azt hogy 10 LEnél gyengébb...
Ha sportosan akarod használni,akkor szarintem bőven elég a 4 sebesség,lehet hogy 5.be csak a fordulat esne vissza és nem pörögne ki. Bár nem tudom,nem ültem még "gyári" 5sebességesen.Igaz az áttételtől függ,a fogak számától....Próbáld ki,legalább lesz róla információnk :D
de szerintem emzoli megmondja a frankót
A bolt gazdája megbízható, de kicsit lassú, ha valami nencs raktáron.
Én úgí tudom, GYÁRILAG a 70es főcije nem különbözött a normál 50-es től, bár a dugó súlya majdnem kétszeres.
Az 51-es eleve 70esre van tervezve, 50esen a kiegyensúlyozása kicsit túlzott, 70esen kisssé alulegyewnsúlyozott, tehát mindkettőhöz használható.
a karter mérete is eleve jobb a 70 es hez, és a löket/furat is 70 esen jön ki négyzetesre, a tőcsavarok távolsága IS A 70ESHEZ IGAZODIK szóval jó az úgy.
Tök széria, és kissé lecsapott főci kb ugyan úgy ráz, kb ugyan azon a fordulaton
Nekem elég régóta van olyan áttételü mint a német rövid 5-ös még a tök széria is boldogul vele, persze 50 alatt vissza kell rakni négybe.
Én amikor 4 gangos volt 16 os lánckerékkel használtam, még azzal is elviszi a 60-as a rövid ötöst, de aki főleg városban vagyterepen nyomja, annak jobb a rövidebb szekunderáttétel.
Nagyon köszi!
Nem vagyok lusta, csak marha gyorsan kell neteznem, mert a főnököm velem szemben ül... és ráadásul azt is mérik, hogy ki mennyit netezik, szóval meg vagyok szorítva
Ti most vagy értetlenek, vagy csak lusták vagytok ?!
simsonbolt -- sokminden van, valami drága valami tűrhető.
70 ccmhez marni kell a blokkot.
70es főtengely erősebb.
70es henger elbírja az 5 sebességet csak 1 átalakító kb 30 ezer ft.
másik meg hogy Zoli megmondta hogy Tomi ( simsonbolt tulaj) haverja szóval nemalkot róla véleményt
Kismilió kérdésem lenne még
Az S70 meg az S51 főtengelye miben különbözik?
Ismered a simsonbolt.hu-t? érdemes onnan cuccokat venni?
Egy S51E-t akarok teljesen felújítani.
Egy 70ccm-is simo elbírja az 5 gangot szerinted?
Egyszer ezeket már szerintem kitárgyaltuk messenger-en, de akkor aztán végül nem lett semmi a Simson project-ből.
Ha sportosan akarod használni,akkor szarintem bőven elég a 4 sebesség,lehet hogy 5.be csak a fordulat esne vissza és nem pörögne ki. Bár nem tudom,nem ültem még "gyári" 5sebességesen.Igaz az áttételtől függ,a fogak számától....Próbáld ki,legalább lesz róla információnk :D
de szerintem emzoli megmondja a frankót
jah........leo vince az jó ? felrakod a rezora ( ha van ) azt tompít az.
max kibelezed és új csövet raksz bele
talán a dugattyó kopott ? vagy túlmelegedett a henger és a tágulás miatt gyenge ? ahh értem már professor
Én úgí tudom, GYÁRILAG a 70es főcije nem különbözött a normál 50-es től, bár a dugó súlya majdnem kétszeres.
Az 51-es eleve 70esre van tervezve, 50esen a kiegyensúlyozása kicsit túlzott, 70esen kisssé alulegyewnsúlyozott, tehát mindkettőhöz használható.
a karter mérete is eleve jobb a 70 es hez, és a löket/furat is 70 esen jön ki négyzetesre, a tőcsavarok távolsága IS A 70ESHEZ IGAZODIK szóval jó az úgy.
Tök széria, és kissé lecsapott főci kb ugyan úgy ráz, kb ugyan azon a fordulaton
Nekem elég régóta van olyan áttételü mint a német rövid 5-ös még a tök széria is boldogul vele, persze 50 alatt vissza kell rakni négybe.
Én amikor 4 gangos volt 16 os lánckerékkel használtam, még azzal is elviszi a 60-as a rövid ötöst, de aki főleg városban vagyterepen nyomja, annak jobb a rövidebb szekunderáttétel.
Nem vagyok lusta, csak marha gyorsan kell neteznem, mert a főnököm velem szemben ül... és ráadásul azt is mérik, hogy ki mennyit netezik, szóval meg vagyok szorítva
simsonbolt -- sokminden van, valami drága valami tűrhető.
70 ccmhez marni kell a blokkot.
70es főtengely erősebb.
70es henger elbírja az 5 sebességet csak 1 átalakító kb 30 ezer ft.
másik meg hogy Zoli megmondta hogy Tomi ( simsonbolt tulaj) haverja szóval nemalkot róla véleményt
Az S70 meg az S51 főtengelye miben különbözik?
Ismered a simsonbolt.hu-t? érdemes onnan cuccokat venni?
Egy S51E-t akarok teljesen felújítani.
Egy 70ccm-is simo elbírja az 5 gangot szerinted?
Egyszer ezeket már szerintem kitárgyaltuk messenger-en, de akkor aztán végül nem lett semmi a Simson project-ből.
jah és más projektre kéne az ára nem alkoholizálásra