Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit hogyan?
azt meg hogyann sikerült?
Ja, és mindezt ugye schwalbéval, ami nem az áramvonalasság csodája.
Nos, ma bőrig áztam, de megérte. a gagyirezómmal sebességrekordot döntöttem, pedig sem hátszél, sem lejtő nem volt. 74,9km/h.
Igaz amit mondasz és jó is mert tényleg ott van az, hogy elromolhat az akku vagy valami de végül is a tekercs is meghalhat, ami elromolhat az el is romlik előbb vagy utóbb.
Én az akkumulátoros átalakított gyári megszakítóssal mentem már 3000km -t hiba nélkül. Azért is alakítottam át mert a tekercses beállíthatatlan volt, kis mexa hézaggal gyenge de stabil, naggyal erősebb érezhetően, de durrogott össze-vissza járt és megelégelve ezt, átalakítottam és így lett egy stabil erős szikra amit utána gyerekjáték volt beállítani, erősebb is volt érezhetően (havernál is megcsináltuk közvetlenül motorozás után és meglepődött mert neki is sokkal erősebb lett pedig neki jól működött és jól volt beállítva:)
Szvsz ha jól van összerakva akkor semmivel sem különb mint egy gyári ugyan olyan tartós ha karban van tartva ami ugyan úgy elmondható a gyári megoldásra:)
Én szoftveresen próbáltam rá a szériára egy csomó jó kipufogót és nem láttam köztük jelentős különbséget. Mondjuk simsonra jó kipufogót tervezni az rang. Egy TZR kipufogó sokkal kisebb erőbedobást igényel.

Tuji
Érdekes amit szeretnél... Bár inkább kuriózum. Pláne ha azt nézem, hogy izzad a talpam, mikor kicsi, öreg motorokon olyan elektronika van, ami igényli az akkut. Pl az MZ esetében mindíg a legsebezhetőbb dolognak tartottam az akkus gyújtás. Bezzeg hogy szeretem a Simson gyári megszakítósát, vagy a Pancsiét. Persze messze nem tud annyit, mint az elektrónikus, ellenben rendkívül megbízható, max egy kondenzátor cserével hazavisz.
Persze hozzátartozik, egyre inkább az olyan motorok vonzanak, ami egyszerű, mint a szög, nem romlik el sehol.
Értem hát ezt nem tudtam:)
Azt mondod nem lehet rá tekercselni annyit ,hogy legyen minimum 25W? ennyire kicsi?
Akkor kb. mennyi teljesítmény hozható ki a 4 tekercsből párhuzamosítva?
Köszi a segítséget.
A rezón pedig majd még gondolkozok.
Ez nagyban függ majd a jövőbeli hengered karakterisztikájától, olyan váltóáttételt kell választanod majd hozzá, ami nem engedi nyomatékgörbe alá ejteni a fordulatot.
Veszek egy példát hogy érthetőbb legyen.
Tegyük fel hogy a hengered 9000es fordulaton adja le a maximális nyomatékot és 12000nél a maximális Le számot.
Ehhez egy olyan váltót kell választani aminél a fordulat váltáskor nem esik 9000 alá, vagy csak kicsivel. Természetesen a primerrel és a szekunderrel is lehet variálni, bár ha pörgős gépet szeretnél akkor nagyobb primert nem ajánlom.
A fogaskerekekkel meg be lehet állítani pontosan.
70/4F-re kell majd, de csak majd mert még nincs rá pénzem, egyenlőre csak érdeklődök.
Lenne egy kérdésem is.Ha nem akarok csillagászati áron 5 sebességes váltót venni, akkor 17-es lánckerékkel és gyári 4 sebességes váltóval dinamikus lesz a motor?
És gyorsan kiforogja majd, vagy kell az 5 sebesség?
Csak azért kérdem mert ez lesz az első tuning gépem és nem tudom mire számítsak.
Most 3 sebesség van Simsonomba, de csak veszek hozzá pár cuccot és át lehet alakítani 4-re vagy akkor inkább szerezzek 1 komplett váltót bontóból?
Az "ilyen" az elég tág fogalom. (mire kell, milyen alakúra gondolsz?)
De ha a képen láthatóra gondolsz az 12e ft még most, amíg van lemez. :)
Én is próbáltam egyszer ugyan ez volt a tapasztalatom vele.
Mondjuk annak a gagyirezonak a hangtompítója már át volt alakítva perforált csöves gyapotosra, legalább a hangja nem volt undorító.
EPJ
fájna*
És mennyibe fájni mondjuk nekem egy ilyen rezó?
Mivel nem találtam privát címet ezért ide írom be.
06/30-511-41-89
Nem titkos, akárki hívhat rajta, úgyis "melós, műhely" szám.
10 óra előtt és 20 óra után ki van kapcsolva, hétvégén és ünnepnap vagy be vagy ki.
Nagyon is erdekel. Ird meg az elerhetosegedet, ha lehet inkabb telefont. Koszi
Tegnap este vagyis éjszaka már nem volt erőm belinkelni.
Rezó kivitelezés, ha érdekel keress meg.
A gagyirezó témához: A gyári kipum kihívásokkal küzd az optikai élvezetek terén, vagyis jól áll neki a távolság. Tegnap feltettem egy gagyirezót, pusztán kíváncsiságból. Érdekes a tapasztalat, Azt vártam, hogy belassul tőle a mocim, de nem teljesen ez történt. A régi kipuval kis fordulaton nem volt elég a nyomaték, magasabb tartományban egyszer csak meglódult, aztán hamar kifulladt. A gagyival alacsonyabb fordulaton kezd nyomatékos lenni, de elmarad a hirtelen erőnövekedés, ám jobban kiörgi magát, különösen 1 és 2. fokozatban. A végsebessége 1 km/ó-val lett több, de azt könnyebben érte el. Vagyis egyenletesebb lett az erőleadás, viszont a végsebességen érdemben nem változtatott. Kicsit hangosabb és pattobósabb lett, de ez hasznos, hiszen a hangos kipufogó kész életbiztositás.
nem, nem lehet.
A simson sajátjából van 45 wattos tekercs is, ezt a babsziból nem lehet kihozni, csak több tekercsből.
bocsesz:D:D
Az kiöntés műanyag így lehet venni ezt a főci-t
Hát elősűrítést növeli de szvsz nem sokat növel gyárin tuti és enyhén tuningolton se lehet ,hogy nem is kellett volna megvennem, bár határ eset.
Úgy tudom ,hogy membránosokba szokták használni előszeretettel mert a membrán sok helyet "szabadon hagy" és így ezzel vissza lehet állítani a kartertérfogatot ill. még úgy is hallottam ,hogy ha beteszed melegedhet és meg nem engedi annyira rendesen dolgozni a rezót kb. 10000 re van valami értelme.
hát lehet mer a simson töltője az meg van csapolva nem teljes tekercs
néztem a képeidet
mi az a piros cucc a főtengejenn? és azzal jobban megy?