Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van...
A kipu belsejében lerakódott olajsár elkezdett kiégni.
bővebben?:S
hali!

van egy 100as simo settem ha érdekel.
forgattyúsház, főtengely, henger(sérült), hengerfej 20.000ft

üdv:Zoli
Nincs erre gyári adat.
0,1mm re kell kihézagolni(én szorosr szoktam)
amikor 70 et mutat a műszer, akkor megy 60 at kábé.
Az hog nepi szinten csináltad nem jelent semmit.
napi szinten is lehet hülyeséget csinálni(lásd még politikusok:)

Azt értem, hogy a tompítóbetétet kivetted(ettől ugyan csak hangosabb lesz, de nem megy jobban) viszont a hátsó kúp, és az eredeti betét közötti bagyjából másfélliter köbtartalmű teret ha eltönteted, akkor meggátolod a hátsó perforált kúp likain keresztül az áramlást, és ez ne annyira jó ötlet.

A hátsó kúp perforálásának következmébnye, hogy a motor szélesebb sávban dolgozik, és jobban túlforog, ha kitömöd, gyakorlatilag egy perforálatlanh hátsókúpos rendszert kapsz, ami nem fog jól működni, mivel a kúpszöge igen nagy(mert perfooráltra van tervezve:)
Hali! Nemtudja valaki , hogy 51es Simsonba , a főtengely jobb oldalánál a csapágy és a zégergyűrű közé mekkora hézagoló lemez kell gyári adat szerint ?
Akkor igazatok van nem vitatkozom
enyém is ment annyit, gyári bontatlan kínzás nélküli, 72-t vitte(nem simson óra szerint)
benne de nincsen gps-em meg amugyis minek az?
majd inkább bicikliröl átrakom a km/h-t aztánn megmérem azzal
Nem is hiszem el, ha gps-el beméred,és bebizonyítod,hogy teljesen alap gyári simson 70-et megy alattad,akkor odaadom neked egyik gyári blokkomat és megkérlek,hogy állítsd be nekem is úgy ahogy a tied van és vigye a 70-et.
A hozzá való alkatrészt munkadíjat mindent állok
Benne vagy?
én már nagyon régen beregisztráltam a simson.hu-ra
nem kell elhinned ha nem akarod de én azt láttam hogy 70-et veri a mutató
Oké elhisszük,de csak ma este neked
Jaj,ajánlom figyelmetekbe a www.simson.hu-t,regisztráljatok be olvasgassátok a fórumokat én is csak azért mondom mivel kb fél éve nekem fogalmam sem volt a simsonokról.
Azt sem tudtam az 50 és 51-es között mi a különbség,mostanra már elég "felvilágosodott" vagyok ezen a téren,hála az ott található segítőkész embereknek.
Pl akit kiemelnék M.Zoli.
Mostanában már én is hozzá-hozzá tudok szólni/segíteni pár alap kérdésben,de ilyen már bocs a kifejezésért,hülyeségest ne állíts!
nekem minden gyári a motoronn 50ccm, 16n1 karbi és a nyáron ment 70-et 16-os első fogaskerékkel
de mostanában kicsit erőtlen a hideg miatt
na most tisztázzuk.

van itt aki 26 lóerős motorjával van el (vagyis állmodozik róla)

van akinek 100at meg 1 70es hengerrel.

most jön a reális:

kell 1 jó karbi (19-21mm dellorto vagy esetlegesen amal, és egyéb versenytuning)
1 gyújtás amivel jobb a fordulatszám (pl babetta, amal)
tervezett kipufogó(hengerhez tervezve)
alakított henger ( reszelt stb)
áttétel módosítás.

nagyrészt simsonra ennyit lehet így első nekirugaszkodásból mondani, ennél már csak a pipecelés a több pénz.


dobozt kivetted? uuu az a súly.

rakd vissza a gyári szűrő sokkal jobb mint a sport.
én ilyen "sportlégszűrőt" nem tennék motorra, a levegőből csak a féltéglánál nagyobb szemcséket szűri ki, por meg megy befelé rendesen, csak jótanács:)
Most nézem,gyári karbi,gagyi rezó,gyújtás nem tudom milyen,de itt lényegtelen is egy jó gyújtástól sem megy többet.
Úh,most,hogy mekkora fuvóka van bent,az nem sokat dob rajt,akkora kell neki amekkorát igényel,ha én beleteszek egy 60/2 F szetthez egy 100-as főfuvit és kiveszem a dobozt akkor 100-at megy? Nem.
Dobozt kivetted?1 kg,az nem jelent semmit sem,hogy bent van-e vagy sem.
Sportlégszűrő valamikor sokkal rosszabbul megy tőle a motor mint a gyári levegőszűrővel.
90-es fúvókával és sportlégszűrővel nameg persze a doboz kivételével sem megy 90-et?
off
De ha zavarom a levegőt,akkor lépek...
Vannak itt mások akik osztják az észt...
Én a tapasztalatom akartam megosztani...
on
Igen,de a tompítót ki kell szedni.
Néhány évig csináltam napi szinten...
Kicsit nagyobb előgyujtás,egyel lentebb a súbertű tányérja,és álom lesz a gép...
A 60-as az úgy állt össze, hogy nyújtott áttételű 4., és 17-es első lánckerék. Nem volt egy gyorsuló bajnok, de 80 fölött volt a vége :)

Most rajta vagyok, hogy az eddig nyúzásra használt szimát megcsináljam 70-es re, majd jönnek onnan is a vidik!
így van. csak már nemakartam neki kifejteni mert fáradt vagyok.

másik :

s51b gyári állapot szét se volt szedve, 88as kiadás :

gyárilag 72-t ment alattam (akkor kb 70kg voltam)
Nem, nem megy.

Ha jól emlékszem, a gyár 5,5 loerőt ad meg a 70 es motorra 7 erzes fordulaton, ez durván 70-80 km/ó-ra elég egy ekkora és ilyen súlyú tárgynál.