Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régen nekem is volt simsonom, eléggé melléfogtam vele vételkor, de legalább megtanultam rajta szerelgetni kicsit.
Jól néz ki
Nincs agyon gányolva, hány km van benne?:)
Dani91 tettem fel egy fotót a kicsikéről. Ilyen az állapota de már nem bontatlan.
Első gazdi vagyok 90'-es.
igazán nincs mit
Köszi,kapisgálom.
van neki egy szára, amivel tudod fogatni, azon nincs menet azt csak beszorítani tudod, vagyis eddig én csak ilyet láttam, és abban mozog az a kis rúd aminek az elmozdulását mutatja, ennek a végében van menet h. tudd hosszabbítani. kép
Azért ennyire értem, bár gondolom a menet az 3000-féle rajta..........
indikátor óránál pontosabb műszert nem találsz erre a célra, az órán van egy kis "rúd" aminek az elmozdulását mutatja a mutató.
Jóestét Zoli, lenne pár kérdésem karburátor beállítással kapcsolatban, igaz nem simson, hanem MZ, régóta szenvedek már a beállítással, de sehogy sem akar jó lenni, ez részben köszönhető az utángyártott, úszó, tűszelep pontatlanságának, a lényeg az egészben, hogy a benzinszint az az úszóház aljában lévő, gyárilag megadott beöntésig van, de indításkor a motor kb 2500-3000es alapjáraton jár, majd visszaesik némi melegedés után 1500ra, ezzel még nem lenne gondom, de menet közben olyan mintha kifogyna a benzin az úszóházból mert erőteljesebb kigyorsításkor magasabb fordulatszám tartományba érve ledadog, és ha akkor kuplungot behúzom akkor meg felpörög aztán szépen lassan visszaesik a fordulat. Ma méregettem kicsit és a csont üres karburátor kb. 18-21 másodperc alatt telik meg. Átnéztem már a rendszert egy párszor, de sehol sem találtam helyet, ahol falsot szívhatna, újak a főtengely szimeringek is, és mostmár nemtudom mit kellene még csinálni vele, nincs valami tipped? Előre is köszönöm.
És elnézést az off-ért.
Bár én az vagyok aki akkor is megvesz egy "szerszámot" ha 3 évente egyszer kell,de ezt az indikátorórát nem látom olyan nagy okosságnak,legalább is az előző módszerekkel szemben. Bár nem is tom hogy müködik pontosan.
Van titkos teknyika:
kiballagsz eg börzére, és veszel egy indikátoórát 1500 ért.
örök darab
Hello! volna egy olyan kérdésem hogy lehet kapni gyári kábel köteget! na most nekem 2db krom kapcsoló van fent egyik index a másik a pilács és egy gomb! na most a kábelköteg az az enduro kapcsolóra lett ki találva?
Köszi,bár a csavarhúzónál akkor már a hurkapálcám is precizebb.

Azt hittem van valami elterjedt mód,titkos technika.
tolómérő.
üdv !indikátor órád van?ha igen felső holtpontnál 0.4mm megszakitohézag.ha nincs csavarhuzó is megteszi...
Sziasztok,érdekelne a simson s51 gyújtást hogy állítjátok be precizen,pontosan?

Én teszek 2 tőcsavarra keresztbe egy meghajtott közepén lyukas lemezt,bele hurkapálca,holtpontnál bejelölöm majd vissza kb 2 mm és akkor nyisson a megszakító!? Jobb módszer?
Elvágtam az egíik ujjamban acsonton kívül mindent, érzéketlen, nem mozog, stb.
Atta szeretnék kérdezni pár dolgot.

hogy van megoldva Neked a hátsó keréken a tárcsa?
láttam valahol hogy gyártotok ilyen erősített lengővillát, mennyibe csináltok egy olyat?

meg hátra valami féknyerged nincs eladóba ?
Mi történt? Persze ha nem vagyok indiszkrét? Jó lenne egyszer már egyszer tényleg összefutni. Jobbulást.
nem vagyok rendben sajna, még mindyg gipsz meg kötések, meg srót az ujjamban
Látom rendben vagy!
Rendben, köszi.
ilyet csinál ha döglődik a tafó, kondi, gyulatek, vagy akkoor is ha sokat kap
sziasztok! nekem olyan problémám van az s51-es simsonomal hogy hogy amíg hideg tökéletesen megy de ha bemelegszik olyan minthogyha kihagyna a gyújtás egyszerűen rángat! egyébként könnyen indul hidegen és melegen is alapjárat van szóval nem tudom mitévő legyek. 260-as isolator gyertya van benne de már ezt is kicseréltem a gyertyahézag 0,4! kérlek segítsetek
Eladó Simson alkatrészek!
egy kis ízelítő:

http:\\zz4.5mp.eu