Üdv a népnek.
Sós Anti féle 60/4f hengerröl van szó 19mm a csonk meik amal karbi lenne jó rá mert itt irja simsonbolt.hu -n hogy: 19mm átmérőjű (csonknál 21mm-es, súbernél 19mm, a 21mm-es végig 21 mm)Ez a 19 mm amal karbi akkor ez menne rá a 19mm csonkú hengerre?
Hellosztok!
Megtudnátok mondani hogy mennyibe kerül az ha elviszem a hengert meg a dugattyút a Táboriékhoz(mert az itt van 500 méterre) és megkérem hogy nézzenek bele gyűrűt? Ugyanis a mostani eltört, mert rosszul fogtam meg de végülis teljesen ép, és lehet hogy akkor inkább vigyem be azt és kérjek egy picivel nagyobbat?(a kopás miatt) mert szerintem ezek még agyári cuccok? Azt tudom hogy maga a gyűrű filléres dolog, de a munkadíj mennyi lenne? Vagy tényleg csak a kettétörött gyűrűt vigyem vissza?
Segítségeteket előre is köszi!
Üdv Bence
szimeringből legalább a főtengelyhez vitonosat vegyél, az ilyen 3-400forintosak max szivattyúba jók, ahol nincsen benzinnek, olajnak, és nagyobb hőnek kitéve.
Pont ma vettem csapágyakat,szímeringeket(fekete) és ott taglalta a szaki hogy el kell felejteni a főtengelynél még a finom kocogtatást is. Melegíteni a csapágyat.
Az összeszerelendő alkatrészeknek kellene melegnek lennie, hogy a csapágyakat ne kelljen izomból beleverni kalapáccsal a helyére mert az nemigazán tesz jót semminek, főleg az alumínium öntvénynek, szétmegy a csapágyfészek, kikopik, stb. és használhatatlan lesz. Ha felmelegíted a hőtágulás következtében könnyebben összemegy aminek össze kell mennie, ugyanez vonatkozik a főtengelyre is, ha főtengelyre teszed fel a csapágyat, akkor a csapágy belsejét melegíted, lehetőleg nem 22 fokosra mert szerintem az kevés neki, valamivel melegebbre kell, esetleg főtengelyt is behűtheted. Remélem tudtam segíteni, ha nagy baromságot írtam javítsatok ki.
Most generáloztam a gyújtásom! szoval tekerseket ki cseréltem, kondit, megszakitot, trafot, mindent és hiába álitom pöcre a gyulát ha elindulok egy 500méter után be hal az egész, nincs szikra, vagy ha van kicsi, haza tolom ujra be álitom ugy hogy alaplap el se mozdul, se a megszakitó, és sehogyse jó, ha valaki tud megoldást az irja meg mert el fogyot a türelmem! frissen generálozot a blokk is! helyesirásért bocs de sietem asszonyhoz -.-"
persze, egy jó állapotú motor, nagyon is megérez 2 tized gyujtásdifferenciát is, teljesítményben, fogyasztásban, melegedésben, tehát élettertamban egyaránt.
pl az ajámlott 1,7 helyett 2mm előgyulával már biztosan érezetően gyengébb, melegszik, és a főtengő is hamarabb feladja.
gyanítom, a hurkapálcás módszer hibaazázaléka nem pár tized, jó ha 0,5mm alatt van.
Nem az "hogy nem jó" hanem nincs érezhető előnye szerintem a 2 ft-os hurkapálcás módszeremmel szemben. Mivel kézzel fogom oda,a h.pálcát meg megjelölöm ugyanúgy látszik az 1,7-2 mm elmozdulás,mint a többezres indikátor órán,amit csak erre használnék 5 évente!
ez igy van
az én simsonomat meg a robogómat el akarta cserélni haverom a quad-jára de nem mentem bele pedig megérte volna
de neki is van 2 simsonja de abbol mindíg csak az egyik megy de csak épphogy megy
ugyhogy szerintem mindenki el tuggya képzelni hogy hogyan szokott motorozni
sajnáltam volna a simsonomat ugyhogy megmaratt
Akik értékelik ezeket a gyárias simsonokat azok tuti megnézik, sajnos egyre kevesebb az eredeti állapotban hagyott gép, sok igénytelenül átalakítva a mucsaji kölkök kezében végzi, azok a használhatatlanságig szétütik, aztán jobbesetben szétbontják, eladják, roszabb esetben meg megy a vastelepre.
Pontosan nem tudom, de mivel nem bontatlan nem lényeg. Van egy órám 11ekm-vel amit cseréltem ezer éve valami garis dolog miatt,+ egy két évig nem ment az óra.
90-ben kaptam 22e-ft volt újonnan.
Ha nagy ritkán megyek vele egy hesszelős kört,jobban megnézik a lámpánál mint a Yamahámat!
Sós Anti féle 60/4f hengerröl van szó 19mm a csonk meik amal karbi lenne jó rá mert itt irja simsonbolt.hu -n hogy: 19mm átmérőjű (csonknál 21mm-es, súbernél 19mm, a 21mm-es végig 21 mm)Ez a 19 mm amal karbi akkor ez menne rá a 19mm csonkú hengerre?