HOPPÁÁ félrevezettek szétszedtem a gépet hát a főtengelynek semmi baja a dugónál lévő hézagoló alátét tört el és szorult be a forgattyúsház és a főtengely sonkája közé és azért szorult meg. visszaforgattam, kijöttek a darabok kimostam benzinnel kifujkáltam kompresszorral, kap egy új dugót mert az kapott egy kicsit belőle plusz tömítések és ehet is össze. na ezt szerencsésebben megúsztuk
a kérdés az: Mivel én már jártam így az én régi simómmal KB 3 x. Ha nem teszek hézagoló alátétet a dugóhoz akkor mi van?
Az egyik keihin Pe-m be is "passzol" a simson fuvókája, mert már volt olyan jóember, aki egyet sikeresen belehajtott.
Sőt mondok jobban, így én abba már kopottabb menetű simson főfuvókákat használok kizárólag.
Én sem vagyok tévedhetetlen, holnap megnézem menetfésűvel, az nem hazudik, biztos ami biztos. :)
Termóshoz ez elég nagy?
Am most nincs rá keret:S
8 ért hiredettem, de még ebből is alkudni akartak, úgíyhogy most 10
Németektől tudsz rendelni normálisat
a kérdés az: Mivel én már jártam így az én régi simómmal KB 3 x. Ha nem teszek hézagoló alátétet a dugóhoz akkor mi van?
Hátsó kerekemet oda tudom adni (első szar:)) de remélem fűzögetni nem akarod:)
Bósza!, vagy bárki. A héten le kéne akasztanom egy gyári simson kerékagyat, amiben a csapágyhelyek épek.
Fékfelület nem számít, küllő, felni sem kell.
Minek neked az a sok karbi?
Sőt mondok jobban, így én abba már kopottabb menetű simson főfuvókákat használok kizárólag.
Én sem vagyok tévedhetetlen, holnap megnézem menetfésűvel, az nem hazudik, biztos ami biztos. :)