Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mai termés, már majdnem kész a tuning.

Tuji
6ról 12vre asszem csak a tekercseket kell lecserélni.
táboriék milyen áron dolgoznak simsonokkal?
ha volt aki ott csináltatott valamit kíváncsi lennék a módosításra és annak árára

s51n gyárilag 6 vagy 12v és ha 6 milyen nehézségű a 12re alakítás?

aztán...tuning rezó van vaterán,a kérdés hogy lehet-e bízni bennük,jók-e minden simson típushoz vagy inkább az is megbízható forrásból legyen(táboriék)

ezen kívül...Emzoli!
előbb neked írtam,egészségileg (és amúgy) belefér-e az idődbe 3 cimcony május 20ig?
ha igen írok emilt.
sziasztok. van 1 eladó phbg dellorto black karbim. akit érdekel írogassonn
Igen, most hétvégére kellene. Tehát péntekre legkésőbb. :)

A békési fuvarom befuccsolt, így csak Te maradtál. Azért érzed a felelősséget nem?
csomag másnapra ittvan
Srácok! Jól emlékszem, hogy régebben Lénárt Tamás vállalt Babetta gyuszihoz közdarab készítést?
Hali!
Hogy vagy fizikailag?Lenne pár cimcony amit rádbíznék
Ja meg Májkül számát el tudja valaki küldeni? Ha csinál még hengerfejeket...
Valaki Pesten meg tud dobni egy hőmérővel kölcsönbe?
Mennek a nagy tesztelések euroring előtt:):)
Lehet, hogy a hézagolás lett el... Ugyanis akkor a kosár és a tengely mintha összenőtt volna.

Tuji
Az lehet nekem is kéne:)
Am mikorra is kell? Most hétvége?
Igen lécci.
Meg hogy van-e neki lengővillatengelye, lehetőleg gyári. Thx.
Ahham.
Ha odaadom, szétfűzöd és új küllőkkel meg 1.85-ös mz felnivel visszafűzöd, még meg is hívlak egy sörre:D:)
Megkérdezem a sráctól van-e most befűzetlen dobja.
Milyen állapotban van? Csapágyhelyek jók? Van benne csapágy?

Elvileg úgy néz ki, hogy békésre le kell ugorjunk a héten, akkor lehet, hogy elhoznám a tied.

Viszont a kupakom az nagyon kéne...!
Nálam van ilyen , de az a gond hogy ittvan Csabán.
Tárcsa közdarabnak kell méregetni.

Van ugyebár a sajátom, csak ki kellene fűzni, hogy ne kelljen az egész kereket rakosgatni, csak akkor nem tudok elmenni a helyszínre, meg haza a motorommal. Tartalék kerekem meg nincs fent.
Szóval most az a koncepció, hogy kell egy fékdob, amiben jók a csapágyhelyek, meg a küllőknek a furatai. Ja meg nem árt, ha bármilyen ratyi csapágy van benne. De csak a dob.
A végén meg ez lenne befűzve.

Csak mondtad, hogy megvannak a forrásaid, és hétvégére már kéne...
Ez egy szól:

"Tekercs jó, trafó jó, kábelek jók, kondit most cseréltem, gyertya új, még sincs szikra, segytsetek"
Nem arraa kérdésre könnyü választ adni, hogy nincs szikra.Cserélj gyertyát.
Erre válaszolj, ez fogósabb:)
Ez tipikusan "minden jó ,de nem jó segítsetek" kérdés:)
Hát ezt a fajta olajat használom évek óta,szóval szerintem azzal baj nem lehet.
Szerelési hiba,hát nem hiszem,én csinálom mindig magamnak,már egy jó pár éve,kuplungbovden beakasztva ,a kuplung tengelyében benne a 3 kis rudazat középen a kicsi,úgy ahogy kell,lamella gond szeritnem nem lehet mivel az is max 1 éves,és nem csuszott eddig se,mondjuk most meg semmit se csinál hiába kiemel.De az a pláne az egészben hogy álló helyben romlott el.
Széthuztam a blokkot csapágyaztam meg szimering,meg kicseréltem a kuplung kosarat+hozzá a főtengelyen a fogaskereket,összeraktam és azóta rotty.
De megyik is nemsoká kifele csinálni hátha jó lenne,mert amióta a szezon elkezdődött még nem mentem vele egy egészségest.
Ha valakinek van még valami ötlete arra is vevő vagyok.
Ha szerkezeti vagy szerelési hiba nincs, akkkor túl sűrű a váltóban az olaj
Üdv.!
Az lenne az én bajom,hogy,a simon a kuplung valamiért nem jó.
Fent a spanoló teljesen ki van engedve,alul ahol lehet állítani a kuplungot,tövig be van tekerve,és még se jó,mert mikor berakom 1-be,csak megugrik mintha nem húznám be a kuplungot.Levettem a deklit,megnéztem mikor behuzom a kuplungot szépen kiemelnek a lamellák,még se akar jó lenni : Ha behuzom a kuplungot és úgy rugok rá olyan mintha nem is használnám a kuplungot ugyanúgy viselkedik. Szóval remélem értitek,kiemelnek a lamellák,de mégse végzi a dolgát,ez mitől lehet ?
Köszönöm előre is a válaszokat.
A atárcsafék és a hűtő tutira elmegy hamar.
Van még membrán például