Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuji, neked nincs véletlenül eladó simson kerékagyad?
ha a simson a padon fog forogni ugy is találkozunk. Használni használta de! Értelmezni kell meg ott ücsörögni a gép elött.
Fejböl elöbb megoldja juk.
Nigger, (Róóland) Hompi viszi a villát a kommplett fékkel.

Együtt a z egész pudva egy huszas(komplett rambó fék fémfékcső, gázkar, tárcsa+ a telók)

Ha nem kell a teló, akkor a fék 12.

Van rajta még egy sebességkiihajtás, azt légyszi küldd vissza a gázbogdánnal együtt
Bósza, sikerült megkérdezni a muksót kerék ügyileg?
Nincs, mert ko-ztam a gépem. Viszont azóta rengeteget fejlődtem.

Tuji
Mondjuk Nándi bá igazán nyilatkozhatna, hogy hány %-ban használható a szoftver. Hamár segít az ember akkor kielégíthetné a kíváncsiságunkat.

Tuji
Hompi 2008-as Tomosával semmi baj nem volt, ment mint a meszes.
Azon gondolkodok, hogy olyasmit kéne csinálni 2010-re 80-as Simsont.
Eseglet egy hajszálnyival kisebb kipu és szívásszöggel.
Megvannak még neked a Tomos hengerem adatai?
Mekkora az a bazinagy 4 felömlő?
Hompival kapcsolatban a mota csinálta ezt, de annál nem beállítási probléma okozta a bajt. Egyszerűen hülye a program. Az engnél ok nélkül nem tud előfordulni, hogy 1000-rel többet mutat és két lóerővel amikor csak kipukat próbálgatsz, sőt igencsak meg kell szenvedni minden kis javulásért. Nekem jó eredményeket hoz az eng. Gondolom mért eredmények alapján könnyebb lesz a helyzet.

Tuji
Szega!

Ez is egy öntészeti terv, de ez széria hűtőbordába terveződik. 16,5mm magas a kipunyílása 19-es porlasztóval. 20-as a csonk méret, 22-es a könyök kezdet, 13-as a végcső. 4 bazinagy felömlővel. Maj meglátjuk. A sutyiról leszedtem a tompítót, mert már nagyon szétjárt. Így erőtlen és nem forog el, vélhetően kisebb a hengernyomás. A simsonhoz szerintem jó lesz az a kis végcső.

Tuji
látom azért olvasol. Elment a király éljen az "új király" már ugy viselkedik a forgács mint ha ő lenne a Blair.
ha maradtál volna még 20 percet akko csak este 9 érté volna haza addig tartott a szakosztály értekezlet.
egy tény használatba, utazni jobb a disel tartósabb is takarékosabb is versenyezni meg a benyás oszt kész
Hujujjuj most hogy mondod észre sem vettem
Megnézted fuvikat menetfésüvel?
Dimma:
WTCC-ben és Le Mans-ban egészen egyszerűen a szabályok miatt van létjogosultsága a dízeleknek.
Nagynyomású túrós gépek 80-as évek végéik voltak versenysportban benyásban. BMW csúcsban 1400Le-t tudott 6 bar töltőnyomással 1500ccm-ből.
Lásd példának az Audit, az FSI-je 2.8-as volt talán, komoly szívócsőszűkítéssel, most meg van egy 5 és fél literes mindent szabad tdízele. És még csak kb erősebb sem, mint a 2.8-as volt, viszont reklámnak tökéletes, ígyis nyertek számtalanszor.
WTCC-ben meg ne már szabályok közé szorított szívóbenyással engedjük össze a turóskormost. És még ott sem egetverő a difi.
Rallyban meg a peugeot már a 206-nál belebukott.
Egyedül a hatásfok amiben jobb, de ez nem sok mindent jelent. Ha a pályán együtt mennek, akkor egy valamit lehet tudni, komoly szabályozása van a benyásoknak.
1. Ezért lesz hasznos a teljesítmény mérés!
2. Arra akartam utalni, hogy egy Tuji Tomos 50/2f hozta ugyanezt (arányosan) 2008-ban.
engmod eredményből nyugodtan le lehet vonni 1000-1500 forduatot 10 ezer körül, arányosan a taljesítmény is annyval kisebb.
Szia Tuji,
ahogy látom, napról-napra egy hajszálnyival nagyobb teljesítmény, egy hajszálnyival nagyobb fordulaton, egy hajszálnyival szűkebb tratományban.

Csodák úgy tűnik nincsenek.
Egyébként ez milyen 60-as gép? 4f?

Mert a Tomos 50/2f-em, amire anno a kiput csináltad, az határozottan arányos ezekkel.
eleve, a név....
Szasz!
Addig biztos nem sajna.
De azért írd meg mit szeretnél.
buzerpipa@freemail.hu
Kékneon kékled kéklánc fullpolír 100+ a vége
SMS-ben küldtem. Hogy farag-e, azt Tőle kel megkérdezned.
Áúúú.

Nokom.... :)
cs ha valaki tudna nekem szerezni szines láncot az irjon előre is kösz elég sürgős