Ellenben ez itt nem msn, úgyhogy itt nem "beszünk", hanem beszélünk.... Meg normális mondatokat írunk, nem csupa kisbetűs írásjel nélküli böffentéseket.
Ez nem gyertya probléma! Lehet, hogy menet közben valahol elmentél a motor vége tábla mellett. Rosszul beállított gyújtás és porlasztó eltömött légyszűrő túl nagy fúvókák szívató gumipogácsa kopás. Egyszóval bármi amitől sokat kaphat a motor esetleg valami főtengő szimering bibivel megspékelve.
1/10 es olajozással még hibátlanul megy a motor, csak kicsit fütytűűű:)
(persze, eyg tökéletes műszaki állpotú)
Nyáron csinálok majd próbákat, például arról, hogy egy más tekintetben tökéletes motort, mennyire kell elállítani, hogy ne induljon.
Például a gyujtást 2,5mm ről fogom emelni amig már nem megy, mert gyakorlatból tudom, hogy 3mm előgyulával még vígan megy, csak forr.
Ugyan ez lesz az olajjal, 1/10 ről fogom emelni az olaj arányát, amíg már nem indul el.
akkor szerinted milyen gyertyát rakjak bele?
valami pontos típus tudnál mondani? köszi :)
a szimeringeket meg nyáron (kb 1 hónap) ki akarom cserélni az összeset, de majd akkor úgyis megkérdezem, hogy mit ajánlotok, mit vegyek :D
A bp ygertya eleve nem való cimconyba, melegszik az eléggé, minek még előrébb lógatni az elektródát?
(merhogy a P jelzés, az előreálló elektródára utal)
Az már csak hab a tortán, hogy abba a szerencsétlen motorba nem 6-os, hanem minima 8as gyertya kellene.
A 6-os van vagy 200 as, az nagyon hurka bele.
a gyertya problémád valószínű a szimeringek elfáradása végett lehet, persze ha nem raksz túl sok olajat a benzinbe.
gumishoz vidd el egy ezredesért megcsinálja.
lenne egy elméleti és egy gyakorlati kérdésem :D
Az elméleti: Amikor megvettem a motrot volt benne egy NGK BP6HS gyertya de rettenetesen olajos lett, úgyhogy lecseréltem egy BRISK N15YC gyertyára, de ezt is mindig beköpi olajjal, úgyh minden reggel indulás elött gyertyacsere egy tisztára, aztán megyek vele, amíg tudok.
Szóval szerintetek mit csináljak, milyen gyertyát tegyek bele?
Illetve az első kerekem belsője megadta magát, vettem cserét, de célszerszámom nincs a külső leszedéséhez csak egy rakat csavarkulcs meg csavarhúzó :D
Tudnátok ötletet adni, hogyan szedjem le ezekkel a külsőt? :)
Hali!
Erről a gyári hengerről légyszi írj nekem egy mailt, hogy mégis mit kérsz érte! Ezenfelül megbeszélhetnénk a továbbiakat is!
Mail címem: vb001@freemail.hu
Holnap jönnek haza anyáék és meg beszélem velük és szerintem kellesz egy karbulátor! de ak levélként adod majd fel?
jah bocsi nem tudtam.
Kössz hogy szoltál!
modor ilyenkor még luxus
postát mindig a vevő állja, ami utalás esetén 1000ft, utánvétel esetén 1690ft
Persze, meg lehet egyezni másképpen is, de a kiindulási alp ez.
én vennék egy karbit kompleten
de a posta kölcséget azt te álod nm?
joban menyen!
Tuji
majd kipróbálom az általatok ajánlott gyertyákat
(persze, eyg tökéletes műszaki állpotú)
Nyáron csinálok majd próbákat, például arról, hogy egy más tekintetben tökéletes motort, mennyire kell elállítani, hogy ne induljon.
Például a gyujtást 2,5mm ről fogom emelni amig már nem megy, mert gyakorlatból tudom, hogy 3mm előgyulával még vígan megy, csak forr.
Ugyan ez lesz az olajjal, 1/10 ről fogom emelni az olaj arányát, amíg már nem indul el.
Tehát NGK B8 akármi.
valami pontos típus tudnál mondani? köszi :)
a szimeringeket meg nyáron (kb 1 hónap) ki akarom cserélni az összeset, de majd akkor úgyis megkérdezem, hogy mit ajánlotok, mit vegyek :D
(merhogy a P jelzés, az előreálló elektródára utal)
Az már csak hab a tortán, hogy abba a szerencsétlen motorba nem 6-os, hanem minima 8as gyertya kellene.
A 6-os van vagy 200 as, az nagyon hurka bele.
gumishoz vidd el egy ezredesért megcsinálja.
Az elméleti: Amikor megvettem a motrot volt benne egy NGK BP6HS gyertya de rettenetesen olajos lett, úgyhogy lecseréltem egy BRISK N15YC gyertyára, de ezt is mindig beköpi olajjal, úgyh minden reggel indulás elött gyertyacsere egy tisztára, aztán megyek vele, amíg tudok.
Szóval szerintetek mit csináljak, milyen gyertyát tegyek bele?
Illetve az első kerekem belsője megadta magát, vettem cserét, de célszerszámom nincs a külső leszedéséhez csak egy rakat csavarkulcs meg csavarhúzó :D
Tudnátok ötletet adni, hogyan szedjem le ezekkel a külsőt? :)
Válaszotokat előre is köszönöm
Erről a gyári hengerről légyszi írj nekem egy mailt, hogy mégis mit kérsz érte! Ezenfelül megbeszélhetnénk a továbbiakat is!
Mail címem: vb001@freemail.hu