Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom milyen,nincs rá írva.
De csak addig, amíg egyszer el nem megyek mellette 80-al valahol az országban

Amúgy sem érint meg a dolog. Leméretni le lehet valahol, hogy hány lóerős a masina?
De zárjuk le ezt a témát úgysem tudjuk egymást meggyőzni erről ennyit.
Te azt állítod én ezt,aki többet jobban ért hozzá úgyis az én álláspontom mellett vall
Nem tudom melyik motorját mérte be csak írtam,hogy van olyan simson is ami garantáltan 50 000 km-t futott,de ha érdekel,hogy melyiket mérte be kérek képet,és pontos adatot is róla.
Szerintem nem kellene összehasonlítani azt a motort, ami 50ezret futott, és azt ami csak 500-1000km-t. Tudod, mozgó alkatrészek. Kopnak. Az erő is kopik a henger falával együtt...
Beömlő polírozás, illetve ehhez hasonló dolgok már nagy tuningnak számítanak, mert azt csináltam rajta. Persze, biztos nekünk csináltak külön szimókat, amik 60 fölött mennek.

Erre egy példa: Haveri körben van 3db yamaha tzr50, és 2db rs50 (egyik aprilia, másik rieju) Az egyik TZR 75-80nál többet akkor sem akar menni, ha a srác hátszélben megy leejtőn. A másik 2 viszont 100 fölött tud. Egyik sem átalakított, és nincs leamortizálva... Csak egyszerűen olyat fogott ki. Ez van.

Szerintem szimónál is lehetséges, hogy ki fog az ember egy olyat, ami valamiért más mint a többi, és vagy épp jobban megy, vagy rosszabbul. Azt tudom, hogy a sajátjaimat én raktam össze, én keverem bele a benzint (CSAK stihl olajjal hajtom), és én állítgattam be. Minden kapta a polírt, és minden minőségi olajban fut. Nem megy 2 nyomban, és nem is szorul semmije. Hihetetlen a 70-80?! szerintem nem, de akkor maradjunk az igennél.

Bocsánat, hogy elkezdtem a témát, most be is fejezem!

Még annyit hozzá tennék, hogy amit a gyárból kitoltak szimó, az 60-at sem ment. Fojtva volt. Amint a fojtást eltüntették, már is 60 fölött volt a vége. Persze ennél közrejátszott, hogy az akkori benzinnel sokkal jobban mentek....
Nem is kell magyarázkodni,örüljetek,hogy nektek ilyen GYÁRI gépetek van ami 70-el tuja szaggatni az aszfaltot
Példának okáért egy példa,
Nem tudom te mennyire olvasod vagy vagy-e egyáltalán regisztrálva simson.hun ott van egy tulaj,akinek pontosan szám szerint nem tudom mennyi S51-es típúsú gépe van mindegyik full gyári.
Van olyan példánya ami csak 1-2000 km-t futott és van neki egy bontatlan 51-ese ami átlépte már az 50 000. km-t és bontatlan.
Ő többször is mérte már Gps-el és pontosan nem emlékszem rá,hogy mennyi volt de a 60-hoz volt neki közel,és elmondása szerint ezt csak dombon lefele hátszéllel lehet túllépni egy gyári simsonnal.
Szóval kapjam szét hozzá a mocit, és mérjem neked tolómérővel a henger méretet? Akkor inkább hagyjuk rá a témát. Ma voltam kerülni egyet a kékkel, rátettem a GPS-t, így ahogy áll, 3sebességes, gyári kipu, gyári karbi, gyári gyujtás, 60-as henger, 13-as lánckerék 60km/h a vége. A 17 fogast elvitték a régi szimóval együtt, szóval nem tudok most rá tenni nagyot, hogy hol lehet a vége.

De nem is szeretnék magyarázkodni. Maradjunk annyiban, hogy 60 a vége és kész. úgy is csak 40-el szabad velük közlekedni. Nem 80-ra van kitalálva a motor.

