Üdv nekem eddig mindegyik turbóhűtésűben elko volt.Szerintem nagyonjó az elko sőt van egy bazinagyfelömlős elko hengerem.
Elko egyébként úgytudom gyári.Ehez a hengerhez meg nemkaptam dugót.
De mitől tud felpattogzani a króm?Volt olyan hengerem maxira.
ha 70es, akkor lehet króm is a kár, akkoribn kísérleteztek ezel.
meg kell nézni, ha lehámlott valahol, akkor hüvelyezés, ha csak kopott, akkor meg kell nézni akövetkező dugóméret belehónolható e még. Nem elko dugó volt azokban?
(Pesti Attilának, az utsó hivatalos simssonkupa bajnoknak 136 ot mértek a hringen egyenesben1991 ben)
ÁÁÁÁÁ meg van a baj a karter meg telt benzinel meg olajal!
szal azért köpködi be a gyertyámat!
azt ha meg fogom és ki veszem a gyertyát és ugy rugdosom úgy távozik belöle a fölös benzin olaj keverék? vagy henger le és ki kéne fujni a kartert?
Na akkor most tisztázzuk mi a Nicasil és mi a króm?
Bocs hogy ezzel idegesítelek de tevagy a mindentudó és a neten nem találok a témában semmit.
Ez a henger egyébként egy 1970 körüli PUCH DS 50-ről való öntvényhűtőbordákkal.Méghozzá az övé.
hello valaki nemtud valakit vagy valaki nem jártass e simson rezonátorok készítésében aki tudd vagy tudd iet csinálni vegyen fel msnre maruzspatrik@freemail.hu
na sikerült meg oldanom a szikra gondot! most meg az a baj hogy tele van benyával, és elenöriztem a krbit jo a tüszelep, az uszó szint minden, csak volt neki olyan hogy 2szer be pöfent aztán nem aakar töbször az istenért se! na most a gyujtást azt be álitota rendesen! gyári adat szerint ugy indult nekem mindig rugásra! na most meg semilyen ponton nem akar be indulni! DE miééééééé?
tippek? tanácsok?
Ezt most még nem néztem meg mert most értem haza aztán mindjárt lefekszem aludni, hosszú volt az éjszaka. Azért írtam , hogy adjatok ötleteket mit kellene megnéznem. Köszönöm, hogy válaszoltál.
Jó reggelt!
Ma melóból akartam indulni és berúgáskor a kipufogó pesszegő hangot adott többször mire nagy nehezen beindult a motor. Utána már jól működött de amikor hazaértem nem igen akart leállni hiába fordítottam el a gyújtáskapcsolót, végül meguntam és ráhúztam a szivatót. Mi lehet a gond, talán a gyújtás elállítódott?
Elko egyébként úgytudom gyári.Ehez a hengerhez meg nemkaptam dugót.
De mitől tud felpattogzani a króm?Volt olyan hengerem maxira.
Kössz a válaszokat.
meg kell nézni, ha lehámlott valahol, akkor hüvelyezés, ha csak kopott, akkor meg kell nézni akövetkező dugóméret belehónolható e még. Nem elko dugó volt azokban?
(Pesti Attilának, az utsó hivatalos simssonkupa bajnoknak 136 ot mértek a hringen egyenesben1991 ben)
szal azért köpködi be a gyertyámat!
azt ha meg fogom és ki veszem a gyertyát és ugy rugdosom úgy távozik belöle a fölös benzin olaj keverék? vagy henger le és ki kéne fujni a kartert?
Bocs hogy ezzel idegesítelek de tevagy a mindentudó és a neten nem találok a témában semmit.
Ez a henger egyébként egy 1970 körüli PUCH DS 50-ről való öntvényhűtőbordákkal.Méghozzá az övé.
Ha lehámlottt, akkor sehogy, esetlweg perselyezéssel, aaz újra nicasilozás drága.
Nemtudod mit lehet kezdeni egy krómhengerrel?JAvítása hogyan zajlik vagy érdemes egyáltalán vele szarakodni?
Az sem volna abaj, ha érthetőbben fogalmaznál...
tippek? tanácsok?
Ma melóból akartam indulni és berúgáskor a kipufogó pesszegő hangot adott többször mire nagy nehezen beindult a motor. Utána már jól működött de amikor hazaértem nem igen akart leállni hiába fordítottam el a gyújtáskapcsolót, végül meguntam és ráhúztam a szivatót. Mi lehet a gond, talán a gyújtás elállítódott?