Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja.

(de elég csak egy tével melegíteni a perseLYt:)

Persze csak a gyári, a lengel mag atajvani az nem jön ki csak esztergával.
csak annyi az egész hogy fel kell melegítteni a hengert és simánn kijön a persej?
nm kell prés, tedd fel a gázra.
Dimma ne szálj be ebbe, nem éri meg.
Abszolút nincs mit.
frissiteni kéne a kanyarvadász extra .hut rég nem irt oda senki
Értem, cseles
akkor végül is ez olyan mintha egy külső palástot vennék le a perselyről ,csak egyszerűbb és pontosabb, nem rossz:)
Bár kicsit macera ki és be venni-tenni a perselyt, sajnos nekem nincs olyan jó kis présem mint neked.
Mi van besegitsek a leckéztetésbe. Ugy is bszarik ott minden nélküled.
van egyszerübb modszer én azt használom rézgálicos viz.
Mi van a S forumon? Mondjuk nekem itt egyszerübb.
Kisbetűvel írd be a linket. Pl most TA.rar Ezt javítsad át ta.rar-ra a végén a linknek és jó lesz.
Kösz, hogy szóltál, holnap javítom.
Nem az más. Az az, amikor elkészítessz egy perselyt. Végzel az ablakolással és belerakod az aluba. Megmaratod az alut. Kiveszed a perselyt, majd látni fogod a megmart részen, hogy az alut meddig kell kimunálni.
Linket meg megpróbálom javítani.
Jól van értem köszönöm szépen!
Amúgy most jut eszembe ,hogy a cikkedben azt írtad ,hogy "Ezekután beletesszük a perselyt a hengerbe, pontosan illeszkedve, mert... ....nehogy alámarjon. Leöblítjük, majd kivesszük a perselyt."
Akkor jól értem? most akkor rakjam össze a hengert és utána megint vegyem szét?
Csak mert most kint van, a persely.

Amúgy akartam már írni csak valahogy mindig elfelejtem az oldalon nem lehet letölteni a 2,5 időkeresztmetszetet. (error 404 not found)
De meleg legyen az alu és a folyadék. Ja és szabadban, nem mélyet lélegezni belőle :)
Értem, köszönöm!
Olvastam az oldaladon azt a lefolyó tisztítós mókát, azt hiszem azzal megcsinálom.
negyvennyóc órásat, és akkor le van tudva a hétvége:)
Köszönöm! :) Most már csak várnom kell.
Szervezni kellene helyette inkább egy 4 (azaz négy) órás megbízhatóságit :)
Kedvetkaptam egy kis simsonozáshoz már ezer éve mentem vele most meg haver odaadta a gépét nagyon jó volt a másik csávónak meg üzenem hogy nam egy versenypilóta alkat vagyok perszehogy nem repít a gép de nekem tetszett aki meg baszogatni akar szpja kia a gegijét csipkés zoltánnak!
Szép és jó ez a felület. Egyébként áramlástani dolog miatt van, hogy nem a tükörsima a legjobb felület.
Nem csépelek, itt részletezik:
http://memo.hu/kerdes/788379@0...

Az biztos, hogy a csiszolópapíros megoldásod jó, jobb mint egy nyers kimunkált felület. Én mondjuk egészen egyszerűen NaOH-val maratom fel, az is jó felületet ad, valamivel finomabbat mint a homokfújt és emellett gyorsan megvan.
Nem gúnyolódtam, csak elmeséltem.
Egyébbként valami elég szakadék kinézetü volt az a széria, a tuning meg Yeti membránosa.
Jóvanmár na de ti értetek hozzá mi meg nem.Ennyi!
Megnézném én azt a szériát!
Az hogy terheletlenül mennyi forog kb semmit nem jelent. Ez az adott motor esetében például látszik is, mert szerintem egy kicsi megpiszkált gyári is jobban megy nála:)
Álló helyzetben mértünk már 14 et szériának, és 17 et tuningnak.
nézd meg a simsonoknál a 2. vidit 12-ig kicsapa csepelkarbis.
Valakinek olcsó simsonja esetleg vagy csere?
Suhl, star, schwalbe, s50, 51?
Star előnyben.