Üdv.
Ádám
Tisztázzunk valamit,
Egy GYÁRI simson alatt azt értem,hogy azokkal a feltételekkel amivel kijött a gyárból,gyári váltó kiosztás,alap henger,gyújtás megszakítós/tirisztoros, stb,
Szerintem a Sima 60-as hengertől és a többi mind gyári az neked az életbe nem fog menni 80-at.
Ha ennyi kis "tuningal" el lehetne érni a 80 km/h sebességet akkor senki sem tuningolna hanem csak venne egy 60ccm hengert.
Nem tudom nektek milyen GYÁRI simsonjaitok vannak,de lehetséges,hogy ezt a gyár nektek külön rakta össze,hogy full alap simson 70km/h repiszt.
Akkor lesz hiteles, ha látjuk mi van a motorban, és látjuk ahogy a bringaórát beállítod.
És ugye a tuningolt cimconxokat nekem akarod megmutatni
fagy elektronika? jó cucc
Ime két kép,hátha segítnektek:
Sziasztok!
Érdekes ez a kis vita arról, hogy mennyit is mennek a gyári motorok. Az enyém (sr50-s) 17-s lánckerékkel nyélgázon megy 60 km/ó-t, de már ezen is van némi minimális változtatás. Ezt a 70-80-as sebességet kissé túlzottnak tartom, ha annyit mennek ott már biztosan van valami változtatás.l
A trafója vagy jeladója vagy miaz az egy pici fekete a volt tulaj szerint nem rég lett cserélve.
Azon három csatlakozó van azokra melyik kábeleknek kell menni?
Hova fordítsam az alaplapot?
Segítség !
Ma jött meg a babetta gyujtás a simsonra. Átalakítva a cucc a simohoz,működőképes.DE nem tudom hogyan kell beállítani hogy működjön.Az alaplapnak hol kell állnia? A kábeleknek hova merre kell mennie?
Teendő?kipuf kitakarítása?:D
Igen, meglepő lehet, de nem lehetetlen a gyári méretes simson 70 fölött. Saját szememmel láttam. Nem mondom, hogy hosszú élettartam az neki, de képes lehet rá, ha komolyan, tökéletesen van beállítva! Az enyémben sem volt, sem a főtengely sonkák lukai bedugózva, se babetta gyújtás, se tuning karbi, csak a 60-as henger, és a 17-es lánckerék. Meg persze a jó beállítások, ami a vidin is látszik!

(Ezt azért mondom, mert megkérdőjelezték amikor mondtam, hogy 80 körül simán ment a 60ccm-es szimóm) ÉS! 78-80 at mutatott a GPS, ekkor még nem pörgött ki teljesen a szimó 4.-ben. Nem volt hozzá ereje. Ott fogyott el.

Nem magyarázkodok tovább, sajnos az a gép már nincs meg (meg is bántam az eladását) De van itthon most is 2db, amiből az egyik ugyan olyan 60-as, ugyan úgy összerakva, bejáratva, és majd ezt megmutatom GPS kiséretében! Aztán majd jöhet a 70-es, amint 90 fölött van a vége. Viszont azt megkínálom majd babetta gyújtással, amint kész lesz a közbetét.

Csak egy kis türelmet kérek, és be is bizonyítom a hozzáértésem. nem vagyok egy hazudós ember. Jönnek a bizonyítékok.

Elnézést, hogy offolom a topicot, egyelőre eltűnök a "hülyeségeimmel" (természetesen ettől még figyelem a fórumot) és majd jelentkezek a videókkal!
Egy olyan 60as simson már más téma, itt teljesen széria motorokról volt szó, gyári méretű áttétellel, és gyári méretű dugóval.
Pedig hihetetlen, de én is nagyot néztem, amikor unokatesóm a gyári méretes endurójával úgy ott hagyott, mint macskát sz@rni... Nem lehetetlen... Én sem akartam elhinni, de sajnos muszáj volt. Még annyi, hogy láttam már olyan 60ccm-es agyon tuningolt szimót is (persze csak vidit, tehát nem garantált a 60ccm) ami 100 fölött teljesített. Ha gondoljátok rákeresek megint, és belinkelem!
gyáti motorról volt szó, az meg 50es(vagy70 es) és 15
ös lánckereke van.

Egy jól beállított 60 as 16 os kis-lánckerékkel ténxleg mehet 70 közelében, egy 50 es nemigen.
de hogyan mér a gps km/h-t?
mész vele valamennyit és amikor megálsz akkor ki irja az átlagsebességet?
Ja, és mind a kettő 60ccm
Szerintem ha GPS-el is be meri méretni (én is merem az enyémet, majd videózom is, nem hagyom annyiban a dolgot) és az is 70-et mutat, akkor azt ÉN garantálom, hogy tényleg 70km/h Nem értem miért lenne hihetetlen... Vagy én és haveri köröm fogott ki nagyon jó gépeket, vagy csal a GPS a sima órája, és az autó óra is.

60ccm henger, hengerfej, erősített főtengő, 4 sebesség, 16-os lánckerék, és tuti hogy 80 körül volt a vége...

Tisztán látás kedvéért: Gyári karbi, vadi új Simson kipuff, (nem rezó) Gyári megszakítós gyujtás.

http://www.youtube.com/watch?v...

A feketének volt 80 körül a vége, a kék az erősebb, de a végsebességét még nem mértem! 70 körülire saccolom!

nos?