Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, csak tegyél valamit a középső támasztó alá, úgy tuti elfér alatta
szerintetek a schwalbe alá befér egy 125-ös mz blokk?
ehhez a gyujtáshoz kellene nekem hall ic de nemtudom hogy bipoláris vagy unipoláris kell hozzá
valaki már csinált hasonlót hall ic-vel?
vagy akármijen áramkört amiben van hall ic?
Értem, Köszönöm!
Többek közt ezért kérdeztelek ,hogy egyáltalán megéri egy kis időt is szentelni rá, ha tényleg jó és passzol a simsonra akkor lehetséges megveszem. Írtam a hirdetőnek, hát meglátjuk mi mond.
Persze nem utalnék előre, de értelem szerűen nem lenne örömteli érzés elbúcsúzni 28k tól potyára, úgyhogy külön figyelünk majd erre.

Még egyszer Köszönöm!

Amúgy még mindig gondolkodok miféle gyújtás lenne jó amit fel lehetne applikálni simsonra úgy ,hogy az megfelelő teljesítménnyel is rendelkeznzen.
A scooterhopon ez a cucc, 54 rugó, itt 28 ért hirdetik.
Én vigyáznék, nem egy féltéglát küld e az illető.
Előreutalás nyista, utánvét, és tanú , és a póstás jelenlétében csomagbontás, és retur, ha kamu.
Hmm, érdekes, oylasmi mint a többi változtatható gyujtás, csak ha jól értem fele annyiért.
Bár, azok meg belsőrotorosak...

Mindegy, olcsónak tűnik, akár meg is érheti az árát, de nem volt még iylennel dolgom.
Az nyilvánvaló, hogy a kúpja és az alaplaja nem stimmel, azon alakítani kell
én is szoktam igy néha
-n +l ...pff komolyan nem hiszem el ,hogy ennyire ne tudjak írni:S
Hmm
mennyiért, gondoltad? engem érdekelne ha passzon simsonra és működőképes:)
*A képen a vezetékköteg,fesszabályzó és indexrelé nincsen rajt
Robogó és motoplat gyújtás eladó,ha valakit érdekel.
Adatlapomon elérhetőség.
A robogó gyújtás CDI alapú jeladó belűl az alaplapon így nem kell a blokkból kivágni.
A képen a vezetékköteg,fesszabályzó és indexrelé.
A motoplathoz nincsen trafóm,lendkerék kúpossága passzol simsonra.

szerintem kondenzátor és megszakíttó csere ajállott
Emzoli! mi a véleményed a MTV MILLENIUM gyújtásról?
Azért kérdezem tőled mert te biztosan többet tudsz bármiféle gyújtásról mint én:D http://im-s2.kepesmotor.hu/p/1...

piaggio, aprilia kompatibilis, így képről meglepően hajaz a VAPE-re
ezért érdekel különösebben amúgy állítható előgyuszi karakterisztika meg stb. ,így csábító csak nem tudom ,hogy esetleg jó lehet
Nem szív levegőt (falsot vagy mi az :D) valahol?

Az lehet gondd.
Sziasztok !
Volna nekem olyan gondom, hogy a simó gondol egyet és megáll.
Hidegen rugásra indul,jól megy meg minden,de mikor bemelegszik úgy hogy nem hajtom csak félgázon,gondol egyet és mintha levenném,a a gyújtást róla megáll,áll 1 percet és már indul is
Megszakítós 51-es gyújtásról van szó.
Köszönöm előre is !
Sziasztok! Van 1 gondom: nagyon szépen megy DE nincs alapjárat (kitakarítottam a karbit, levegőcsavart álligattam, benzin szintet is, gyújtást is ) bármit bár hova állítok nincs alapjárat vagy esetleg be se indul! ha valaki tud valami megoldást kérem írjon erre az e-mail címre: vgr03@hotmail.com
Ez mind mind igaz tudom én ,hogy tartós csak az a bajom ,hogy tuning motorba nem lenne az.. és ezért is akarok többek közt olyan gyújtást ami bírja a 12000 ret, úgy ,hogy tartós is legyen miközben én szeretnék rajta minden "extrát" megtartani.
Nekem borzasztóan bejön ez a akkus rendszer ,hogy minden egy kapcsoló, és már fényáradat van, félreértés ne essék nem rakom tele ködlámpával meg mi egyébbel, de a gyári rendszeren felül bőven tudjon működni egykét plusszal.:)
Természetesen a gyári gyújtás vissza alakítható, mert csak tekercsek voltak cserélve. De ha készen vagyok a hengeremmel akkor már akadály lesz a gyenge lendkerék és mindenképpen egyedi kell (lehetséges ,hogy babetta lesz átszabva).
Ma reggel : 75,9 km/ó
Egyébként én sem szeretem túlhajtani, de a 17-es lánckerék miatt nem forog sokat nyélen sem.
Csak tudod... Most már elég sok km-en túlvagyok egypár motoron. Pl Simsonba is raktam olyan 35-40 e -et. Volt gyújtásgond, egyszer. A megszakító szikrát hányt, nem lehetett berúgni, csak betolni, és csak üveghangon volt volt elég erős szikra ahhoz, hogy menjen a motor, de vagy 20 km-ről így is hazavitt. (illetve egyszer nem vitt haza, ugyanis az utángyártott tekercshez adott csavar elszakadt, a tekercs lefordult(!) a helyéről, hozzáért a lendkerékhez, de még ez se állította le, (!) ellenben így mocorogva leszakadt a tekercsről a vezeték, így már elnémult.
Ellenben sokat motoroztam egy 125-ös aprilián (AF-1, olyan 48 e km) annak egyszer volt gond a gyújtásával, meg-megtorpant, ahogy kihagyott a gyújtás, majd 500 m után véglag megállt. Komplett gyújtásalaplap csere következett. Pannónián is mindössze kondenzátor adta fel a harcot, de aki ismeri a Pancsit az tudja, hogy ott a gyújtásdeklit levéve simán beköthető egy új kondenzátor további bontás nélkül.

Persze egy nagyobb, négyütemű, 3 fázisú generátorral, rendes fesszabályozóval ellátott motoron nincs helye ilyen őskövület gyújtásnak. De pl én inkább azon morfondírozom néha, hogy ha megoldható lenne, inkább dupláznám a gyújtást (persze mivel a világítás, vagy a töltés rovására menne nem teszem) így az amúgy is szinte elpusztíthatatlan motorojaim még elpusztíthatatlanabbak lennének.

Persze ez ne tartson vissza, kísérletezzgess csak, de figyelj oda, visszafordíthatatlan átalakítást ne eszközölj szegny Simsonon!
azért csak finomann hajcsad mer minden nap nemkell megnézni hogy mennyi a vége
elég jó állapotba van
Sajna nem tudom milyen a hengerem., ha kicsit visszaolvasol, akkor ott leirtam mindent.
A gagyirezós dolgot azért irtam le, mert magam is meglepődtem a dolgon. Azt hittem, rosszabb lesz a motor, de nem. Lehet, hogy véletlenül összepasszol egy kicsit jobban az én blokkommal, mint másokéval. Amúgy szerintem, ha végre kifognék egy szélcsendes napot, és nem városban száguldoznék, akkor kicsit több is lehetne. Jó blokkom lehet, mert ezt a 75-öt schwalbéval mentem! ée, hogy a mérés pontos, az fix. Végre van egy jó motorom, és ennek nagyon örülök. Amúgy ez a gépem, itt még a régi kipuval.
hát a gagyi rezóval csúcsokat döngetni esőbe
mijen henger van rajta?