Értem, cseles
akkor végül is ez olyan mintha egy külső palástot vennék le a perselyről ,csak egyszerűbb és pontosabb, nem rossz:)
Bár kicsit macera ki és be venni-tenni a perselyt, sajnos nekem nincs olyan jó kis présem mint neked.
Nem az más. Az az, amikor elkészítessz egy perselyt. Végzel az ablakolással és belerakod az aluba. Megmaratod az alut. Kiveszed a perselyt, majd látni fogod a megmart részen, hogy az alut meddig kell kimunálni.
Linket meg megpróbálom javítani.
Jól van értem köszönöm szépen!
Amúgy most jut eszembe ,hogy a cikkedben azt írtad ,hogy "Ezekután beletesszük a perselyt a hengerbe, pontosan illeszkedve, mert... ....nehogy alámarjon. Leöblítjük, majd kivesszük a perselyt."
Akkor jól értem? most akkor rakjam össze a hengert és utána megint vegyem szét?
Csak mert most kint van, a persely.
Amúgy akartam már írni csak valahogy mindig elfelejtem az oldalon nem lehet letölteni a 2,5 időkeresztmetszetet. (error 404 not found)
Kedvetkaptam egy kis simsonozáshoz már ezer éve mentem vele most meg haver odaadta a gépét nagyon jó volt a másik csávónak meg üzenem hogy nam egy versenypilóta alkat vagyok perszehogy nem repít a gép de nekem tetszett aki meg baszogatni akar szpja kia a gegijét csipkés zoltánnak!
Szép és jó ez a felület. Egyébként áramlástani dolog miatt van, hogy nem a tükörsima a legjobb felület.
Nem csépelek, itt részletezik: http://memo.hu/kerdes/788379@0...
Az biztos, hogy a csiszolópapíros megoldásod jó, jobb mint egy nyers kimunkált felület. Én mondjuk egészen egyszerűen NaOH-val maratom fel, az is jó felületet ad, valamivel finomabbat mint a homokfújt és emellett gyorsan megvan.
Az hogy terheletlenül mennyi forog kb semmit nem jelent. Ez az adott motor esetében például látszik is, mert szerintem egy kicsi megpiszkált gyári is jobban megy nála:)
(de elég csak egy tével melegíteni a perseLYt:)
Persze csak a gyári, a lengel mag atajvani az nem jön ki csak esztergával.