Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az micsoda?
szerintem több vagy te annál
Amúgy kanyargépem elég jól alakul(mihez képest),ma lett kerekem,holnap tanksapka,dellorto karbiba tűszelep,elvileg holnap megérkezik hozzá szívató,kell még a hátsó kerékhez egy távtartó,és hátsó lánckerékbe amibe belemegy a tengely.
Vissza van még henger,babetta gyújtáshoz közdarab,elektronika,és áttekert gerjesztő(utóbbi lezsírozva).
Jawa mustan gyújtó tekercsel jó lehet a babszi?
Vastagabb rajt a huzal sokkal mint babettáén,az jelent valamit,hogy megszakítós és nem tiris?
alsegédsenki voltam, arról
miről mondtál le?
Akkor azon átsiklottam,visszaolvasok.
twegnap leírtam a tunigban
Aha értettem köszi,amúgy sajnálom,hogy lemondtál,tudom semmi közöm hozzá meg nem tudom mit miért,de akkor is.
belső méret a tengrlyméret, a külső meg kis túlfedéssel a lengővilla lika.
(meg tud szorulni a hegesztéseknél, érdemes utána dörzsölni belül)
Aha amit betettem képet olyanra kell megcsinálni igaz?
A külső átmérő az mint a képen a belső pedig a csapnak a belső furata jól gondolom?
Az más, abba mehrt műanyag.
Az olcsóbb mint a bronz.
Valaki gyártott is párat a klubban
Kanyargépre akarom megcsinálni,hogy ne mászkáljon össze vissza a hátulja
Aha, akkor pozitívra nyit.
utcára én nem jsvaslom a merev cuccot.
lehet bronz, de azt akkor zsírzógombbal meg csatorbával kell ellátni, és nyomni kell bele a zsírt, hogy kihozza a koszt.

Danamidot meg árulnak ipari műanyagos boltok.(gugli)
én úgy emléxem hogy mikor elötte van pont, legalább is én oda szoktam állítani és mindig jó
Zoli,kicsit tudnál nekem segíteni?
Lengővilla szilentet akarok csinálni a gyári helyett,viszont danamid(remélem jól írtam) nem igen tudok hol lehetne hozzájutni így valami fémből szeretném ezt megcsinálni,milyen anyag legyen ez?
Ehhez zsírzószemet is kell bele tennem?
Ugye ezt kell elkészítenem?
Én úgy tudom mikor odaér,mintha valamelyik nap fórumon lett volna róla szó.
Én márelfelejtettem, a nyomrult babevő mikot ad szikrát, amikor a mágnes elhagyja a vasat, vagy amikor odaért?
leveszed az alaplapot.
gyertya ki és felsőholtpontra állítod(csavarhúzó gyertya helyére és addig tekered a lendkereket amíg nem jön tovább felfele)
ezt elég pontosan kell
azután tolómérővel leméred ezt a távolságot a gyertyánál bedugva(szélén mérd akkor pontos lesz)
ehhez az értékhez hozzáadsz 1,5mm-er(vagy 1,6-ot vagy amennyire akarod az előgyújtás értékét)
ezután tolómérőn beállítod ezt az értéket
visszarakod a gyertya helyén a beállított tolómérőt és a lendítőkereket addig tekered az óra járásával ellentétes irényba míg a tolómérő nem megy lentebb
ekkor megnézed a babi lendkerék jeladó mágnesét(ez van legbelül)
és oda állítod az alaplapon lévő jeladót(ez van legbelül)
rögzíted és jónak kell lennie.

más módszer is van de én ezt szoktam alakalmazni
vagy stroboszkóp(de az nemmindenkinek van)
Elmagyaráznád hogy azt hogyan kell
Köszönöm előre is.
a második rajzonn mér a 15-ös van lekötve a testre?
a megszakittós gyujtásnál az 1-est szokták testre kötni
Hompot Roland asszem, Ónodinak még megteccene, és elkunerálná:)
Ónodi barátunk jön majd a gyuláért?
Akkor annak a tapasztalatnak más oka volt.
A ferritmágnes végtelenül ostoba jószág.
Az ecélmágnes már kissé más(pl babetta) az elevegyengébb mint a ferrit, viszont nem is változik annit(keveset) a tulajdonsága minta többinek.(stabilabb)
Az acél viszont nem szereti ha ütögetik(a többi sem, mert azok simán eltörnek:)
oké én elhiszem az elméletet, de sokszor volt hogy a tapasztalat mást mutatott.

de köszi a dícséretet!

:D
Mert ha megnézed, a két kapcsrajz, két különböző gyújtáshoz való, az első képen az elektronikus van a másikon meg a sima megszakítós, ezért látod fordítva a trafó bekötését. A lényeg, hogy a megszakítós kapcsolási rajz alapján kösd be.