Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engedelmeddel ezt leütöttem.

A részleteket mailban trágyáljuk meg.

emzoli22357@freemail.hu
Vape rendszerű BOSCH gyújtás Simsonra 10ezer ft
Tárcsafék simsonra!

Bowdenes 5ezer ft
Írtam e-mailt, de nem válaszoltál ezért írok ide...

Sikerült megállapítani a gyújtás hibáját?
majd még gondolkodom, köszönöm az információkat:)
jelenleg 3 de van 4es váltóm ha kell az plusz 6ezer ft komplettan
4 vagy 5 sebességes?:)
babetta gyújtás ha kell 3ezer ft komplettan
Kecskemét

ami kell egy gyújtás az nincs az árban
ezenkívül hűtő meg minden benne van
40ezer ft az ára
zsír új főtengely
teljesen felújított blokk
hol található? és milyen áron adnád, mik vannak az árban, stb.?
megveszed és megudod:)

50ccm-es

ha kell van csak henger és fej is ha te akarod átalakítani:)
Ez milyen henger? azon belül h. aprilia:)
jelenleg még kipróbálható állapotban hűtővel együtt
Eladó a blokkom, anyagiak miatt!

Simson Aprilia hengerrel gyújtás nélkül, de karbival polini szívócsonk és membrán.
valóban
meg az n-esben a kipufogó csonk az igen belógott a kipufogóba és nem rezonált a dob
az én kipufogómba volt ojan lemez az első és hátsó kup között de már kiütöttem belőle lehet hogy az is visszafogta
ja meg nekem a hátsó kup hejett van benn a sip és a hátsó részébe csak egy jukacsos cső van
kicsitt morgósabb hangja van
A gyári kipufogóban nem rémlik hogy lett volna ilyen alkatrész.

Az N es modell magyarországra készült változataiban a hátsó kúp hiányzott, helyette egy lemez volt egy kb 8 a furattal, a henger vezérlése is jóval alacsonyabb volt, és a későbbi változatokon(16N3) a suber a karbiban hosszabb volt, nem lehetett teljes gázt húzni.
Értelmetlen és felesleges a fel és beömlők polírozása, semmivel nem növeli a teljesítményt, sőt.

A ragyákat el lehet tüntetni, de a kívánatos felületi minőség az nem a polírozott, hanem kb a gyöngyözött.
de ami a kipufogóba van naggyábol a közepén egy lemez és van rajta 4 nagy juk az is fojtás?
"amit a gyárból kitoltak szimó, az 60-at sem ment. Fojtva volt."

Szerintem sincs értelme tovább beszélgetni erről.
(ha kicsit is értenél hozzá, tudnád, hogy csak a magyarországr gyártott N es tipusok voltak fojtottak, az alapmodell az a bés, az fojtatlan)
de mér nem?
mindenki azt mongya hogy ugy gyorsabban áramlik benne a levegő
Felömlőt, szívónyílást nincs értelme tükörre polírozni.
na ha lezártuk a sebesség témát akkor inkább kezgyünk bele a felömlő polírozás témába
hogyan lehet azt polírozni?
énis gondolkottam hogy valamivel fel kéne polírozni de azt az öntvényt előbb valahogy le kéne csiszolni mer nagyon rücskös
te mivel csináltad meg hogyann?
Persze,hogy le lehet csak nem olcsó mulatság.
De már sikerült beíndítani,csak halandzsál,de szerintem nem a gyújtással van a baj mivel ugyanezt csinálta a megszakítóssal is.
Minél melegebb annál inkább halandzsál és nem bír menni.
A gyertya meg lucskos nagyon. Az lehet hogy a főtengelyszimering miatt csinálja?