Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üzi átadva
Hát így tényleg bonyolult, korrigáltam
ide is beirom (kozi88@hotmail.com)
Ha lenne az adatlapodon mail cím, megadnám Mikinek, akkor rádír, ha épen ráér, jelenleg elég asok dolga van.
Sziasztok nekem van egy S51-es 3 sebós szimóm eladó!
csak világítás nincs rajta
50000.-
de ven hozzá hatvanas henger ahoz 1 gyűrű kell még az
+10000.-
Üdv mindenkinek!

Hát én speciel egyáltalán nem vagyok klub tag simson.hun de engem is meglepett ,hogy azért ilyen is van.... elég undorító dolog, gondoltam ,hogy regisztrálok hisz rengeteget meg lehet tudni simsonnal kapcsolatban Emzolitól, Mihutól, GI től és még azoktól akik igazán értik ,hogy mi a dörgés és akik rengeteg jó és hasznos tanáccsal látják el a tuningban kevésbé hozzáértőket, szerintem sokan vagyunk így többek közt én is úgy vagyok vele ,hogy tulajdonképpen neki köszönhetem, az írásaikból felszíppantott sok-sok tudást. Többek közt ezért is akartam regisztrálni de lehet ,hogy most már nem fogok, mert privátba vagy itt is meg lehet tárgyalni ezeket.
Sajnálatos ,hogy ilyenek vannak ,nem ismerem Emzolit de a mostani előzményekből ill. amit olvastam nekem is mint idegennek elégszembe tűnő a kép.

Amúgy kicsit megtörve a bomlasztók írásait (remélem nem zavarok meg senkit sem vele) szeretnék kérdezni valamit tuningal kapcsolatban.
Olvastam a hozzászólásod (Emzoli) ,hogy nem érdemes polírozni na most ezt értem ,hogy miért de akkor mi a határ? mi számít már polírozásnak a hengerben? ill. hogy tudom elérni akkor a kívánt felületet?
És még valami olvastam azt is ,hogy meg van valakinek Papp Miki Elérhetősége valaki az meg tudná nekem adni?
Csak mert a hengerfejem megmunkálását szeretném kiviteleztetni vele. (persze ezt úgy ,hogy ne legyen belőle baj ,hogy valaki kiadta a címét amiről beszélt Emzoli, hozzáteszem teljesen jogos)


A képeken finom csiszolópapírral elér eredmény látható anno (azóta szét van kapva henger és kicsit át faragom )

Előre is köszönöm!
Mondjuk én nem háborgok, engem nem károsítottak meg, csak azért nem tetszik, hogy a klubtársaim szívják a szar vezetés hülyeségeit.
Dzsi, én erre nem bíztatnék, de mindenki lelkiismerete szerint cselekszik, hogy tűr, vagy nem.
Én nem tűrtem, ki is lettem baszva, ennyi a történet, attól hogy a vezetőség alkalmatlan, még a közösség jó.

Sőt, én azt mondom menjenek el a simsonálisra is, remek buli szokott lenni.
Aki meg nem tetszik azt meg simán el lehet kerülni, nagy az a tábor.

LÉpjünk tovább.
A kék hatvanas 4 felömlős, Sós Anti henger kissé átalakítva Tuji által, és egy rá tervezett cső, gokartgyujtás, dellorto phbg 21 es karbi.

Ez a tavalyi simsonkupa bajnok motor.
(nem feltétlenül a bajnok motor a legerősebb)

A másik Bagáé, az egy 80ccm es egyszerű kétfelömlős, de igen haladós darab, mélyről húz mint a vízhordólány, dellortokarbi, gokartgyula, polinidugó.
Én úgy gondolom a legjobb véleménnyilvánítás az, hogy ha egyszerűen nem használom a simson.hu fórumát. Ha mindenki, akinek nem tetszik a helyzett, otthagyná az őket semmibe vevő SKM-es brigádot, akkor Marcika alighanem nézegetne..
Zoli, tegnap tettem be 3 képet a kiállításon látott simsonokról, nem ismered fel őket? hátha tudnál pár szót mondani róluk, mert eléggé piszkálja a fantáziámat
Még a végén rádverik hogy erőszakkal akartál hatalomra törni :)
Jut eszembe!

Valamelyik bomlasztó, nálam hagyott (nyilván bomlasztási céllal) egy bomlasztott és homokfujt lábtartót, amelyik bomlaszónak itthagyták az lassan akár el is vihetné.

Továbbá nálam van még szintén valaki vázmerevítője is(ülés alattit a lengővillatengellyel) összekötő vas.
(ezzel is kiválóan lehet bomlasztani)
Jaóóó reggeelt, bomlasztók!


