Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem azvolt gond hogy nemindul! hanem hogy melegállapotban megáll.
meg a karburátoron is állított ezt mondta, még azt is hallottam hogy tirisztoros gyújtásnál az is okozhat ilyet ha a tirisztoros jeladóban a tekercsek forrasztásai nem jók, ez igaz lehet?
abbol gondolom hogy jó a gyújtás beállítás, mert 1 hete hoztam haza szerelőtöl, mert elszállt a lendkerék, és le kellett cserélni meg beállítani a gyújtást tehát azt megcsinálta,
A kopott gyűrűknek/dugónak azért van hangja, főleg ha már annyira kopott, hogy a motor ne indulna be tőle, az meg hogy szikra meg benzin van az okés, de nem mindegy mikor van a szikra és mennyi az a benzin:)
azért kérdeztem a dugatyu gyürü cserét, mert azsem igazén segit rajta. ugyanis általába ovális alakban kopik a henger fala,uj gyürü esetén süritésnél elmegy a nyomás a henger és a gyürük mellett. De ez nem tőrvényszerü.
Ha melegen van szikra és üzemanyagot is ka, akkor azért állmeg a motor mert kicsi bent a kompresszio a gyürük elvannak kopva. De ha lehet furasd meg a hengert ,utánna tuti jólesz. Nálunk Veszprémbe, 5000 ft egy furás uj dugóval gyürüvel csapszeggel.deha beviszed cseréde már adják is a másikat.
de először ki szertném zárni a többi lehetőséget amit egyszerűbb kijavítani
nem azt nem
a dugatyu gyürüket is cseréltétek?
megnéztem hármat is egyikkel sem működik, a szerelő fűrészgyertyát rakott belle, meg néztem még két belevalót, nem működött, szikrát is néztem volt mindegyiknél
Gyertya?
helllosztok összeraktuk a simot, elvittem egy körre és ha bemelegszik egyszerüen nem indul be még tolásra sem, gyújtás vagy karbi nemtudom nincs ötletetek?(tirisztoros gyújtású egyébként)
köszönöm a válaszokat meg is csináltam
boyrob@freemail.hu

ide írj
varga robi szokott az itt fórumozóknak csinálni rezót de többet nem tudok róla
hello valaki nemtud valakit vagy valaki nem jártass e simson rezonátorok készítésében aki tudd vagy tudd iet csinálni vegyen fel msnre maruzspatrik@freemail.hu
parafával vagy tömítő pasztával szoktam eldugítani a csőtengely végét.
de ha sok az olaj akkor is csöpög, de én mindig ledugózom az a tuti
4deci kell a blokkba, ha túltöltöd, vagy felborul a motor, vagy a csőtengely végén nincs ott a km kihlytás, akkor csöpög
Hellósztok legyetek szívesek segíteni nekem abban, hogy miért engedi az olajat a simsonom annak a tengelynek a végén amelyiken a fogaskerék van, szimeringet cseréltem, de a tengelynek a vége olajos, és nem tudom hogyan csináljam meg.51-es négy sebességes simsonról van szó
előre i köszönöm
Kösz zz4
kép
körmös lehúzóval meglehet oldani könnyedén.
ennélkül nehéz lesz.
Sziasztok! Valami ötlet vagy tipp kellene,hogy hogyan vegyem le könnyedén a babetta gyújtás lendkerekét,mivel ugye a simo lendkereke más és az a fajta lehuzó ugye nem jó rá.
Ötleteket kérek
Mármint a simonhoz átalakított babetta gyújtásról beszélek,nem a babettán lévőre,bár gondolom sejtettétek
hello valaki nemtud valakit vagy valaki nem jártass e simson rezonátorok készítésében aki tudd vagy tudd iet csinálni vegyen fel msnre maruzspatrik@freemail.hu
150 hez már kellene erőse 20 ló felett, azt azért nehezen hiszem