Az hog nepi szinten csináltad nem jelent semmit.
napi szinten is lehet hülyeséget csinálni(lásd még politikusok:)
Azt értem, hogy a tompítóbetétet kivetted(ettől ugyan csak hangosabb lesz, de nem megy jobban) viszont a hátsó kúp, és az eredeti betét közötti bagyjából másfélliter köbtartalmű teret ha eltönteted, akkor meggátolod a hátsó perforált kúp likain keresztül az áramlást, és ez ne annyira jó ötlet.
A hátsó kúp perforálásának következmébnye, hogy a motor szélesebb sávban dolgozik, és jobban túlforog, ha kitömöd, gyakorlatilag egy perforálatlanh hátsókúpos rendszert kapsz, ami nem fog jól működni, mivel a kúpszöge igen nagy(mert perfooráltra van tervezve:)
Hali! Nemtudja valaki , hogy 51es Simsonba , a főtengely jobb oldalánál a csapágy és a zégergyűrű közé mekkora hézagoló lemez kell gyári adat szerint ?
Nem is hiszem el, ha gps-el beméred,és bebizonyítod,hogy teljesen alap gyári simson 70-et megy alattad,akkor odaadom neked egyik gyári blokkomat és megkérlek,hogy állítsd be nekem is úgy ahogy a tied van és vigye a 70-et.
A hozzá való alkatrészt munkadíjat mindent állok
Benne vagy?
Oké elhisszük,de csak ma este neked
Jaj,ajánlom figyelmetekbe a www.simson.hu-t,regisztráljatok be olvasgassátok a fórumokat én is csak azért mondom mivel kb fél éve nekem fogalmam sem volt a simsonokról.
Azt sem tudtam az 50 és 51-es között mi a különbség,mostanra már elég "felvilágosodott" vagyok ezen a téren,hála az ott található segítőkész embereknek.
Pl akit kiemelnék M.Zoli.
Mostanában már én is hozzá-hozzá tudok szólni/segíteni pár alap kérdésben,de ilyen már bocs a kifejezésért,hülyeségest ne állíts!
van itt aki 26 lóerős motorjával van el (vagyis állmodozik róla)
van akinek 100at meg 1 70es hengerrel.
most jön a reális:
kell 1 jó karbi (19-21mm dellorto vagy esetlegesen amal, és egyéb versenytuning)
1 gyújtás amivel jobb a fordulatszám (pl babetta, amal)
tervezett kipufogó(hengerhez tervezve)
alakított henger ( reszelt stb)
áttétel módosítás.
nagyrészt simsonra ennyit lehet így első nekirugaszkodásból mondani, ennél már csak a pipecelés a több pénz.
dobozt kivetted? uuu az a súly.
rakd vissza a gyári szűrő sokkal jobb mint a sport.
én ilyen "sportlégszűrőt" nem tennék motorra, a levegőből csak a féltéglánál nagyobb szemcséket szűri ki, por meg megy befelé rendesen, csak jótanács:)
Úh,most,hogy mekkora fuvóka van bent,az nem sokat dob rajt,akkora kell neki amekkorát igényel,ha én beleteszek egy 60/2 F szetthez egy 100-as főfuvit és kiveszem a dobozt akkor 100-at megy? Nem.
Dobozt kivetted?1 kg,az nem jelent semmit sem,hogy bent van-e vagy sem.
Sportlégszűrő valamikor sokkal rosszabbul megy tőle a motor mint a gyári levegőszűrővel.
Igen,de a tompítót ki kell szedni.
Néhány évig csináltam napi szinten...
Kicsit nagyobb előgyujtás,egyel lentebb a súbertű tányérja,és álom lesz a gép...
van egy 100as simo settem ha érdekel.
forgattyúsház, főtengely, henger(sérült), hengerfej 20.000ft
üdv:Zoli
0,1mm re kell kihézagolni(én szorosr szoktam)
napi szinten is lehet hülyeséget csinálni(lásd még politikusok:)
Azt értem, hogy a tompítóbetétet kivetted(ettől ugyan csak hangosabb lesz, de nem megy jobban) viszont a hátsó kúp, és az eredeti betét közötti bagyjából másfélliter köbtartalmű teret ha eltönteted, akkor meggátolod a hátsó perforált kúp likain keresztül az áramlást, és ez ne annyira jó ötlet.
A hátsó kúp perforálásának következmébnye, hogy a motor szélesebb sávban dolgozik, és jobban túlforog, ha kitömöd, gyakorlatilag egy perforálatlanh hátsókúpos rendszert kapsz, ami nem fog jól működni, mivel a kúpszöge igen nagy(mert perfooráltra van tervezve:)
majd inkább bicikliröl átrakom a km/h-t aztánn megmérem azzal
A hozzá való alkatrészt munkadíjat mindent állok
Benne vagy?
nem kell elhinned ha nem akarod de én azt láttam hogy 70-et veri a mutató
Jaj,ajánlom figyelmetekbe a www.simson.hu-t,regisztráljatok be olvasgassátok a fórumokat én is csak azért mondom mivel kb fél éve nekem fogalmam sem volt a simsonokról.
Azt sem tudtam az 50 és 51-es között mi a különbség,mostanra már elég "felvilágosodott" vagyok ezen a téren,hála az ott található segítőkész embereknek.
Pl akit kiemelnék M.Zoli.
Mostanában már én is hozzá-hozzá tudok szólni/segíteni pár alap kérdésben,de ilyen már bocs a kifejezésért,hülyeségest ne állíts!
de mostanában kicsit erőtlen a hideg miatt
van itt aki 26 lóerős motorjával van el (vagyis állmodozik róla)
van akinek 100at meg 1 70es hengerrel.
most jön a reális:
kell 1 jó karbi (19-21mm dellorto vagy esetlegesen amal, és egyéb versenytuning)
1 gyújtás amivel jobb a fordulatszám (pl babetta, amal)
tervezett kipufogó(hengerhez tervezve)
alakított henger ( reszelt stb)
áttétel módosítás.
nagyrészt simsonra ennyit lehet így első nekirugaszkodásból mondani, ennél már csak a pipecelés a több pénz.
dobozt kivetted? uuu az a súly.
rakd vissza a gyári szűrő sokkal jobb mint a sport.
Dobozt kivetted?1 kg,az nem jelent semmit sem,hogy bent van-e vagy sem.
Sportlégszűrő valamikor sokkal rosszabbul megy tőle a motor mint a gyári levegőszűrővel.
De ha zavarom a levegőt,akkor lépek...
Vannak itt mások akik osztják az észt...
Én a tapasztalatom akartam megosztani...
on
Néhány évig csináltam napi szinten...
Kicsit nagyobb előgyujtás,egyel lentebb a súbertű tányérja,és álom lesz a gép...
Most rajta vagyok, hogy az eddig nyúzásra használt szimát megcsináljam 70-es re, majd jönnek onnan is a vidik!
másik :
s51b gyári állapot szét se volt szedve, 88as kiadás :
gyárilag 72-t ment alattam (akkor kb 70kg voltam)
Ha jól emlékszem, a gyár 5,5 loerőt ad meg a 70 es motorra 7 erzes fordulaton, ez durván 70-80 km/ó-ra elég egy ekkora és ilyen súlyú tárgynál.