Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A habkőporos megoldás konkrétan marhaság.
Elreszeled a gugattyú kúposságát.

0,02 illesztésnél még nagyon bőven marad felül olaj, hiszen a dugattyú kúpos, jó geometriújú dugónál hidegen fölül az illesztés majdnem egy tized.

Rossz geometriájú dugón meg nem lehet segíterni.
Holnap megállok fehérváron is egy rövid időre. Ha esetleg érdekel a burkolat jelezz és akár holnap megkapod.
Szia vaszika!
Nekem van ilyen burkolat.
Szép napot! Van jelen valaki, aki égéskép alapján tud tanácsot adni a hengerem vezérléséhez?

Köszi előre is!
Jól van beállítva a biciklis óra?
Most mértem ujra, 74,1 km/ó.
el akarok indulni fennthagyom a gyújtást mégse megyek el sehova
van 1 eladó babetta gyújtásom kompletten, simsonra alakítva, F.A.GY. elektronikával kábelekkel díszdobozban

akit érdekel pislogjon mailcímmel.
Tegyük fel hogy minden tökéletes NADE egy 0.02-es illesztésnél már nagy hőfejlődés van nem?

Olvastam bejáratós habkőporos gázlángos megoldást a simson.hu-n az jó te szoktad alkalmazni?A habkőporos megoldást?
Hiszek neked. Akkor a motorom 60-as lehet?
Jóminőségű dugattyúval, jó , pontos fúrással akár 2 századra is lehet, ha van türelmed bejáratni.
3századnak jónak kell lennie.

Persze, ha a fúrás pontatlan, vbagy ha a dugó anyaga vagy geometriája rossz, akkor nem lesz jó.
Nem lehet.
Egy jó karban lévő 50ccm es motor nemigen megy 60 nál többet valósan.
CSak viszonyításképpen, éppen most lett lemérve fékpadon egy motor, ami 8 loerőt mutatott, az sem ment többet 85 nél.
Imádom a simsonokat, de valljuk be, f@szság , hogy a tengely fordulatát méri a sebmérő. Okosabb lett volna az első kerék fordulatát mérni.
Tudtam, hogy az órám kevesebbet fog mutatni a nagyobb lánckerék miatt, de azt nem gondoltam, hogy a kerékpáros mérő alapján 73-at megy a motorom. És igen, gyanakodtam, hogy elcsesztem a beállítást, de nem. Lecsekkoltam gps-el is (A cellux egy áldás ) , és ugyanannyit mutatott, +- 0,5 km/ó-val.
Na mármost lehet, hogy az öreg, akitől vettem, bejátszott valamikor egy 60-as hengert? Vagy tényleg mehet igy egy 50-es? Nos. Mit tippeltek?
Az óra a lánckerék tengely fordulatszámát méri, tehát minden esetben ugyan annyit mutat. De csak a ( jó esetben) 15-ös lánckerékkel mutat megfelelő sebességet. Kisebb lánckerékkel kevesebbet megy a motor a mutatott értéknél.

Tuji
jól volt beállítva az óra?
egyébként amikor multkor vitatkoztunk azonn hogy az 50-es gyári simson megy-e 70-et akkor igazábol senkinek nem volt igaza
bővebben:
a gyári áttétel az 15-ös ha jól tudom
akinek ennél kisseb van annak kevesebbet megy igazábol de a mérő az többet mutat mer jól ki tud pörögni a motor mivel nem fogja meg a menetszél
ha nagyobb fogaskerék van akkor nem tud kipörögni a motor de lehet hogy többet megy annál amit mutat
ugyhogy inkább biciklis órával kellene mérni
a szakértők mit mondanak erre?
Üdv emzoli!

Szerinted egy olyan 2T motort ami nem pörög talán 5000-et sem hány századra illesszek?
Szerintem a 0,03 mehet de azért megkérdezlek.
Még anno írtad, hogy lesz széria blokk is befékezve. Arról nincs még adat?
Meg főtengely lefújítással.
Kitöltetlen adatlappal sok kuncsaftod lesz...
Simson S50, S51, S70 tuning:

- henger tuning
- 4 felömlős gyorsasági pályatunig henger készítés
- 4 felömlő kialakítás
- 51-es blokk átalakítás 70ccm-re
- főtengely lefújítás gyári alkatrésszel,jó minőségben
- henger fúrás:
- S50 60ccm -ig
- S51 60ccm -ig
- S70 78ccm- ig


Tel: 70-530-51-74
Zoli! Hány századra illesszék a Gt hengert?
50-es Schwalbimra feltettem a kerékpáros sebmérőt. 16-os lánckerekem van. Meglepetés: 65-öt mutatott a motor mérője, a kerékpáros mérő meg 73-at.
Most már csak azt kellene tudni mi volt a terv?

Tuji
vatera 2000 pénzért láttam.