meg az n-esben a kipufogó csonk az igen belógott a kipufogóba és nem rezonált a dob
az én kipufogómba volt ojan lemez az első és hátsó kup között de már kiütöttem belőle lehet hogy az is visszafogta
ja meg nekem a hátsó kup hejett van benn a sip és a hátsó részébe csak egy jukacsos cső van
kicsitt morgósabb hangja van
A gyári kipufogóban nem rémlik hogy lett volna ilyen alkatrész.
Az N es modell magyarországra készült változataiban a hátsó kúp hiányzott, helyette egy lemez volt egy kb 8 a furattal, a henger vezérlése is jóval alacsonyabb volt, és a későbbi változatokon(16N3) a suber a karbiban hosszabb volt, nem lehetett teljes gázt húzni.
"amit a gyárból kitoltak szimó, az 60-at sem ment. Fojtva volt."
Szerintem sincs értelme tovább beszélgetni erről.
(ha kicsit is értenél hozzá, tudnád, hogy csak a magyarországr gyártott N es tipusok voltak fojtottak, az alapmodell az a bés, az fojtatlan)
na ha lezártuk a sebesség témát akkor inkább kezgyünk bele a felömlő polírozás témába
hogyan lehet azt polírozni?
énis gondolkottam hogy valamivel fel kéne polírozni de azt az öntvényt előbb valahogy le kéne csiszolni mer nagyon rücskös
te mivel csináltad meg hogyann?
De már sikerült beíndítani,csak halandzsál,de szerintem nem a gyújtással van a baj mivel ugyanezt csinálta a megszakítóssal is.
Minél melegebb annál inkább halandzsál és nem bír menni.
A gyertya meg lucskos nagyon. Az lehet hogy a főtengelyszimering miatt csinálja?
A részleteket mailban trágyáljuk meg.
emzoli22357@freemail.hu