Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem jó üzletet kötsz.
lehet hogy a karbiba belekerült valami ami eldugította a fuvókát és azér nem pörög fel mer nem kap elég benzint
benzin csövönn van szürő?
volt hát komolyan mondom feldobta a napomat az a pár kép
Akkor volt min somolyogni.
Azt mondod, hogy inkább az mint gyújtás? Már csak holnap szedjük szét, de a gyújtás simsonon mennyire szokott el állítódni magától? Az még érdekes dolog, hogy 1 rúgásra indulni szokott a motor, és most is van hogy 1.re elindul! Az az igazság nem rég vettem a motort, nem nagyon értek még hozzá!
először a karbit nézd meg lehet hogy eldugult
Volt-e érdekesség? 2 napig röhögtem a látottakon a kis ocelot mintás ruhás búúzer kirúzsozva
Én nem tudok a háttérben futó szálakról. Ezért nem is szoktam belemenni az ilyenekbe.
Apropó, a linken amit adtam, leltél érdekességet?
Szinte mindenki tudja hogy ki ő. nem tudom mire jó ez így.
Hát ha más dolga nincs. :)
Heló! Az mitől lehet hogy ma elerőtlenedett a simsonom és alapjáraton is nehézkesen veszi a fordulatot? Lehet csak gyújtást kéne állítani? Gyújtás miatt el erőtlenedhet a motor? Délután egyszer csak nem pörgött ki, nehezen veszi a lapot és hát mikor pörög akkor picit durrog és szaggatva megy! Mit kéne rajt ellenőrizni? 1:40-es keverékkel használom!
Szia!
Ne haragudj, de már tárgytalan mivel sikerült hozzá alkatrészt találni.
Mégegyszer bocsi a vaklármáért, üdv!
Fasza lett látom Zima téged is kóstolgat odaát
Hány milliméterre állítottad a digit órát?
Talán Dzsíí kérdezte a múltkor hogy mi az a telókitoló.
Tehát telókitoló:
Hát sajnos egy percel ezelött licitáltam rá egyre a vaterán na mindegy azért köszönöm.
Saját henger :) Csak anti leírását vettem alapul. Nem "hosszú" felömlő van, hanem ablakolt.
Hát, éppen meg lehet próbálni 2-3 tizedet feljebbvinni a két fő felömlő felső élét, akkor jobban középreöblít, de menni hót uygan úgy fog.
Anti jó munkát végez.
A feketeség meg talán az OMW-s olaj miatt lehet, meg elég vastagra kevertem a járatás miatt.
Köszönöm! sokat segítettél!

Arra gondoltam még, hogy a pótok kicsit nagyra sikeredtek, és azért dominál inkább onnan az öblítés. vagy a fellövése lehetkicsit kicsi :S A fő felömlőkhöz nemnyíúltam, maradt gyári.
Alul zsépen látni ahogy leöblíti a dugótetőt a kipu, bár 10km után nem szabadna iylen fektének lennie.
A felömlők egészen egyformák(gyárilag rosszabb szokott lenni) a jobboldalikipufelé eső része kissé alacsonyabb lehet, azt meg lehetne igazítani, de enyi, teljesen jó ez.
A kipufogó nyílás a kép alja felé van. 4 felömlős henger.
Ez lenne az. 10 km friss fúrás, 41:25 ös furat. Gyári kipu (benne van a kúp) 18 as amal.
Nem sokat lehet mondani fényképről sajna, de tedd be.
Zoli! HA mailben küldök egy égésképet, tudnál hozzá mondani valami tanácsot? Még a régi az e-mailed?

Előre is köszönöm a válaszod!

Vagy linkeljem ide?