Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1980 ft, moped91.
Kecskemét mellett, van 1500ft ért is
A kipuff ablak nyitásával a kompressziót nem csökkenti, hacsak nem nyitotta ki a hengerfej síkjáig...

11 bar? Simsonban? Sokallom...
Ha nem vetted ki a hüvelyt, nem kell megfuraatni, csak a reszelést lesorjázni.
Ha 16mm magas ablakhoz csináltattál kiput, és azon még reszeltél 4milliméternyit, akkor van egy kipud, amit 8500 környékére terveztek, és van gy hengered, ami inkább 10 körül műkszik.
felejtsük már ezt a kompressziómérés 2t motoron című hülyeséget.

A hozzászólásod többi részét nem méltatom, de lehet, hogy át kellene gondolnod ezt a tanácadás című históriát.
Hali! Szerintem is a kompreszióval lesz gáz,legelőször megkellene mérni hogy mennyi maradt benne ez fontos lenne mert ez jó viszonyítási alap lenne a későbbiekben jó lett volna megfuratni tényleg de ami jó ebben a dologban ezt még mindíg megteheted Megpróbálok segíteni hátha" szedd le a hengert és nézd meg a dugót hogy nincsen e bemaródva e sehol meg ilyesmi úgyan ez a hengerrel !Nem említetted hogy a hengerfejből lett e elszedve,ha nem akkor ezt is meg kell tenned mert nyitottál a kipufogó ablakon felfele ezzel pedig csökkentetted a komp. az ideális kompreszio 11bar lenne ezzel már lehetne szaggatni az aszfaltot 13-14bar már káros ,hisz szerencsétlen főteng. alig birna átfordulni!furatás után minden ablaknak az éleit le kell "törni" reszelni csak ÓVATOSAN!ha valami kérdésed van szivesen válaszolok
a karbi tökéletesen működik? adok érte... mondjuk 3500?
jaííí az nagyonsok :D 1500?:P hol vagy helyileg?
Helló!
Simson Sr 2 (shul)-t vennék! lényeg,hogy üzemképes legyen,és ne legyen durva ára.Akárt fellelt állapotú is megfelel.
ha valaki tudna segíteni, írjon ide:
uzletel@indamail.hu
Előre is köszi
Ja még annyi 16n1-es a karbi,megszak a gyula,de szerintem nem emiatt nem akar most igazán jól menni.
Hello szakik !
Volna egy kérdésem,vagy inkább panaszom
Van én nékem egy 60/4f hengerem,csináltattam hozzá Vrezot,de viszont robi aki csinálta kérdezte a kipuff. leömlő távolságát a hüvelyteteljétől ami 30mm volt,na szóval azt felreszeltem 26,6-ra és oldal irányba is megtörtént az 1mm-es reszelés,de én úgy hallottam hogy ha reszelünk egy hengert akkor azt utána meg kellene fúrni,de ezt én nem fúrattam fel csak a reszelés után összeraktam és hadmenjen.Eleinte ment is vele mint atom de most valahogy lomhább lett a motor,próbálgattam a karbiba füvókát cserélni de nem igazán változott semmit sem a helyzet,meg nem tudom üresbe ha húzok egy gázt kapja az jól csak vissza leesni akar nehezen a fordulat,de mikor frissen össze lett rakva a henger és a Vrezo akkor meg hamar vissza esett a fordulat.
Ez miért van elszált a kompresszió mert nem lett megfúrva a reszelés után vagy miért ?
Jövőhónapban kap egy teljes blokk generált szimeringtől kezdve a csapágyakaig, a gyújtástól kezdve mindent cserélek újra.
De én a kompresszióra gyanakszom mivel most könnyebb lenyomni a berugót mint annó a reszelés és Vrezo felszerelés után.
Remélem értitek mit hablatyolok
Kis info nem ártana
Attól függ.
Sokásos mucsai surmóság, a gyári 3 sebi fölé egy hossszó negyediket tenni, ez használhatatlan, legfeljebb egx 90 ccm es motor viszi el.
A normál GYÁRI 4sebis végáttétele ugyan az mint a háromsebisé, csak jobban feosztva.
Gondot okoz még a pontatlan utángyártott váltódob.
Heló mindenkinek!
Szeretnék véleményt kérni. 3 sebességes simson 4 sebességesre átalakítva milyen gondokat okozhat? mert egy ilyet találtam eladót és tudni akarom,hogy ez nagy gányolással jár vagy simán átalakítható. Esetleg eladó 4 sebességes érdekel Borsod megyéből 40-50 ezer amit tudok érte adni.
Köszi
feleslegben csak 1db van
hali,enduró vázmerevítőd van? az érdekelne!

//--ELADÓ--\\
Gyári,51es főtengő,nem lóg,2 db csapággyal.

Gyári,16os karbi,nincs fúrva,nagysúberes.

email/msn: szabo_ferrari@totalcar.hu
úgy 2000ft
NAAA :d végre valaki :D akkor nekem a leges leges legvége kellene, mennyiért adnád kedves barátom? ja meg ha van akkor a hátsó felfogató bilicsel cakompakli
nemtudom hogy értelmezdted a válaszom, de abba egyértelműen benne van hogy 1 reszelés teljesítménynövekedést okoz. kellemes meglepetés már 1 reszelés a motoron...
Hát szerintem nem biztos hogy mindenkinek alap, ez nem derült ki az előző kommentekből,meg nem is igazán ez volt a kérdés az elején
jó de most érted ha már valamit csinálunk azt jól csináljuk.............

szóval minimum BEKARBULÁLJUK
Szerintem a tuningal nem mást csinálunk mint gázcseregyorsítás,motorfeltöltés növelése jó esetben. önmagában egy jól reszelt henger ehhez nem elég vagy inkább fogalmazok úgy hogy nem fog érvényesülni ha nincs hozzá alakítva "karburálva " a levegőszűrőtöl a kipuig minden !
jó most nem is a kis sufnituning otthoni reszelésre gondolok, hanem valami hozzáértő által reszel,t méretpontosan elkészített reszelésre.

nyugi, reszeléssel sokat ellehet érni, viszont ezzel párhuzamba romlik az élettartam.
lassan fél éve, hogy nincs simson, nem hittem volna, hogy így fog hiányozni egy 20éves motor amit mindig szerelnem kelett:) visszahúz a szívem
Simsonba is beépíthető Gremica alufelni eladó (Bp)
6000 ft / pár.
0670/2705280