Azt mondod, hogy inkább az mint gyújtás? Már csak holnap szedjük szét, de a gyújtás simsonon mennyire szokott el állítódni magától? Az még érdekes dolog, hogy 1 rúgásra indulni szokott a motor, és most is van hogy 1.re elindul! Az az igazság nem rég vettem a motort, nem nagyon értek még hozzá!
Heló! Az mitől lehet hogy ma elerőtlenedett a simsonom és alapjáraton is nehézkesen veszi a fordulatot? Lehet csak gyújtást kéne állítani? Gyújtás miatt el erőtlenedhet a motor? Délután egyszer csak nem pörgött ki, nehezen veszi a lapot és hát mikor pörög akkor picit durrog és szaggatva megy! Mit kéne rajt ellenőrizni? 1:40-es keverékkel használom!
Hát, éppen meg lehet próbálni 2-3 tizedet feljebbvinni a két fő felömlő felső élét, akkor jobban középreöblít, de menni hót uygan úgy fog.
Anti jó munkát végez.
Arra gondoltam még, hogy a pótok kicsit nagyra sikeredtek, és azért dominál inkább onnan az öblítés. vagy a fellövése lehetkicsit kicsi :S A fő felömlőkhöz nemnyíúltam, maradt gyári.
Alul zsépen látni ahogy leöblíti a dugótetőt a kipu, bár 10km után nem szabadna iylen fektének lennie.
A felömlők egészen egyformák(gyárilag rosszabb szokott lenni) a jobboldalikipufelé eső része kissé alacsonyabb lehet, azt meg lehetne igazítani, de enyi, teljesen jó ez.
benzin csövönn van szürő?
Apropó, a linken amit adtam, leltél érdekességet?
Ne haragudj, de már tárgytalan mivel sikerült hozzá alkatrészt találni.
Mégegyszer bocsi a vaklármáért, üdv!
Tehát telókitoló:
Anti jó munkát végez.
Arra gondoltam még, hogy a pótok kicsit nagyra sikeredtek, és azért dominál inkább onnan az öblítés. vagy a fellövése lehetkicsit kicsi :S A fő felömlőkhöz nemnyíúltam, maradt gyári.
A felömlők egészen egyformák(gyárilag rosszabb szokott lenni) a jobboldalikipufelé eső része kissé alacsonyabb lehet, azt meg lehetne igazítani, de enyi, teljesen jó ez.
Előre is köszönöm a válaszod!
Vagy linkeljem ide?