Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyet nem mondtam. Vanniktól (Niels van Niekerk, ő írta a progit) elkérheted az 1 hónapos próbaverziót, ha meg tudod győzni.
a levegösöké meg a régebbi vizeseké spirálos
Szerintem nincs próbaváltozata.

Tuji
A szokásos simson ccm-ekben.

Tuji
Segítsetek légyszi!
Először csak nagy vonalakban annyit kérdeznék, hogy ha a kipunyílás alá van nyitva 1-1,5 mm-t a felömlőknek azzal tudok-e még valamit kezdeni?
Oooké!
Engegggyetek má' beee! :) aki érti érti aki nem ne kérdezzen vissza!
Én is csak néztem, hogy hányas a kabát
Jogos
Elírtam egy kicsit
Miért Roli, nem csak egy van rajta?
Dimma bácsi.
Az RD-n a fordulatszám mérők elektromosak?
mekkora ccm-be?
tuji te tudod hogy honnan tölthetem le az engmod2t próbaváltozatát?
mihu azt monta hogy le lehet tölteni valahonnan
Lehet az túlmelegedéses tünettől kezdve főtengely csapágyig bármi. Kicsit nézz körül a motorban.

Tuji
ha olyan a hang főleg nagy fordulaton hirtelen gázelvételre mintha kalapáccsal ütnének valamit a blokkba akkor az a főtengelycsapágy miatt van(mert lóg azis), vagy alsó hajtókarcsapágyat is cserélnem kell?
Pedzegette Mihu, hogy mire érdemes hangolni a tuningot. Ugye vannak forgósabb és nyomatékosabb hengerek, de nem könnyű eldönteni melyik mit szeret. Én azt csinálom, hogy az aktuális kipufogó könyök és végcső méretét megváltoztatom, de az egyiket kisebbre a másikat nagyobbra. Futtatom, utána az ellenkezőjét is futtatom. A kapott eredményekből már látszik mit szeret a henger. Újabban sokkal kisebb kipukeresztmetszetekkel dolgozom. Úgy vélem a csonk méret a lehető legkisebb a könyök kezdő méret a lehető legnagyobb a végcső méret a lehető legkisebb legyen amivel a motor JÓL működik. Persze ehhez a témához van fejlesztett kipum is. Általában a kipunyílásnál kisebb a csonk méret ( talán power szelep hatás), a könyökkezdet akár 4mm-rel is nagyobb lehet a csonknál. A végcső méretre a régi nagyok azt mondták, hogy azért legyen kicsi, hogy ne szálljon el az erő. Hompi haverja pl. annyira hozzászokott a Tomosok alulról elmenős tuningjaihoz, hogy nem is tudott jól motorozni a Hompiéval. Egyszerűen nem tette fordulatra csak nyélgáz azt várt, hogy mi lesz. Gondolom a kisebb végcsőhöz illik majd más kúposságú dugó. EPJ 20? lovas motorja már ezen vezérelvek alapján terveződött. Remélem nem égek be vele.

Tuji
ott hagytad a pincébe az elektronikát.
...magyarul, ha nem jelenek meg Isten színe előtt, mehetek a pokolba! :) Na jól van több ilyennel nem terhellek benneteket...befejeztem...
Na, akkor ma én is megkaptam Simson God-tól;

S. God: Az a baj, hogy te is folyamatosan elégedetlenkedsz ezért szeretnék veled beszélni.
Vagy hívj fel kérlek mobilon, vagy keress meg Skype-on, vagy add meg a számod és felhívlak én.

Én: Még egyszer mondom; nekünk nincs mit beszélnünk egymással, hidd el!
Ha meg már olyan szintre jutok, hogy belecseppen az utolsó csepp is a pohárba, akkor megköszönöm a "szíves vendéglátást" és szedem innen a sátorfámat!

S. God : Ha nem vagy hajlandó beszélni velem, akkor valóban az legjobb megoldás, ha szeded a sátorfádat, mert az aszt jelenti, hogy nem mered felállani előttem a véleményed és nem vagy hajlandó meghallgatni az enyémet. Ez nem korrekt magatartás.
Én vállalom magam: 06203303969

Én: ...vigyázz, még a végén Te leszel a hős a fórumozók szemében...bár ettől nem félek...mindemellett párszor leírtam a gondolataimat a törzsasztalon...ott volt elolvashattad volna...

Amúgy ha Veled nem is vagyok hajlandó beszélgetni, attól még ha megengeded itt van még néhány barátom akikkel viszont szívesen beszélgetek! És hidd el, szedem is a sátorfámat, ha úgy látom, hogy eljött az ideje!

Kicsit ez az egész olyan mint a kis fatornyos falumban az előző polgármester akit aztán mára már leváltottak...a polgármesterünknek volt egy faluja, és nem a falunak egy polgármestere...itt nagyjából ez körvonalazódik számomra...
Igazán nincs mit..
Okés, be van készítve a táskámba mindig. Köszi.
Virbo!

Megy a szajré! Akkor majd Hompinak add oda a cuccot.
Nekem.
Email:
babi99@citromail.hu