valakinek nem kell egy simson s50-es véletlenül...?:D
olcson blok felujitva frissen festve...sok uj alkatrésszel plusz tartalék majdnem teljes blokkal...ha valakit érdekel msn:rony0701@hotmail.com
Nyugella, nem kötöttem beléd mindössze finoman jeleztem a helyasírási és tárgy hibát, nevezetesen, hogy az nem fojtás mint mondod, hanem a hangtompító betét.
Ha hülyén jött le, akkor elnézést.
Nekem annyi lenne a lényeg, hogy ne legyen lyukas
Lefesteném olyanra amilyen most, csak a lényeg, hogy ne legyen lyukas és ne kelljen 1 kiló gitt a horpadás eltüntetéséhez
Esetleg ha képeket tudnál küldeni nekem, azt megköszönném.
Olyan 3-5-6 ezer körüli összegnél többet nem akarok rászánni, persze ebben nincs benne a postaköltség
Érdekelne mindenképpen, köszi
nekem van különböző állapotokban és árakon
van újrafestett 2deklivel, homokszórt tökéletes állapotban, lecsiszolt festésre előkészített, ezek jók
van horpadt is olcsóbban
1500-12000ft
Hali skacok, tudom ennek nem itt a helye,de szükségem lenne egy simó tankra (51-es normál tank) Ha valaki tud olcsón, vagy van valahol a sufniba hátul, jelezze nekem
Árban megegyezünk és a posta költséget is én állom természetesen
ki terjeszt ekkora baromságot hogy reszelés után fúratni kell?
éppen hogy az a baj hogy fúrás után(legalább is felénk) sorjás és élesek maradnak a felömlők kipu és szívó nyílás valamint a henger talpnál a hüvely.
Ezért felénk mindenki fúratás után tűreszelővel lekerekíti az éleket, ha ezt nem tennénk igen hamar kellene ismét újítani a motort.
Viszont mindenféleképpen el kell mosni a hengert és főtengelyt újítás után még a közvetlen beszerelés elött.mivel felénk ezt is kihagyák a felújító műhelyek.(pedig szerintem ez az ő feladatuk lenne)
Mivel nem mindenki gondol erre és csak összerakja max elmossa(mert azt szokták mondani). de a lekerekítést nem említik, pedig ezzel a kis művelettel szerintem meg lehet duplázni az élettartamot.
én kicserélném helyedbe mindkét oldalt a szimeringet főtengelynél és had szaladjon, ha még mindig gáz akkor szedném széntebb.
Énekem ójan segítség kellene , hogy egy eladó simson blokot vennék Somogy megy Siófok környékén 10000 - Ft a maximum ...
segítséget előre is köszönöm ,.............
Hát egyenlőre nem akarom levenni a hengert, elég hideg van oda kint,mint már irtam is jövőhónapban kap egy teljes blokk generált,akkor majd lehet teszek fel képeket is róla.
A gyújtás felőli főtengő szimering egy picit lucskos,nedves lehet hogy az a baja?
Na de ha ez ha nem akkor is felújítom jöövőhónapban és szerintem meg is lesz fúrva,mivel a reszelés után nem lett.
A túlreszelésről meg annyit hogy szerintem nem lett mivel tolómérővel mértem folyamatosan miközben reszeltem fölfele pontosan 26,6mm lett oldalirányban is szintén csak 1-1mm lett reszelve bár az oldalirányu reszelésnél az egyik oldal nem lett olyan szép trapézforma mint másik
De eddig ment mint a golyó.
Szóval majd kiderül a felújítás után,remélem jó lesz mert elég idegesítő,hogy nem akar úgy menni mint kellene.
Ha valakinek van még valami ötlete azt szivesen elolvasom.
tépheted a hajad, kimásolhatsz okosságokat az injektor.hu-ról, de aki ebben a szakmában vagy a környékén dolgozik az tudja miről van szó.
Ha van a hátad mögött legalább 15 típus/motorváltozat kompresszió mérésének tapasztalata, akkor te is tudod mi a reálisa tényleges mért érték.
