Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló!Az a kérdésem lenne hogy,van nekem egy schwalbim (star blokkos)és an egy s51 blokkos hogy azt átlehet átalakitás nélkül rakni elüre is köszi!:)
A felni fújva van?
Az enyémen már elég ócsk, az új me horror áron van...
Kész!

emzoli a problémám még mindig fennáll amit régebben mondtam Neked, hogy a csőtengelynél jön az olaj pedig bepasztáztam ahogy ajánlottad. Mit lehet még tenni?
Csáó mindenki! Az lenne a kérdésem hogy 1 jó állapotú kondenzátornál is lehetnek a megszakítónál néha-néha szikraáthúzások? Meg kérnék 1 szakvéleményt arról is hogy ha világos kékes a gyertyán a szikra az milyennek mondható? Az előző kondival (után gyártott) narancssárgás volt.
a LaciCRM teknolodzsi annál is kevesebb áramot igényel ez akkor is felvillan ha csak percenként 3at pöffen a géped alapjáraton
He?
Che cosa wat a fakk?
Non Capisco.


hmm?
Sziasztok!
Van pár eladó alkatrészem ha érdekelne valakit.
Enduro rács (600Ft) , felfogatók hozzá (250Ft) , 3-as dekli (1200) , első lánckerék 17-es újszerű (300Ft) , hátsó csomagtartó (1000Ft) , 3-as csőtengely (500Ft) , S51-es alaplapok (500Ft/Db) , gyújtó, világító, töltő tekercs (400Ft/Db) , 22n1-es Mz karbi szivatóval (3000Ft) , alapméretes GYÁRI S51-es henger fúrást nem igényel, tökéletes kipufogó menettel (2000Ft)
Testeld le agyujtást rendesen a blokknál, és a blokkot i s a vázhoz
sziasztok!

az mitől van, hogy ha behúzom a kuplungot a simómon, akkor elmegy az alapjárat? szóval túráztatni kell!
He?
Che cosa wat a fakk?
Non Capisco.
köszi ezekre gondoltam én is kivéve a mechanizmus problémát,
a gyújtás attol bezhatja,ha a szikrát ott adja ahol kell?
az üzem anayag ellátás pedig h kivan kopva a karbi?
1:gyujtás
2:üa ellátás
3:mechanikus probléma
millió meg egy oka lehet.
sziasztok!
az mitől van hogy a simo az istennek sem indul rugásra?
Rendkívüli módon örvendek, hogy sikerült magtalálnod a Webfordítás oldalt, de nem e lehetne e eseglet, hogy ezt a topikot ne offoljad széjjel hm, szivi?
Nem jellemző, bár tök simán lehetne, a Tomos at50 es indexe is akku nélkül megy.
Ott a teljesítményigényt az első/hátsó index felváltva villogtatásával oldották meg.
nekem meg még viz is szokott fojni a csoknál ha hidegbe indíttom el
az mitől van?
nekem meg még viz is szokott fojni a csoknál ha hidegbe indíttom el
az mitől van?
средний
miért nem vonalas?
бумага в клетку
tarlórépamag?
köszi репка
csináltam astabil multivibrátorból olyan irányjelző relét ami működik akku nélkül és nem változik a villogás gyorsasága




( valaki bele fog kötni a vibrátorba )
дурак