van neki egy szára, amivel tudod fogatni, azon nincs menet azt csak beszorítani tudod, vagyis eddig én csak ilyet láttam, és abban mozog az a kis rúd aminek az elmozdulását mutatja, ennek a végében van menet h. tudd hosszabbítani. kép
Jóestét Zoli, lenne pár kérdésem karburátor beállítással kapcsolatban, igaz nem simson, hanem MZ, régóta szenvedek már a beállítással, de sehogy sem akar jó lenni, ez részben köszönhető az utángyártott, úszó, tűszelep pontatlanságának, a lényeg az egészben, hogy a benzinszint az az úszóház aljában lévő, gyárilag megadott beöntésig van, de indításkor a motor kb 2500-3000es alapjáraton jár, majd visszaesik némi melegedés után 1500ra, ezzel még nem lenne gondom, de menet közben olyan mintha kifogyna a benzin az úszóházból mert erőteljesebb kigyorsításkor magasabb fordulatszám tartományba érve ledadog, és ha akkor kuplungot behúzom akkor meg felpörög aztán szépen lassan visszaesik a fordulat. Ma méregettem kicsit és a csont üres karburátor kb. 18-21 másodperc alatt telik meg. Átnéztem már a rendszert egy párszor, de sehol sem találtam helyet, ahol falsot szívhatna, újak a főtengely szimeringek is, és mostmár nemtudom mit kellene még csinálni vele, nincs valami tipped? Előre is köszönöm.
És elnézést az off-ért.
Bár én az vagyok aki akkor is megvesz egy "szerszámot" ha 3 évente egyszer kell,de ezt az indikátorórát nem látom olyan nagy okosságnak,legalább is az előző módszerekkel szemben. Bár nem is tom hogy müködik pontosan.
Hello! volna egy olyan kérdésem hogy lehet kapni gyári kábel köteget! na most nekem 2db krom kapcsoló van fent egyik index a másik a pilács és egy gomb! na most a kábelköteg az az enduro kapcsolóra lett ki találva?
Sziasztok,érdekelne a simson s51 gyújtást hogy állítjátok be precizen,pontosan?
Én teszek 2 tőcsavarra keresztbe egy meghajtott közepén lyukas lemezt,bele hurkapálca,holtpontnál bejelölöm majd vissza kb 2 mm és akkor nyisson a megszakító!? Jobb módszer?
sziasztok! nekem olyan problémám van az s51-es simsonomal hogy hogy amíg hideg tökéletesen megy de ha bemelegszik olyan minthogyha kihagyna a gyújtás egyszerűen rángat! egyébként könnyen indul hidegen és melegen is alapjárat van szóval nem tudom mitévő legyek. 260-as isolator gyertya van benne de már ezt is kicseréltem a gyertyahézag 0,4! kérlek segítsetek
Nincs agyon gányolva, hány km van benne?:)
Első gazdi vagyok 90'-es.
És elnézést az off-ért.
kiballagsz eg börzére, és veszel egy indikátoórát 1500 ért.
örök darab
Azt hittem van valami elterjedt mód,titkos technika.
Én teszek 2 tőcsavarra keresztbe egy meghajtott közepén lyukas lemezt,bele hurkapálca,holtpontnál bejelölöm majd vissza kb 2 mm és akkor nyisson a megszakító!? Jobb módszer?
hogy van megoldva Neked a hátsó keréken a tárcsa?
láttam valahol hogy gyártotok ilyen erősített lengővillát, mennyibe csináltok egy olyat?
meg hátra valami féknyerged nincs eladóba ?
egy kis ízelítő:
http:\\zz4.5mp.eu