vegyél uj csövet vagy ha még akkor is fojik akkor drótozd meg jó szorosann
vagy nem a gumi csőböl fojik hanem magábol a karburátorbol?
a vascső meg a karbi között?
Eladó egy tervezett rezonátoros kipufogó. Sós Anti-féle 60-as és 70-es 4 felömlős hengerekhez hangolt. AWi-val van hegesztve, a lakkozása kicsit kopott, de nincs rajta sérülés. Posta nincs, az ár fix 9000!
Elérhetőség az adatlapomon.
Üdv mindenkinek.
Felmerült 1 kis probléma Simsonommal.
A baj az, hogy folyik a benzinem, mégpedig ott, ahol nem kéne neki.
Van az a kis csonk, amire rámegy a benzincső, egyszer már megcsináltuk, de mellette folyik a benzin.Azzal mit lehet csinálni?
Vagy új karbi kell?
Üdv mindenkinek.Lenne egy kérdésem. http://www.simsonbolt.hu/produ...
Ez a henger átalakítható 4 felömlősre?
Csak mert sokkal olcsóbb a "széria" 4F-nél.
Ha igen akkor menne úgy mint az alap 60/4F?
Ja és ha 60/4F-t vennék akkor nem kellene cserélni semmit a gépben?
Gondolok itt főtengelyre, kuplungra.
A gyári cuccok elbírják még ezt az erőt?
Ez így tág fogalom mert 60/4 ből van pl 14 lovas is és 8 lovas is...nem ugyan az, teljesen más mindkettő.
Amúgy ha utcait akarsz bőven elég egy 10 Le alatti 60/4-es ezt kb. egy santyi-féle henger tudja is, az jóféle, nem fog többet enni alul elhiheted, felül igen de többet fog menni az is tuti, és persze megfelelő karbi, rezóval, szvsz megfuthatja a 90 et is.
0,4 es gyertyahézaggal járok mindíg, és vagy 225 ös vagy 275 ös isolatort használok, nagyon ritkán 7es hőértékű ngk-t de azt nagyon ritkán, mert az én simsonom nem szereti az ngk-t
És milyen gyertyát használsz?
Mekkora a gyertyahézagod? Merthogy azt bizony a gyári 0,6-ról össze kell ütni 0,3-ra. Ugyis ki fogja égni magát. Én még sose kellett gyertyát cseréljek, pedig kenem neki rendesem...
Zoli én komolyan kérdezem, hogy hogy lehet megtudni, pontosan milyen tipusu a motor? Van -e katalógus szám alapján való beazonosításhoz, sat? Adjatok választ, addig is, mig a vitrinem készül.
Nos az a tényállás, hogy pont ma végeztem a simson bejáratásával, és akkora meglepődést tapasztaltam, mint még sose. Adott egy simson, 39,25 ös hengermérettel, egy gagyirezóval, amit minnél hamarabb le akarok cserélni, de sajna sehol sem találok gyári normális árba lévő kipuffogót, egy 15ös lánckerék, és egy 18as bing karbi. Megyek ki az utcából, kiérek a kútra, megtankolom benzinnel, bele öntöm a kellő mennyiségű olajat, jövök ki a kútról, összeszedem 1 jóbarátomat, akinek az első kérdése: gyorsulunk? mondom neki hát hajrá, szépen kimentünk a kedvenc egyenesünkbe, 1,2,3 go, gyorsulásra sehol se volt, amin nem lepődök meg mivel az ő gépe egy 60ccm es 17es lánckerekű gépállat, körülbelül egy jó 200métert mentünk, mondanom sem kell végre otthagyott. Ez aféle streetfighter motornak készül, és hát mondom akkor egykerekezzünk, 1. be simán feljön egy nagyon pici kuplungal, egész jól megy meg minden, hát próbáljuk meg 2esbe, nagykuplung kijön keróra, kicsit túl is jön mint kéne, de hát nemgond, ott a hátsófék, király kintvagyunk még egy kicsit, egyfolytába gyertyaproblémák, 2 órás gyakorlás alatt megevett vagy 4-5 gyertyát, normális ez? a nagyobb megterhelés miatt van? ha nem akkor mit lehet tenni ellene?
Köszi a választ előre is :D
Ui.: itt a gépről a fotó, ne a külsejéről alkossatok véleményt, amikor megvettem a főtengő úgy mozgott ki, be hogy hihetetlen:D a gyújtás oldali blokk középből egy jó 2-3 cm es darab ki törve, de hát majd a nyár beköszöntével külsőleg is ki lessz cicomázva.
Most lett levéve a hengerfej, és kiderült, hogy a schwalbémnak 50-es alapméretes 2 felömlős hengere van, és így viszi el a 17-es fogaskereket, és megy vele 75,9-et. Lehet, hogy kis szériás emelt kompressziójú a gép? A 4.6-Le-s ritka tipus?
Talán csak egy új karbi segítene...