvő mina hengert, 70eset gyárilag.
Abba talán beleférsz.
Oda adom, aztán ráérsz vele szarozni, mert szétszedem a robogót.
Fényezés, 70es henger, stb...
Meg hogy őt is támogassa valaki, ne csak letámadja mindenki a fórumon. Nem mellesleg engem is így kezeltetek, amikor mondtam, hogy a 60ccm-es 51-esem 70 fölött ment 17-es lánckeróval.
Szóval lehet, hogy nekünk már a gps is csal.
Természetesen nem szeretnék megint elkezdeni vitázni!
Bocsánat, hogy belepofátlankodok a témába, ne halj mártír halált a fórumozók előtt, csinálj egy videót, abból meglehet állapítani elég sokmindent, tényleg nemkell mellre szívni, csupán egy videó az egész, amin jól hallható a hang és látható az óra.
Köszönöm, hogy kioktattatok!
Már éppen ideje volt, hogy helyretegyen valaki!
Egy mocskos nagyképű hazug állat vagyok, fenntartva, hogy ezzel az állatokat is megsértem, igazából egy valódi mocsok vagyok, és semmi keresnivalóm ezen a fórumon, tkp. nem hogy érettségim nincs, hanem ezt a szöveget is diktálom, mert analfabéta vagyok, és az a néhány magányos neuron is csak úszkál szegény a liquorban, úgyhogy nem tehettek mást, tiltsatok ki a fórumból, mert mindenkit csak szidalmazok, és az eddigi megnyilatkozásaim is mind kivétel nelkül bukók voltak.
A sperber, ha esetleg nem ismeri valaki. Amugy emzolinak nyilván igaza van, és az 50-es nem megy ennyit, pláne nem a schwalbe, csak akkor ugy látszik Tábori tévedett, és nem ismer fel egy 50-es alapméetes 2 felömlős blokkot.
helo
A simsonomnak nagyon kicsi a szikrája és nem indul csak néha és akkór is kicsi ideig.Aki tudna segiten az kérem írjon.
Segítségeteket elörre is köszönöm!
Az elég durva lehetett, akkor jól bírja az elektronika
Yetivel meg csak beszélni akartam ,hogy neki ki csinálta a tekercseket, láttam kep.tar-on a gyújtásáról a képet és csak ezért.
Elhatároztam ,hogy átalakított babetta gyújtásom lesz, már csak kéne egy az alap kiindulásnak.
Említetted még valamikor simson klubon (anno) azt hiszem ,hogy börzén 1500-2000 körül vannak, esetleg neked nincs véletlen elfekvőbe egy fölösleges? Vagy legalábbis nem tudsz egyet, mert akár felárral is meg venném.
az 50-esek legtöbbje elég gyenge 3.-ba
ami nekünk volt azzal én nem tudtam menni rendesenn mer az én 51-esemenn nemkell nyélig huzni a gázt hogy elbirja a 3.-at
az 50-est minden sebességbe üveghangig kellett pörgetni
Most nem szőrözni szeretnék, de emzoli, ezt te olvastad félre...
Idézem: (ctrl c -> ctrl v-vel) "meg amúgy is jó megismerni valakit akitől tanulhat az ember, mert én műszaki kértdésekben sokkal képzetlenebb vagyok nálad"
Mint látod azt írta, hogy műszaki kérdésekben sokkal képzetLENEBB nálad.
Erre jött a te reakciód. Szerintem félre olvastad.
Üdv.
Egyébként éppen a 7végén teszteltük Virbó cuccát egy gyujtásmérő padon.
Levágott elektródával(kurvanagy szikraköz) 2800 tól(innen már a pad) már igen erős szikra van ekkora átütési távolság mellett is, csak úgy pattog, meg forgattuk 13800 ig, stroboszkóppal vízsgálva, a gyujtásjel állt egyhelyben mint a cövek!
(tovább azért nem forgattuk, mert ennyit tud a pad:)
A fordszámmérő egy digi kötyü, a strobi rendes villanócsöves.
Emzoli!
Kérdeztem már előtte csak valószínű, hogy átsiklottál fölötte.
Megtudnád mondani Yeti és Vrbo e-mail címét? Természetesen ha publikus. Babetta gyújtás miatt érdeklődnék náluk.
Szereztem fekvő mina hengert, 70eset gyárilag.
Abba talán beleférsz.
Oda adom, aztán ráérsz vele szarozni, mert szétszedem a robogót.
Fényezés, 70es henger, stb...