Sziasztok!
Valaki segítsen legyen szíves nekem babetta gyújtás állításában,hogyan kezdjek neki indikátor óra és stroboszkóp hiányában?
Ki hogyan szokta ezek nélkül beállítani?
Szikrám van rendesen,amúgy Vrbo féle elektronikám,robogó trafóm,és gyári gerjesztőtekercsem van,ha ez valamit számít.
Köszi előre is.
Ha így állítom jó lesz?
Felső holtpontra állítom dugót ezt az értéket lemérem mennyi és ehhez hozzá adom azt az értéket amennyira az előgyújtást akarom állítani 1,5,1,6 stb ezután beállítom tolomérőn ezt az értéket újra vissza gyertya helyére és addig tekerem a lendkereket óra járásával ellentétes irányba amíg ez az érték nem jön ki.
Ezután az alaplapon és a lendkeréken lévő jelet összeállítom és elvileg jó nem?
Csak egy meglátás...
A 80/2 ha széria vezérlésű, akkor ugyan annyit fog menni mint az 50/2, (mivel nem forog többet) annyi a különbség hogy a nagyobb szekundert is ki tudja forgatni.
De mint már sokszor mondtam, én nem értek semmihez. :)
Kérlek segíts nekem, mert úgy látom, te nagyon értesz a motorokhoz! Van egy 51-es blokkos schwalbém,Mi módon lehet a legnagyobb teljesítményt kihozni belőle? A legnagyobb köbcentivel, vagy esetleg mást ajánlanál? Egyáltalán, szerinted mekkora köbcentivel megy legjobban egy simson?
Kedves Simsonos kollégák!
Kérlek segítsetek! Szeretnék rezonátor kipufogót készíttetni, de nem tudom, kihez forduljak? Ha ismertek egy jó rezókészítőt, kérlek irjatok. Van egy nevem: Varga Róbert , úgy tudom, ő profi benne, de nem találok telefont hozzá. Hátha ismeritek. Kérlek segitsetek!
sziasztok!
70/4 vagy 80/2f melyik henger lenne jobb végsebességre 4-es váltóval,tirisztoros gyújtással,gyári kissúberres karbival?
Természetesen csak almot hengerrel foglalkozok!
51es első hátsó lámpa, kormány kapcsolók,fékkarok, első-hátsó fék, simson logós km és hőfokmérő óra tartó, gyári indexek (4db kitartóval együtt), alapméretes henger, gyári kissúberes karbi, kűrt, megszakítós gyula, meg még ilyen hasonló bontási dolgok.
Azt sejtettem hogy a pénz manapság meg old mindent
Jó lesz nekem az olcsobb fajta is :D
ezeken is lehet a karbival is piszálodni?
Vagy esetleh ha egy mz Ts 125 ös blokk menne bele az sok fejtörést okoznba közuton mi? :D
a 60-70es hengerek azok alapba vannak szóval így gyártják.
úgymond szériák.
60as még felmegy, 70eshez már blokkot kell marni.
vannak k ülönböző fajták : wr, almot...
almotot vegyél ha veszel mert az tűrhető ( aazaz lengyel hengert)
kb 10 be van hengerfejjel dugóval együtt mind a 2 fajta.
vagy persze vehetsz német oldalról 100ccm es hengert, membránnal, 21es meg nagyobb tuning karbikkal, hozzátervezett kipuffal, vape gyújtással, erősített főtengelyel stb.....
aham
én valami 70es 80as hengerre gondoltam ha van rá ilyen
és mennyi egy ilyen hengerszett?
nem volt még simsonom meg nem is buheráltam simsont azért kézdezek ennyit sorry
Valaki segítsen legyen szíves nekem babetta gyújtás állításában,hogyan kezdjek neki indikátor óra és stroboszkóp hiányában?
Ki hogyan szokta ezek nélkül beállítani?
Szikrám van rendesen,amúgy Vrbo féle elektronikám,robogó trafóm,és gyári gerjesztőtekercsem van,ha ez valamit számít.
Köszi előre is.
Ha így állítom jó lesz?
Felső holtpontra állítom dugót ezt az értéket lemérem mennyi és ehhez hozzá adom azt az értéket amennyira az előgyújtást akarom állítani 1,5,1,6 stb ezután beállítom tolomérőn ezt az értéket újra vissza gyertya helyére és addig tekerem a lendkereket óra járásával ellentétes irányba amíg ez az érték nem jön ki.
Ezután az alaplapon és a lendkeréken lévő jelet összeállítom és elvileg jó nem?