Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem volt 90 es blokk schwalbiba, de a nehéz dugótól nagy volt a rezonanciája, zizegett a lábtartó a lábam alatt, sztenderen gázfröccsre arrébb mászott, szétrázott mindent, ki is vettem most egy 60 as henger van rajta, meg is szűntek az előbbi tünetek.
EPJ
M10x1-re gondolsz?
Hahó! Megtudná nekem valaki mondani, hogy mekkora a gyújtás felől, a főtengely végén az átmérő, és mekkora a menetemelkedése? Végig kellene hajtanom rajta egy menetmetszőt. Köszi! Üdv!
Mennyiért?

Tuji
Üdv .
Kanyargászoktól kérdezném elsősorban(de akár másnak is kellhet).
Van egy 41-es Stylmartin bőrcsizmám.Kb. 6 éves csizma vagy régebbi , nemtom de nem volt használva , mondhatni új.

Kell valakinek?
Kép van ha kell.
ahoz inkább 1 28as dellorto karbit néznék. itt szokott lenni fent 6 ezer körűl.
Na jó. Ma megszületett a döntés. Drága gyönyörű Schwalbém nagyműtéten fog átesni. A külleme tökéletesen antik marad, oly gyönyörű számomra ez a forma , hogy meg nem változtatnám semmiképp, de gyors motor kell! NAGYON gyors. 100ccm-es motor, 4 felömlős, sportfőtengely, 23-as amal karbi, sat.
Elsőre4 ütemű Wartburgra gondoltam, de lehet trabi is igen.
Valami Trabiba való fordulatszámmérőnek tippelném, simsonhoz át kell kalibrálni és kiválóan használható.
Szerintem autóé.
Amugy nem max 6 ezret forog a szimód, ugyhogy sztem ne rakd fel.
Valaki meg tudja mondani hogy milyen fordulatszámmérő ez? Simsonra felrakható-e? Mit hova kell kötni? stb
Köszi
Nekem van, kompletten átalakítva. vadonat új F.A.Gy. elektronikával. mondj 1 reális árat :)
Van valakinek eladó,használható , komplett babetta gyújtása simsonra?
Érdekelne.
Szia!
Sajnos én Budapestől elég messze lakom Vas megyében,de köszönöm a felajánlásodat,a stobira ha tényleg ennyire olcsón kihozható és működik is akkor megvan az első vevőd rá
Ehh. Már én is gondolkoztam rajta, hogy kellene írni vmi cikket erről. Ha van szögmérőd, és a holtpont megvan akár egy csavarhúzó segítségével, akkor simán kiszámolható fokban, hol kell gyújtania. (Valaki remélem kiszámolja...) Ekkor ez egy pontozóval be is jelölhető. Így megúszod az órát. A gond viszont, hogy nem tudod, mikor gyújt pontosan. Ehhez strobi kellene. Azt szerintem lehet kölcsön kérni. (Budapesten pl. tőlem.) Ha egyszer beállítottad, akkor azt is lehet jelölni. Strobit fogok csinálni motanában, igen olcsón.
Jelzek, ha készen van. Ledes, így napsütésben nem megy, de saccom szerint 1kHUF-ból kijön.
Ülésem sajnos nincs. De a váltókarhoz ez a kis krómozott lemez amibe beakad a kar h vegye a sebességet, abból van vagy 40 db.
Meg rigához baromi sok cucc, újak, gyáriak.
Mik a tapasztalataitok a 4 felomlos 60-as hengerrol?
Mekkora tempora lesz kepes a mocim nagyobb elso lanckerekkel?
Nem ugyan olyanra ne izgulj csak úgy általánosságban olyanra
olyan csúnyára akarod mint az enyém? biztos vagy te ebben?
ha már a komárnál tartunk nem tudsz hozzá ülést?:D
Amúgy ugyan olyan mint a tiéd csak kicsit leharcoltabb.
Az unalom az stimmel. :) A Komar-nak nincs semmi baja, az érintetlen, gyári, elvan az ő maga 3175km-ével.
Minden évben csinálok egy Simsont a ladányi Motoros Napokra. Ez a 3. Simson.
Helloó
Valakinek nincsen véletlen elfekvőbe otthon első telója s51-eshez?
Köszi Dani,amúgy a te géped mintájára építem a kanyargépem nagyon bejön a tied
Hali emzoli22357-tól kérdezném hogy mostanság lehet-e tőled membránházat venni?
úgy kell ahogy leírtad, ha 50ccm-es a géped akkor 1.8mm, ha 60ccm akor 1.6mm, ha 70-es akkor 1.4mm legyen az előgyújtás.