Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van 2500ft-ért
Üdv nekem eddig mindegyik turbóhűtésűben elko volt.Szerintem nagyonjó az elko sőt van egy bazinagyfelömlős elko hengerem.
Elko egyébként úgytudom gyári.Ehez a hengerhez meg nemkaptam dugót.
De mitől tud felpattogzani a króm?Volt olyan hengerem maxira.
JA lkáttam hogy 150-el is mentek de halottam valakiről itt magyarhonban aki 150-el ment.
Nincs felhámlódva csak rozsdás és mintha belenne húzva ma majd megnézem tüzetesebben.
Kössz a válaszokat.
ha 70es, akkor lehet króm is a kár, akkoribn kísérleteztek ezel.
meg kell nézni, ha lehámlott valahol, akkor hüvelyezés, ha csak kopott, akkor meg kell nézni akövetkező dugóméret belehónolható e még. Nem elko dugó volt azokban?
(Pesti Attilának, az utsó hivatalos simssonkupa bajnoknak 136 ot mértek a hringen egyenesben1991 ben)
remélem most jól fogalmaztam!
ÁÁÁÁÁ meg van a baj a karter meg telt benzinel meg olajal!
szal azért köpködi be a gyertyámat!
azt ha meg fogom és ki veszem a gyertyát és ugy rugdosom úgy távozik belöle a fölös benzin olaj keverék? vagy henger le és ki kéne fujni a kartert?
németek (zt-tuning) csináltak ojat ami megy 120-at nézd meg youtube-on
Milyen gyors a leggyorsabb simson?
Na akkor most tisztázzuk mi a Nicasil és mi a króm?
Bocs hogy ezzel idegesítelek de tevagy a mindentudó és a neten nem találok a témában semmit.
Ez a henger egyébként egy 1970 körüli PUCH DS 50-ről való öntvényhűtőbordákkal.Méghozzá az övé.
Nicasilos inkáb nem?
Ha lehámlottt, akkor sehogy, esetlweg perselyezéssel, aaz újra nicasilozás drága.
Egyébként jólvagy már?
Üdv emzoli!
Nemtudod mit lehet kezdeni egy krómhengerrel?JAvítása hogyan zajlik vagy érdemes egyáltalán vele szarakodni?
hello valaki nemtud valakit vagy valaki nem jártass e simson rezonátorok készítésében aki tudd vagy tudd iet csinálni vegyen fel msnre maruzspatrik@freemail.hu
Hali! Nincs valakinek 4 sebességeshez váltódobja? Előre is köszi!
Egyszer állítsd be rendesen, utána azt ne buzeráljad.

Az sem volna abaj, ha érthetőbben fogalmaznál...
na sikerült meg oldanom a szikra gondot! most meg az a baj hogy tele van benyával, és elenöriztem a krbit jo a tüszelep, az uszó szint minden, csak volt neki olyan hogy 2szer be pöfent aztán nem aakar töbször az istenért se! na most a gyujtást azt be álitota rendesen! gyári adat szerint ugy indult nekem mindig rugásra! na most meg semilyen ponton nem akar be indulni! DE miééééééé?
tippek? tanácsok?
Ezt most még nem néztem meg mert most értem haza aztán mindjárt lefekszem aludni, hosszú volt az éjszaka. Azért írtam , hogy adjatok ötleteket mit kellene megnéznem. Köszönöm, hogy válaszoltál.
nem fogyott el a +szakítóhézag?
Jó reggelt!
Ma melóból akartam indulni és berúgáskor a kipufogó pesszegő hangot adott többször mire nagy nehezen beindult a motor. Utána már jól működött de amikor hazaértem nem igen akart leállni hiába fordítottam el a gyújtáskapcsolót, végül meguntam és ráhúztam a szivatót. Mi lehet a gond, talán a gyújtás elállítódott?
Valamiféle v vezetőségi izéje voltam a klubnak
tuning topik 91174
de most komojan miröl mondtál le?
nemtom, nem emlékszem rá milyen
humor volt