Pedróza és Tóth Atti ma a motorkiállításon vannak(nyilván kimentek bomlasztani) akinek van kedve, menjen ki.
A belépő elég borsos(2 rugó) de talán érdemes, csináljatok képeket.
Én nem akarok bomlasztani, de Emzolival csak itt tudok értekezni...
Amúgy a porlasztó ragasztása még eddig kitartott, talán nem fog kirázódni az a fránya csatlakozó. A benzincsövet meg nem direkt vezettem most le a tanktól, hanem tettem bele egy kunkort. Bár azt nem tudom jó ötlet volt-e? De így legalább van helye a mozgáshoz a motor rezonanciája miatt.
Szia!
Na most megfogtalak, röhely - röhej .
Még egy uccsó, aztán nem fosom tele ezt a topicot, mert megyek somogyi betyárkodni.

Egyszerűen őrületes, felháborító, ahogy az elnök és az utolsó tiszteletbeli tag próbálja védeni a most készülőben lévő igazát, ki tudja hány felelősségre vonó tag előtt. Milyen válasz az, hogy most még nem mondjuk meg az igazságot, hanem majd csak vasárnap. Az igazság addigra más lesz? Vagy addigra készül el a végleges igazság? Vagy mit értett a tiszteletbeli tag azon, hogy egy heti munkát kell most gyorsan megcsinálni? Én az igazságot egy tömör dolognak képzelem, ami magától nem változik meg és formálni sem lehet.

De a legbájosabb az egészben, hogy az elnök azt gondolja, hogy ennyi év és ennyi beszedett tagdíj után a megoldás az lesz, hogy új titkár, és akkor majd lesznek excel táblák. Ez elég mucikás.
Igen , én is ilyesmin agyaltam , csak a csonknál hogy oldom meg ? pl a tömítettséget.
Egy erős acéldrótból hajlítassz egy kunkort, felhegeszted a könyökre. Egy másikat a másik oldalára. Fogsz egy mondjuk 5ös fúrót, átbököd vele az alsó bordát kétoldalt. Aztán beakasztod a rugókat.
Jóreggelt.

Nem gyenge ez a hazugságlavina, ami a törzsasztalon folyik. De hát a Barátok közt óta mindenki tudja, hogy ha vki ún. hazugságspirálba került, akkor onnan már egyenesen a mocsárba vezet az út, arccal lefelé. Ahogy szegény Berényi András is végezte a sorozatban.

Számomra még az is érdekes, ahogy Dreamer húzza az időt, ködösít, míg elkészül a végleges verzió arról, hogy a háttérben mennyire komoly munka folyt, amit valójában pár rosszindulatú reakciós, a rendszer és a nép ellensége tönkre akar tenni. (Remélem a V, mint Vendettát azóta mindenki megnézte)

Szerintem készülni fog a zöld topicról egy vázlat, ami úgy lesz megvágva, hogy a kellemetlen részek (például a tagok kiröhögése) kikerülnek belőle, esetleg írnak hozzá pár sort, hogy szép legyen, és a fórumozók elé tolják, hogy "tessék, itt van minden olvassátok el ti!" Ezt a módszert már abban az időben mi magunk is alkalmaztuk a kellemetlen helyzetek rendezésére. Hatásos.

Szerintem már elég sokan olvassák ezt a topciot a simson.hu-ról is. Marci, csak itt tudok válaszolni. A 200 ezer a Trabira természetesen egy jelképes összeg, nyilván mindenki tudja, hogy itt sokmillió forint tűnt el. Ha évente 500.000 és 1 milla közötti összeget szedett be a klub, és ezt mondjuk megszorozzuk 5 évvel, akkor vegyünk 3 és 4 millió közötti összeget, szerintem ez reális. Ha ennyi pénzből a klub itt tart, akkor jogosan merül fel a kérdés, hogy ha a fejlődést nem szolgálta ez a pénz, akkor vajon mit szolgált?

Szerintem kérdezzük meg a PSZÁF-ot? Miccósz?
Valami tipp , gyári könyököt hogyan rögzíthetem rugós felfogatással?
Olvasni tudok, csak írni nem.
(ezért is roppant színvonalas és elegáns engem fikázni, de hát ez a szint:)

A kialakult helyzetre tekintettel, gondolom senki épeszű nem várja el, hogy ÉN magyrázkodjak, magyarázkodjon az, aki az alap baromságot kitalálta.

Azt kell nézni, hogy miről szól az egész,és hogy kik fejezték ki nemteszésüket, olyanok, akikre a handabandázás, bomlasztás véletlenül sem fogható rá, például a mindíg mértéktartó Horváth Miki.

Ez a lényeg, a többi csak manipuláció, marketing bullshit
Zoli, kár hogy nem tudod olvasni a fórumot, mucika ködösít, illetve mindent egy olyan emberre ken, akit nem vágok hogy ki (lehet csak én).
Ja, és Te vagy a bűnbak mindenért, és ezt csak azért csináltad hogy mucikának keresztbetegyél.
És hogy a kanyarvadászosok ergo nem kellenek mert az már egy külön klub.
Csak széria P20-ast láttam ott, gyári állapotban, nagyon szép volt, sajnos nem voltak beindítva, pedig a simsont meghallgattam volna, soha nem volt alkalmam még hallani hegyzett simsont:) Elvileg nemsoká tudok betenni 1-2 képet.