Hompi 2008-as Tomosával semmi baj nem volt, ment mint a meszes.
Azon gondolkodok, hogy olyasmit kéne csinálni 2010-re 80-as Simsont.
Eseglet egy hajszálnyival kisebb kipu és szívásszöggel.
Megvannak még neked a Tomos hengerem adatai?
Hompival kapcsolatban a mota csinálta ezt, de annál nem beállítási probléma okozta a bajt. Egyszerűen hülye a program. Az engnél ok nélkül nem tud előfordulni, hogy 1000-rel többet mutat és két lóerővel amikor csak kipukat próbálgatsz, sőt igencsak meg kell szenvedni minden kis javulásért. Nekem jó eredményeket hoz az eng. Gondolom mért eredmények alapján könnyebb lesz a helyzet.
Ez is egy öntészeti terv, de ez széria hűtőbordába terveződik. 16,5mm magas a kipunyílása 19-es porlasztóval. 20-as a csonk méret, 22-es a könyök kezdet, 13-as a végcső. 4 bazinagy felömlővel. Maj meglátjuk. A sutyiról leszedtem a tompítót, mert már nagyon szétjárt. Így erőtlen és nem forog el, vélhetően kisebb a hengernyomás. A simsonhoz szerintem jó lesz az a kis végcső.
Dimma:
WTCC-ben és Le Mans-ban egészen egyszerűen a szabályok miatt van létjogosultsága a dízeleknek.
Nagynyomású túrós gépek 80-as évek végéik voltak versenysportban benyásban. BMW csúcsban 1400Le-t tudott 6 bar töltőnyomással 1500ccm-ből.
Lásd példának az Audit, az FSI-je 2.8-as volt talán, komoly szívócsőszűkítéssel, most meg van egy 5 és fél literes mindent szabad tdízele. És még csak kb erősebb sem, mint a 2.8-as volt, viszont reklámnak tökéletes, ígyis nyertek számtalanszor.
WTCC-ben meg ne már szabályok közé szorított szívóbenyással engedjük össze a turóskormost. És még ott sem egetverő a difi.
Rallyban meg a peugeot már a 206-nál belebukott.
Egyedül a hatásfok amiben jobb, de ez nem sok mindent jelent. Ha a pályán együtt mennek, akkor egy valamit lehet tudni, komoly szabályozása van a benyásoknak.
Szia Tuji,
ahogy látom, napról-napra egy hajszálnyival nagyobb teljesítmény, egy hajszálnyival nagyobb fordulaton, egy hajszálnyival szűkebb tratományban.
Csodák úgy tűnik nincsenek.
Egyébként ez milyen 60-as gép? 4f?
Mert a Tomos 50/2f-em, amire anno a kiput csináltad, az határozottan arányos ezekkel.
Fejböl elöbb megoldja juk.
Együtt a z egész pudva egy huszas(komplett rambó fék fémfékcső, gázkar, tárcsa+ a telók)
Ha nem kell a teló, akkor a fék 12.
Van rajta még egy sebességkiihajtás, azt légyszi küldd vissza a gázbogdánnal együtt
Tuji
Tuji
Azon gondolkodok, hogy olyasmit kéne csinálni 2010-re 80-as Simsont.
Eseglet egy hajszálnyival kisebb kipu és szívásszöggel.
Megvannak még neked a Tomos hengerem adatai?
Tuji
Ez is egy öntészeti terv, de ez széria hűtőbordába terveződik. 16,5mm magas a kipunyílása 19-es porlasztóval. 20-as a csonk méret, 22-es a könyök kezdet, 13-as a végcső. 4 bazinagy felömlővel. Maj meglátjuk. A sutyiról leszedtem a tompítót, mert már nagyon szétjárt. Így erőtlen és nem forog el, vélhetően kisebb a hengernyomás. A simsonhoz szerintem jó lesz az a kis végcső.
Tuji
WTCC-ben és Le Mans-ban egészen egyszerűen a szabályok miatt van létjogosultsága a dízeleknek.
Nagynyomású túrós gépek 80-as évek végéik voltak versenysportban benyásban. BMW csúcsban 1400Le-t tudott 6 bar töltőnyomással 1500ccm-ből.
Lásd példának az Audit, az FSI-je 2.8-as volt talán, komoly szívócsőszűkítéssel, most meg van egy 5 és fél literes mindent szabad tdízele. És még csak kb erősebb sem, mint a 2.8-as volt, viszont reklámnak tökéletes, ígyis nyertek számtalanszor.
WTCC-ben meg ne már szabályok közé szorított szívóbenyással engedjük össze a turóskormost. És még ott sem egetverő a difi.
Rallyban meg a peugeot már a 206-nál belebukott.
Egyedül a hatásfok amiben jobb, de ez nem sok mindent jelent. Ha a pályán együtt mennek, akkor egy valamit lehet tudni, komoly szabályozása van a benyásoknak.
2. Arra akartam utalni, hogy egy Tuji Tomos 50/2f hozta ugyanezt (arányosan) 2008-ban.
ahogy látom, napról-napra egy hajszálnyival nagyobb teljesítmény, egy hajszálnyival nagyobb fordulaton, egy hajszálnyival szűkebb tratományban.
Csodák úgy tűnik nincsenek.
Egyébként ez milyen 60-as gép? 4f?
Mert a Tomos 50/2f-em, amire anno a kiput csináltad, az határozottan arányos ezekkel.
Addig biztos nem sajna.
De azért írd meg mit szeretnél.
buzerpipa@freemail.hu
Nokom.... :)