Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen!
Kecskeméten tuti találkozunk!

üdv:Zoli
260-as.
8as ngk
milyen márka ? isolator , brisk ...
és mik legyenek a méretei ?
sziasztok .
Milyen gyertyát ajánlotok s51-es simsonba ?
köszönöm
gondolom turbós blokk.
A jobboldali hernyócsavaron tekerj ifelé egy felet, ha kevés még egyet, de számoljad.
Helo!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy schwalbem és nem igazán szereti a 3.-at, vagy kidobja vagy nem is veszi csak nehezen. Azt szeretném kérdezni, hogy a váltó állító csavarokat ilyenkor merre kell tekerni hogy jobb legyen.

Köszönöm előre is a segítséget.
Napi licencel is lehet indulni, ehhez érvényes autó-nagymotor jogsi kell.
reggel a versenyirodán kell jelezni
tavaly ez 9 rugó volt
Mostmár tényleg úgy néz ki a helyzet hogy storno az éves futam, legalább is számomra(anyagi okok miatt).
Viszont a kecskeméti versenyen el tudnék indulni mivel ott lakom.(nincsen szállítási költség)Ha egy versenyen akarok indulni, akkor mennyire fáj anyagilag?
Illetve mikor kell akkor ezt jeleznem?

előre is köszönöm!

üdv:Zoli
Attól hogy alapjárat van, részterhelésre kaphat ANNYIRA sokat is hogy akár le is áll.
Bocs most olvastam,hogy van alapjarat ezek szerint nem kap sokat.probáld meg ugy hogy ha huzod a gázt fogd be egy kicsit a karbit igy kevesebb levegot kap es ha igy felporog biztos kevés benyot kap.az meg uszoszint vagy fuvoka lesz.
üdv!úszószintet nézted már?alapjarat van?ha igen akkor nem kap sokat.ha keveset kap alapjáratnál felpörög egyenletlenül jár!gyertyát nézd meg milyen szinü.
Ajj szarul írtam a felső foknál 1-el kissebre
Szerintem rakd fel a súbertet a tető felett lévő 1 fokkal alább és akkor zsíroskenyér lessz szerintem
Akkor is hörög hasokat kap.
Sziasztok!
Nekem olyan problémám van a karbival, hogy ha húzok neki 1 kis gázt egyböl lehörög, nagyon sok levegőt kap, de nem tudom miért, a síbertű a legalsó pöcökben van, vagyis a legtöbb anyagot engedi be...az alapjárat az príma, de ha gázt húzok még fel se pörög csak hörög. Ja és a karbi n1es, most cseréltem le n3asról. Ha valaki tudna valami tanácsot adni azt megköszönném:))
láttam már olyan hírdetést anno, hogy malacot adnék mopedért
Hűű, és menyyit ér egy Malac...
Kár,hogy nincs kép róla.nézz meg egy veterán motoros oldalt (van több is) és ott közelebbit tudsz meg.üdv!
Sajnos az nincs, csak az egyik ismerősömnek van, és megkért hogy nézzek utána. Úgy tudom hogy makulátlan.
üdv!te restauráltad?akkor neked biztos sokat ér.sztem konkrét ára nincs egy restaurált motornak.nagymértékben függ a restaurálás minöségétöl!na meg persze a vevőtől.akik ezeket a mocikat értékelik nekik sokat ér.érdemes várni vele.van kép rola?
Üdv Simson funok! Mennyit érhet kb egy SR2 restaurált 1962-böl?
ha a felfogatós villát bal oldalra teszed, akkor pont van hozzá 1 patent 3 dugós 2 áteresztőcsavaros nyergem, szinte új fékbetétekkel. ha valaki megvenné
helló!

Aprilia, Rieju meg ilyenekbe egy az egybe belemegy, de szerintem simsonba is be lehet építeni kis időráfordítással.
Kell egy 4 sebességes csőtengely, két pár fogaskerék( a végáttétel azonos a3-4 sebisben, tehát a 2-es cseréleendő, és beépítendő egy harmadik)
kell 3 darab 7mm es golyó, 1 hézagoló a csőtengelyre ls egy 4 sebis váltódob, ebből gyárit keress feltétlenül(új nem lesz, használtban keress)
Sziasztok!

Lehet,hogy volt már téma,de meg tudnátok nekem mondani,hogy 51-es Simsonba hogyan tudnék 4 sebességes váltót szerelni?Milyen átalakítások és alkatrészek szükségesek?