A két és négyütemű motorokat nem lehet egy napon említeni....
kerestél volna hitelesebb forrást, pl:
EZ AZ ELMÉLET:
A sűrítési viszony a két térfogat hányadosa, így esik ki a mértékegység. A két térfogat közül a számlálóban levő a henger dugattyú feletti térfogata a dugattyú alsó holtponti helyzetében, míg a nevező ugyanez, de a dugattyú felső holtponti állapotában. Fontos, hogy ebbe a térfogatba beletartozik a hengerfejben kialakított égéstér térfogata is. Számítani utólag nem egy egyszerű dolog, pláne ha egy kicsit bonyolultabb az égéstér kialakítása, valamint a dugattyútető sem sík (ld. CVH) Ha szét van szedve a motor darabokra, akkor akár vízzel való feltöltéssel, vagy egyéb módszerekkel meglehetősen jól ki lehet okoskodni a számításhoz szükséges térfogatokat. Ez főleg abban az esetben érdekes, ha úgy szeretnénk kompressziót növelni, hogy tudjuk annak a mértékét is. De erről később. A sűrítési viszony klasszikus értéke 8,5-10,5 közötti érték benzineseknél, turbós benzinesek esetében lehet még kisebb, ~7,5 is, Diesel motoroknál 17 és 23 közötti érték a tipikus. Nyílván a szívó-Diesel magasabb, a feltöltött alacsonyabb.
EZ PEDIG A GYAKORLAT:
A sűrítési végnyomás pedig az a "bar"-ban kifejezett nyomásérték, amit a gyertya menetébe csavart nyomásmérő mutat, ha önindítóval forgatjuk a motort (fontos, hogy ne induljon be, ezért célszerű lehúzni egy madzagot a gyújtásról, hogy ne kapjon jelet. Le lehet húzni a gyertyapipákat is, de az attól még ad szikrát, és ha valamihez át tud húzni, akkor át is fog. És nem kérdezi meg, hogy rajtad keresztülhúzhat-e, simán kérdezés nélkül megteszi. Ezt nem említeném a kellemes dolgok között!) A sűrítési végnyomás értéke benzineseknél ~11-15bar-ig terjed, Diesel-eknél simán lehet akár 30bar feletti érték is.
Én ilyen helyzetben a következő sorrendben ellenőriznék:
ha nem csörgött, zörgött, mert akkor más a sorrend
-gyertya állapota
-előgyújtás érték(elállítódott e)
-olaj folyásnyomok forgattyúsházon, henger, hengerfej(tömítettség)
ezek után kicserélném a 2db főtengely szimeringet és ha ezek után se javul, akkor venném le a hengert rendellenes kopás vizsgálata, hengeren dugattyún
ha minden rendben van akkor gyűrűk le a dugóról és bele a hengerbe, hogy mekkora a hézag. ez sem mutat pontos értéket mivel a henger közepén kellene nézni, mert ott jobban kopik, de a henger tetején is mutat valamit ha probléma van a kopottságával.
képeket tolhatsz ezekről és úgy többet tudunk segíteni
2.kép 2000ft
3.kép 2500ft
4.kép 2500ft
5.kép 3000ft
6.kép 4000ft
olcson blok felujitva frissen festve...sok uj alkatrésszel plusz tartalék majdnem teljes blokkal...ha valakit érdekel msn:rony0701@hotmail.com
Na szóval, tanksapka az jó lenne ha volna rajta
Fasza lesz, de nekem dekli az nem kell.
Szal 4500-ért pl melyiket adnád ide közülük?
Dekli nem kell, mert azok faszák. Akkor, mondjuk 4500-ért melyiket adod?
Ha a hüvely kikerül a hengrből, akkor kötelező furatni, ha nem, csak a helyén reszelgetnek benne, akkor csak sorjázni kell.
Ha hülyén jött le, akkor elnézést.
Lefesteném olyanra amilyen most, csak a lényeg, hogy ne legyen lyukas és ne kelljen 1 kiló gitt a horpadás eltüntetéséhez
Esetleg ha képeket tudnál küldeni nekem, azt megköszönném.
Olyan 3-5-6 ezer körüli összegnél többet nem akarok rászánni, persze ebben nincs benne a postaköltség
Érdekelne mindenképpen, köszi
nekem van különböző állapotokban és árakon
van újrafestett 2deklivel, homokszórt tökéletes állapotban, lecsiszolt festésre előkészített, ezek jók
van horpadt is olcsóbban
1500-12000ft
Árban megegyezünk és a posta költséget is én állom természetesen
éppen hogy az a baj hogy fúrás után(legalább is felénk) sorjás és élesek maradnak a felömlők kipu és szívó nyílás valamint a henger talpnál a hüvely.
Ezért felénk mindenki fúratás után tűreszelővel lekerekíti az éleket, ha ezt nem tennénk igen hamar kellene ismét újítani a motort.
