Igazából nem mini tuningos kúpot csináltam hanem egy eredeti B-s kúpját másoltam le. ezt szeretném egy N-es kipuba bele rakni. csak gondoltam hogy rákérdezek a dologra mielőtt neki fogok
Ha most nem szart volna be a gépem tennék be képet a minituningos csőről.
De a kúp hossza 80, és az eleje 110-re van az első kúp végétől, végső átmérője 15 (kisebb ne legyen semmiképp) és hátsó kúp elejétől megy egy 15ös cső végig a tompító végéig, és a kúp utáni része perforált csöves, és körbe va tömve üveggyapottal.
No Urak kérdés :) ha egy N-es kipuból kicsapom a "fojtást álá nátúr" és helyette egy B-s kúpot rakok bele. lesz valami változás? vagy van értelme a dolognak?
De a kúp hossza 80, és az eleje 110-re van az első kúp végétől, végső átmérője 15 (kisebb ne legyen semmiképp) és hátsó kúp elejétől megy egy 15ös cső végig a tompító végéig, és a kúp utáni része perforált csöves, és körbe va tömve üveggyapottal.
Remélem sikerültérthetően leírnom.
Mondjuk úgy hogy a pizzás robesszal, nagy dobozzal is leálltam pályázni. :)
első és a hátsó lámpa külön tekercsől mennek?
Valami..
De mit vársz egy 20 éves n-es motortól amivel nagy tejes köcsögöket hordtak, és olyan első féke van hogy na! :)
Mióta kicseréltem már fasza.
Bár mint írtam én nem értek semmihez. :)
Pedig én ezekbe mindíg átszűrt fáradt motorolajt teszek, szóval az elég sűrű. :)
Hogy Zsolit idézzem Mucikalegbelsőkör.....
De azt hiszem ne hozzuk fel a témát többet ezen fórumon.