Viszont mindenféleképpen el kell mosni a hengert és főtengelyt újítás után még a közvetlen beszerelés elött.mivel felénk ezt is kihagyák a felújító műhelyek.(pedig szerintem ez az ő feladatuk lenne)
Mivel nem mindenki gondol erre és csak összerakja max elmossa(mert azt szokták mondani). de a lekerekítést nem említik, pedig ezzel a kis művelettel szerintem meg lehet duplázni az élettartamot.
én kicserélném helyedbe mindkét oldalt a szimeringet főtengelynél és had szaladjon, ha még mindig gáz akkor szedném széntebb.
sok sikert a javításhoz!
segítséget előre is köszönöm ,.............
A gyújtás felőli főtengő szimering egy picit lucskos,nedves lehet hogy az a baja?
Na de ha ez ha nem akkor is felújítom jöövőhónapban és szerintem meg is lesz fúrva,mivel a reszelés után nem lett.
A túlreszelésről meg annyit hogy szerintem nem lett mivel tolómérővel mértem folyamatosan miközben reszeltem fölfele pontosan 26,6mm lett oldalirányban is szintén csak 1-1mm lett reszelve bár az oldalirányu reszelésnél az egyik oldal nem lett olyan szép trapézforma mint másik
De eddig ment mint a golyó.
Szóval majd kiderül a felújítás után,remélem jó lesz mert elég idegesítő,hogy nem akar úgy menni mint kellene.
Ha valakinek van még valami ötlete azt szivesen elolvasom.
Ha van a hátad mögött legalább 15 típus/motorváltozat kompresszió mérésének tapasztalata, akkor te is tudod mi a reálisa tényleges mért érték.
A két és négyütemű motorokat nem lehet egy napon említeni....
kerestél volna hitelesebb forrást, pl:
EZ AZ ELMÉLET:
A sűrítési viszony a két térfogat hányadosa, így esik ki a mértékegység. A két térfogat közül a számlálóban levő a henger dugattyú feletti térfogata a dugattyú alsó holtponti helyzetében, míg a nevező ugyanez, de a dugattyú felső holtponti állapotában. Fontos, hogy ebbe a térfogatba beletartozik a hengerfejben kialakított égéstér térfogata is. Számítani utólag nem egy egyszerű dolog, pláne ha egy kicsit bonyolultabb az égéstér kialakítása, valamint a dugattyútető sem sík (ld. CVH) Ha szét van szedve a motor darabokra, akkor akár vízzel való feltöltéssel, vagy egyéb módszerekkel meglehetősen jól ki lehet okoskodni a számításhoz szükséges térfogatokat. Ez főleg abban az esetben érdekes, ha úgy szeretnénk kompressziót növelni, hogy tudjuk annak a mértékét is. De erről később. A sűrítési viszony klasszikus értéke 8,5-10,5 közötti érték benzineseknél, turbós benzinesek esetében lehet még kisebb, ~7,5 is, Diesel motoroknál 17 és 23 közötti érték a tipikus. Nyílván a szívó-Diesel magasabb, a feltöltött alacsonyabb.
EZ PEDIG A GYAKORLAT:
A sűrítési végnyomás pedig az a "bar"-ban kifejezett nyomásérték, amit a gyertya menetébe csavart nyomásmérő mutat, ha önindítóval forgatjuk a motort (fontos, hogy ne induljon be, ezért célszerű lehúzni egy madzagot a gyújtásról, hogy ne kapjon jelet. Le lehet húzni a gyertyapipákat is, de az attól még ad szikrát, és ha valamihez át tud húzni, akkor át is fog. És nem kérdezi meg, hogy rajtad keresztülhúzhat-e, simán kérdezés nélkül megteszi. Ezt nem említeném a kellemes dolgok között!) A sűrítési végnyomás értéke benzineseknél ~11-15bar-ig terjed, Diesel-eknél simán lehet akár 30bar feletti érték is.
ha nem csörgött, zörgött, mert akkor más a sorrend
-gyertya állapota
-előgyújtás érték(elállítódott e)
-olaj folyásnyomok forgattyúsházon, henger, hengerfej(tömítettség)
ezek után kicserélném a 2db főtengely szimeringet és ha ezek után se javul, akkor venném le a hengert rendellenes kopás vizsgálata, hengeren dugattyún
ha minden rendben van akkor gyűrűk le a dugóról és bele a hengerbe, hogy mekkora a hézag. ez sem mutat pontos értéket mivel a henger közepén kellene nézni, mert ott jobban kopik, de a henger tetején is mutat valamit ha probléma van a kopottságával.
képeket tolhatsz ezekről és úgy többet tudunk segíteni